Магістерські роботи (ЕМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (ЕМ) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 54
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Аналіз високочастотних процесів в шихтованих магнітних осердях(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018) Вівчаренко, Олег Олегович; Коваленко, Михайло АнатолійовичМетодика аналізу високочастотних процесів у шихтованих магнітних осердях є актуальною проблемою, оскільки жоден з існуючих методів не є досить точним та реалістичним щоб показати швидкоплинні процеси у листах сталі на мікро-рівні. Робота складалась із декількох етапів: розробка моделі, математичне моделювання та експериментальні дослідження які повністю відповідають математичному моделюванню. Результати моделювання дозволяють більш обґрунтовано аналізувати складні швидкоплинні електромагнітні процеси в шихтованих осердях. Результати моделювання дозволяють обґрунтовано у тривимірному просторі отримати картину електромагнітного поля при впливі змінного струму.Документ Відкритий доступ Апаратні засоби діагностування шихтованих магнітних осердів електричних машин(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018-12) Низкогуз, Поліна Володимирівна; Коваленко, Михайло АнатолійовичВ даній дисертації було створено експериментальні установки для діагностування якості магнітних осердів електричної машини та проведено досліди згідно з розробленими методичним вказівками. Отримані результати підтверджують можливість використання лабораторної установки в процесі виготовлення та ремонту електричних машин.Документ Відкритий доступ Асинхронний електродвигун з модифікованим повітряним проміжком(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Кришньов, Олег Олександрович; Коваленко, М. А.Асинхронний електро двигун з модифікованим повітряним проміжком це електромеханічні перетворювачі енергії, які мають підвищений електромеханічний момент при зниженому струмі холостого ходу і зменшеній реактивній складовій споживаного чи генерованого струму. Під електричними машинами з модифікованим повітряним проміжком розуміється такий тип електричної машини, лінії магнітної індукції якої проходять не через повітря, а через елемент який має електротехнічні властивості. На основі прочитаних курсів «Проектування електромеханічних перетворювачів енергії», «Електричні машини», повинен бути отримані конструкторські специфікації нового типу електричного двигуна, закономірності проектування і побудови, а також сконструйовано робочий прототип асинхронного двигуна з покращеними механічними характеристиками при цьому більш економна ніж уже наявні аналоги. Результати досліджень даної роботи спрямовані на розв'язання проблеми втрати електромагнітного моменту через наявність повітряного проміжку, завдяки якому збільшується кількість реактивної складової електричного струму, який не виконує корисної роботи, а отже призводить тільки до втрат. Завдяки заміні шляху протікання ліній магнітної індукції з повітря з малою магнітною проникністю на електротехнічну сталь якість електричного струму повинна зрости, а використовуючи метод порівняння зі звичайним двигуном визначається, як зростає ефективність машини в режимі двигуна та обраховується доцільність даних нововведень.Документ Відкритий доступ Визначення енергетичних характеристик асинхронного двигуна при регулюванні напруги живлення(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Тишкун, Михайло Юрійович; Шиманська, Анна АнатоліївнаАктуальність теми дослідження. Асинхронні машини набули найбільш широкого використання як електродвигуни і є найважливішими перетворювачами електричної енергії в механічну. Це пояснюється простотою конструкції, надійністю і високим ККД цих електричних машин. В даний час асинхронні двигуни споживають близько половини виробленої в світі електроенергії і широко використовуються, як електропривод більшості механізмів. Тому питання енергозберігаючих режимів роботи асинхронних двигунів має велике значення з економічної точки зору. Мета і завдання дослідження. Метою роботи є розрахунок асинхронного двигуна АИ132S6У3 потужністю 5,5 кВт при різних напругах живлення та дослідження енергозберігаючих режимів його роботи при різних навантаженнях. Для досягнення мети роботи слід виконати завдання: провести аналіз сучасного стану проблеми визначення та оцінки енергетичних характеристик асинхронного двигуна при регулюванні напруги живлення; здійснити електромагнітний розрахунок асинхронного двигуна типу АИ132S6У3; провести оптимізацію режимів керування роботою асинхронного двигуна; зробити висновки по роботі. Об’єктом дослідження є асинхронний двигун з короткозамкненим ротором типу АІ132С6У3 номінальною потужністю Рн = 5,5 кВт. Предмет дослідження становлять електромагнітний розрахунок, розрахунок робочих характеристик для різних значень напруги живлення, оптимізація величин напруги живлення за критерієм максимуму ККД та коефіцієнта потужності, енергетичні показники при зміні навантаження. Наукова новизна полягає у розрахунку робочих характеристик для різних значень напруги живлення, оптимізації величин напруги живлення за критерієм максимуму ККД та коефіцієнта потужності та розрахунку енергетичних показників при зміні навантаження.Документ Відкритий доступ Високочастотні процеси в електричних машинах при погіршенні стану ізоляційної конструкції(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Стулішенко, Андрій Сергійович; Чумак, Вадим ВолодимировичОб’єктом дослідження являвся ізоляційна конструкція обмоток малопотужних електричних машин загального призначення зі всипними обмотками. Метою роботи є оцінка діагностичних параметрів в умовах тепловологих впливів на малопотужні електричні машини загального призначення зі всипними обмотками при використанні високочастотних процесів і моделюванні інтегральних та локальних дефектів ізоляції. В даній магістерській десертації проаналізовано основні параметри для контролю стану ізоляції обмоток електричних машин, досліджено вхідні опори обмоток як узагальнені параметри, проведено розрахунок високочастотних процесів в обмотці за допомогою ланцюгових схем заміщення в середовищі MatLab Simulink. Проведено експериментальні дослідження на реальному двигуні 4А80А4 УЗ здійснено порівняння з теоретичними результатами. Запропоновано спосіб виявлення дефектів корпусної ізоляції в залежності від місця розташування дефекту, а також метод виявлення КЗ витків в багатовиткових асинхронних двигунах загального призначення.Документ Відкритий доступ Генетична систематика гібридних видів функціональних класів електромеханічних об’єктів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018-12) Павловська, Катерина Владиславівна; Шиманська, Анна АнатоліївнаЗа напрямом створення систематики класів електромеханічних об’єктів в межах структурно-системних досліджень вперше здійснено: обґрунтовано таксономічну категорію гібридного виду та показано, що, незважаючи на більш високий порядок генетичної складності породжувальних хромосом, гібридні види у структурі систематики мають той самий ранг, що і базові види; показано, що рівноцінність підходів до побудови систематики базових видів за шляхом впорядкування видів по геометричним родам або по гомологічним рядам є справедливою і у випадку систематики гібридних видів; запропоновано ієрархічну структуру систематики основних та допоміжних таксономічних одиниць класів гібридних електромеханічних об’єктів; здійснено аналіз раніше визначеної генетичної програми класу індукторних модулів для мотор-шпинделів з точки зору того, що вона становить системну основу для побудови систематики досліджуваного класу.Документ Відкритий доступ Динамічні режими роботи асинхронного двигуна приводу транспортного засобу при використанні в системі живлення суперконденсаторів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018-12) Бєлкін, Сергій Володимирович; Реуцький, Микола ОлександровичВ магістерській дисертації розглянуті питання можливості збільшення ресурсу акумуляторної батареї живлення автономної транспортної установки та покращення динамічних режимів роботи транспортного засобу «TaiLG Trike-14» в складі тягового елемента якого використаний асинхронний двигун фірми ABB серії М2АА080С2 IM1001 потужністю 1,1 кВт., за рахунок використання в системі живлення додаткового елемента – суперконденсатора.Документ Відкритий доступ Дослідження автомобільного генератора за допомогою мобільного вимірювального комплексу(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Шумський, Микола Віталійович; Цивінський, Сергій СтаніславовичВ магістерській дисертації розглянуто будову, принцип дії та характеристики сучасних автомобільних генераторів, викладено процедуру технічного обслуговування, діагностики та ремонту автомобільних генераторів, проведено огляд існуючого обладнання та приладів для технічного обслуговування і ремонту автомобільних генераторів, створено стенд для дослідження, діагностики та технічного обслуговування автомобільних генераторів змінного струму, проведено дослідження та зняття характеристик автомобільних генераторів BOSСH та 3701.Документ Відкритий доступ Дослідження електромагнітного редуктора для автономної вітроустановки(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Чаруковський, Владислав Олександрович; Коваленко, Михайло АнатолійовичВітроустановки (ВЕУ) є одним із напрямків відновлю ваних джерел енергії, що швидко розвиваються. Вітроенергетична галузь низки країн останні десятиліття успішно конкурує з традиційними електричними стан ціями. Така область застосування електричних машин як вітроенергетика характе ризується вкрай низькими частотами обертання, що є лише на рівні десятків обер тів на хвилину. У цих випадках пряме з'єднання валу електричної машини з нава нтаженням стає економічно невигідним, а часто й просто неможливим. Існуюча тенденція до збільшення потужності одиничної установки у вітроенергетиці за жадала відмови від прямого приводу електрогенератора вітряної турбіни через зростання масогабаритних показників генератора до значень, що ускладнюють транспортування та монтаж такої електричної машини.Документ Відкритий доступ Дослідження та покращення експлуатаційних характеристик вибухобезпечного асинхронного двигуна, що працює від перетворювача частоти(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) П'ятаков, Костянтин Романович; Цивінський, Сергій СтаніславовичВибухобезпечні двигуни в основному застосовуються у вугільній шахті, нафті та природному газі, нафтохімічній та хімічній промисловості. Крім того, у текстильній, металургійній, міській газ, транспортуванні, переробці зерна та олії, виробництві паперу, медицині та інших галузях також широко використовується. Вибухобезпечний двигун як основне енергетичне обладнання, зазвичай використовується для приводу насосів, вентиляторів, компресорів та інших приводних машин.Документ Відкритий доступ Дослідження та покращення експлуатаціних харктеристик турбогенератора(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Дубина, Олексій Русланович; Цивінський, Сергій СтаніславовичСучасні турбогенератори потужністю понад 60 МВт, виготовляють з обмот- кою статора, що має термореактивну корпусні ізоляцію. Так як останнім часом все більш актуальним стає завдання розробки систем ізоляції з тривалою робочою температурою 200С на високі робочі напруги, пов'язаних з продовженням термі- ну служби турбогенераторів, модернізацією знаходяться в експлуатації електрич- ного обладнання, застосування розробленого матеріалу в потужних турбогенера- торах представляє безперечний інтерес. Прі конструюванні ізоляції машин велика увага приділяється ослабленню впливу корони, часткових розрядів, що виникають в пазової частини ізоляції, і ковзаючих розрядів, що виникають в місці виходу обмотки з паза.Документ Відкритий доступ Дослідження уніполярної машини для імпульсних силових установок(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Осмолов, Сергій Сергійович; Цивінський, Сергій СтаніславовичРозглянуто уніполярні машини різних конструкцій. Розглянуто їх конструкції та сфери застосування. Розроблено та реалізовано математичну модель уніполярної машини.Документ Відкритий доступ Дослідження ушкоджень обмоток роторів асинхронних двигунів серії 4А(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2004) Микитюк, Орест Юрійович; Гераскін, ОлександрТема даної дисертаційної роботи спрямована на дослідження механічних ушкоджень в білячій клітці ротора асинхронних двигунів, що є однією з найважливіших проблем в електротехнічній та промисловій сферах. Під час проведення даного дипломного проекту використовувалися методи математичного моделювання з метою аналізу впливу різних факторів на виникнення та розвиток механічних пошкоджень. Асинхронні двигуни є найбільш поширеними в електротехнічній промисловості через свою надійність та високу ефективність. Проте, однією з основних проблем, яка може призвести до негативних наслідків у роботі таких двигунів, є ушкодження їх білячих кліток ротора. Це може статися внаслідок різних факторів, таких як механічні удари, вібрації, перевищення допустимих температур, недоліки в конструкції тощо. Метою дослідження було виявлення та аналіз механічних ушкоджень, що виникають у білячій клітці ротора асинхронного двигуна під впливом різних факторів. Для досягнення цієї мети, були використані методи математичного моделювання, які дозволили здійснити комплексний аналіз процесу виникнення та розвитку ушкоджень. Перевагою методів математичного моделювання є можливість віртуального відтворення умов, в яких виникають механічні ушкодження, що дозволяє виявити та проаналізувати найбільш критичні сценарії. Такий підхід дозволяє заздалегідь розробити ефективні заходи протидії ушкодженням та вдосконалити конструкцію ротора для забезпечення його максимальної надійності. У результаті проведених досліджень було виявлено, що механічні ушкодження в білячій клітці ротора асинхронних двигунів можуть мати серйозний вплив на їхню працездатність та технічний стан. Розроблені методи математичного моделювання дозволяють ефективно прогнозувати та управляти процесами виникнення та розвитку ушкоджень, що є важливим кроком у підвищенні надійності та довговічності асинхронних двигунів у промислових умовах.Документ Відкритий доступ Діагностика асинхронних двигунів швидкоплинними напругами(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Ігнатьєв, Владислав Олександрович; Чумак, Вадим ВолодимировичСтруктура і обсяг роботи. Магістерська дисертація складається зі вступу, 5 розділів включно зі стартап-проектом, висновків, переліку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи складає 129 сторінки основного тексту, в тому числі 33 рисунки, 22 таблиці та 31 бібліографічне найменування за переліком посилань. В даній магістерській дисертації проведений аналіз пошкоджень електричних машин та методів їх діагностики. Проведений опис і вибір конструкції асинхронного двигуна з короткозамкненим ротором серії 4А. Проведено розрахунок асинхронного двигуна з короткозамкненим ротором, обмотка якого виготовлена з алюмінію та міді та подвійної білячої клітки виготовленої з алюмінію. Створено програмний модуль для обчислення імпульсних процесів в ізоляції обмоток за допомогою ланкових схем заміщення. Модульовано імпульсні процеси в обмотках асинхронних двигунів обмотка яких виготовлена з різних матеріалів. Проведено порівняльний аналіз розрахунку впливових процесів з метою визначення дефектів ізоляції різного ступеню. Зроблено висновки по завершеній роботі. Актуальність теми. У електродвигунів після ремонту з розбиранням та заміною деталей надійність роботи часто знижується. Під час ремонту проблематично виявити приховані дефекти, такі, як дефекти стрижнів короткозамкненого ротора або порушення ізоляції обмотки статора. Вибір стратегії та методів діагностування асинхронних двигунів визначається низкою факторів. Першорядне значення має кінцева мета діагностування, яка залежить від того, на якому етапі життєвого циклу визначається технічний стан двигуна: на етапі виробництва, експлуатації чи ремонту. В даний час існує потреба діагностики стану асинхронних електродвигунів у процесі їх роботи. Своєчасно виявлене пошкодження дозволить уникнути подальшого розвитку процесу, зменшити час відновлення, скоротити витрати на обслуговування, уникнути простоїв обладнання, підвищити ефективність роботи двигунів та виробничих механізмів. Тому діагностика асинхронних двигунів є дуже важливим науково-практичним завданням [4]. Метою магістерської дисертації є дослідження процесів в обмотках електричних машин, що впливають на надійність та відмово стійкість роботи електричних машин. Об’єктом дослідження є асинхронні двигуни з короткозамкненим ротором серії 4А потужністю 30 кВт, обмотка яких виготовлена з різних матеріалів, які безпосередньо впливають на перехідні процеси в обмотках. Предметом дослідження є комутаційні процеси в обмотках асинхронних двигунів. Методологія досліджень в магістерській дисертації засновується на використанні програмно системного модулю MATLAB Simulink для вирішення фізичних задач ланкових схем заміщення обмоток електричних машин, з моделюванням дефектів повздовжньої та поперечної ізоляції. Наукова новизна отриманих результатів: 1) Вперше отримано математичну модель комутаційних процесів в обмотках електричних машин на основі багатоланкової схеми заміщення. 2) Розроблена математична модель в програмному модулі MATLAB з розширенням Simulink дозволяє моделювати різні види дефектів в ізоляції обмоток і оцінювати ступінь їх складності.Документ Відкритий доступ Діагностика ізоляції електричних двигунів рухомого складу імпульсним методом(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018) Цемеринов, Олександр Дмитрович; Чумак, Вадим ВолодимировичУ даній магістерській дисертації були проведені дослідження електромагнітних перехідних процесів при імпульсних впливах в обмотках тягових двигунів постійного струму рухомого складу. Проаналізовано низку методів випробувань ізоляції обмоток тягових двигунів постійного струму і визначено найбільш ефективний спосіб діагностики і контролю на основі імпульсних методів з підвищеною чутливістю до виявлення місць дефектів. Проведено аналіз хвильових процесів при імпульсних впливах в якорних обмотках тягових двигунів постійного струму. Визначено розподіл градієнтів потенціалів на окремих ділянках обмотки, розроблено методику виявлення пошкоджень в якорних обмотках зі зрівнювальними з’єднаннями. Розроблено функціональну та експерементальну схему випробувальної установки для діагностування дефектів ізоляції обмоток, проведені випробування в умовах ремонтного підприємства на реальних зразках. Розроблено математичну модель розрахунку імпульсних процесів в якорних обмотак в системноиу пакеті MatLab Simulink, проведено порівняння експерементальних та розрахункових результатів.Документ Відкритий доступ Електродвигун мотор-колеса для приводу гіроборда(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-12) Бурлаков, Анатолій Сергійович; Коваленко, Михайло АнатолійовичРозроблено математичну модель в середовищі Mathlab-Simulink для аналізу режимів роботи електродвигуна типу мотор-колесо в системі гіроборду. Результати моделювання довільного режиму руху показали, що ефект від рекуперації в такій системі складає 5 – 10%. Тобто, є доцільність використовувати систему рекуперації в таких системах; Поставлені вимоги та розроблено експериментальний стенд для дослідження електродвигуна типу мотор-колесо. Підібрано відповідні компоненти стенду та проведено монтаж експериментального стенду для аналізу режимів роботиДокумент Відкритий доступ Електромагнітні процеси в автономній електрозварювальній установці з асинхронним генератором(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Грабоус, Андрій Володимирович; Мазуренко, Л. І.Об’єкт дослідження – електромагнітні процеси асинхронного генератора з ємні сним збудженням і напівпровідниковими перетворювачами джерела живлення зварю вальної дуги. Предмет дослідження – система асинхронний генератор – напівпровідниковий пристрій формування зварювальної дуги. Мета дослідження – розробка математичних і імітаційних моделей та дослі дження електромагнітних процесів автономної електрозварювальної установки з асин хронним генератором та напівпровідниковими перетворювачами для живлення зварю вальної дуги. Задачі поставлені в роботі: 1. Провести аналітичний огляд машин і установок для автономного електрозварюван ня; 2. Розробити математичні і імітаційні моделі автономних джерел живлення зварюва льної дуги на основі асинхронних генераторів; 3. Дослідити електромагнітні процеси в автоматизованій автономній електрозварюва льній установці. Актуальність роботи: - у ряді галузей промисловості використовуються автоно мні джерела живлення зварювальної дуги. Так автономні зварювальні установки на самперед знаходять широке застосування при будівництві нафтогазотрубопроводів, при виконанні ремонтно-відновлювальних робіт трубопроводів великого діаметру, а також при будівельних роботах при відсутності джерела електричної енергії. Тому розробка і створення нових високоекономічних автономних джерел живлення зварю вальної дуги є актуальним завданням. Методи дослідження: методи аналізу і синтезу, методи теорії електричних ма шин, методи комп’ютерного моделюванняДокумент Відкритий доступ Електромагнітні і електромеханічні процеси генератора турбодетандерної установки(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Вознюк, Назар Владиславович; Мазуренко, Л. І.Об’єкт дослідження – електромеханічні та електромагнітні процеси в автономному генераторі з турбодетандером. Предмет дослідження – електромеханічний комплекс «Турбодетандер – асинхронний генератор з вентильним збудженням – інвертор», як автономне джерело електричної енергії для ГРС і ГРП. Мета дослідження – розробка імітаційної моделі та дослідження електромеханічних процесів автономного асинхронного генератора з турбодетандером станцій газотранспортування. Задачі 1. Побудувати повну математичну модель електромеханічної системи з урахуванням її динамічних властивостей; 2. Створити імітаційну модель системи; 3. Провести дослідження квазісталих та перехідних режимів роботи системи шляхом імітаційного моделювання; Актуальність теми: Турбодетандер, використовуючи функцію зниження тиску газу, виробляє механічну енергію обертового руху. Якщо весь природний газ, який споживається в Україні, подавати через турбодетандери, то на ГРС оціночно можливо отримати додатково понад 160 МВт генеруючих потужностей, що зможуть щорічно виробляти понад 1,4 млрд. кВт/год електроенергії. Методи дослідження: для розв’язання поставлених задач були використані: методи аналізу і синтезу – для обґрунтування раціональної структури автономного джерела електроенергії ГРС і ГРП. Методи теорії електроприводу та термодинаміки – при виведенні математичних співвідношень для електромеханічної системи. Методи теорії електричних машин – для моделювання процесу самозбудження асинхронного генератора. Методи комп’ютерного моделювання – для побудови повної комп’ютерної моделі комплексу та моделюванні квазісталих та перехідних режимів роботи.Документ Відкритий доступ Електромашинний підсилювач поперечного поля потужністю 1,7 кВт(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018-12) Котомов, Геннадій Олександрович; Реуцький, Микола ОлександровичЕлектромашинний підсилювач ЕМП-5ПМБУ призначений для роботи спільно з електродвигуном постійного струму в системах автоматизованого електороприводу механізмів горизонтального повороту. До складу підсилювача входять електромагнітний підсилювач поперечного поля (генератор) і приводний електродвигун постійного струмуДокумент Відкритий доступ Електромеханічний комплекс для тривимірного друку(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Кужба, Михайло Андрійович; Реуцький, Микола ОлександровичВ магістерській дисертації розроблено та виготовлено електромеханічний комплекс для тривимірного друку та описані методи роботи з ним. В якості прототипу було обрано 3D принтер фірми Anycubic.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »