Advanced Linguistics, № 1
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Advanced Linguistics, № 1 за Ключові слова "378.1:355.232.2"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ «Я-концепція» пілота як мотиваційний чинник формування професійних льотних компетентностей майбутніх пілотів у системі вищої військової освіти України(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018) Невзоров, Р. В.У статті розглянуто досі не розкриту у спеціальній науковій літературі проблему «Я-концепції» проблему формування «Я-образу» пілота як мотиваційного фактору набуття курсантами льотних компетентностей у системі вищої військової освіти України. Автор, на основі аналізу існуючих по темі джерел, проведеного на базі Харківського національного університету Повітряних Сил імені Івана Кожедуба експерименту та власного досвіду підготовки курсантів-льотчиків, розкриває значення сфери свідомості, відомої як «Я-концепція» (і «Я-образ» як її складника), у формуванні професійних компетентностей курсантів. Визначено динаміку психоемоційних стереотипів, установок та раціональних складових професійного самоусвідомлення у процесі здобуття вищої освіти взагалі й під час тренажерної підготовки зокрема. У рамках проведеного експерименту сформульовано основні властивості особистості майбутнього пілота, а також шляхи їх формування з допомогою доцільної модифікації освітніх умов; виокремлено маркери й критерії оцінки їхнього становлення, а також психолого-дидактичні складові «Я-образу» майбутнього військового пілота. Автором статті сформульовано етапи набуття достатнього інтеріоризованого суб’єктивного «Я-образу» пілота, що включає ірраціональну суб’єктивну, раціональну суб’єктивну й раціональну об’єктивну складові. Задля перевірки гіпотези та експериментального формування такого образу було імплементовано низку психолого-дидактичних методів та практик. У статті наголошується також на важливості тренажерної підготовки, яка має великий потенціал при діагностуванні та коригуванні професійно вагомих якостей.