Магістерські роботи (КПМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (КПМ) за Ключові слова "316.77:658:005.931.1](045)"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Реформування маркетингової комунікаційної політики підприємства в умовах війни(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Косенко, Марія Юріївна; Жигалкевич, Жанна МихайлівнаДипломна робота на тему: «Реформування маркетингової комунікаційної політики підприємства в умовах війни» містить 143 сторінок, 11 таблиць та 30 рисунків. Перелік посилань включає 73 найменування. Метою роботи є вивчення теоретико-методичних засад та розроблення практичних рекомендацій щодо реформування маркетингової комунікаційної політики підприємства в умовах війни. Об’єктом дослідження є маркетингова комунікаційна політика підприємства. Предмет дослідження – теоретико-методичні положення та практичні рекомендації щодо реформування маркетингової комунікаційної політики підприємства в умовах війни. База дослідження – ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця»». Методи дослідження. У процесі виконання дипломної роботи застосовувались загальнонаукові та спеціалізовані методи дослідження. Зокрема, порівняльний аналіз для вивчення підходів до маркетингових комунікацій, аналіз і синтез для узагальнення теоретичних поглядів на маркетингову політику підприємств. Для оцінки ефективності стратегій використовувався контент-аналіз публічних матеріалів, метод експертних оцінок для збору думок фахівців і моделювання ситуацій для прогнозування наслідків реформування маркетингової політики та розробки рекомендацій щодо адаптації підприємств. Результати роботи. Здійснено аналіз теоретико-методичних засад маркетингової комунікаційної політики. Також, сформовано та надано рекомендації щодо покращення комунікаційної політики на підприємстві. Результатом роботи стали рекомендації з впровадження соціального проєкту присвяченого ментальному здоров’ю, що в довгостроковій перспективі здатний підвищити рівень прихильності споживачів до компанії.Документ Відкритий доступ Удосконалення політики просування підприємства на ринку дохідної нерухомості(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Калениченко, Анастасія Олександрівна; Жигалкевич, Жанна МихайлівнаМагістерська дисертація на тему: «Удосконалення політики просування підприємства на ринку дохідної нерухомості» містить 114 сторінок, 34 таблиць та 21 рисунків. Перелік літератури включає 75 найменувань. Метою дослідження є розвиток теоретичних положень та розроблення практичних рекомендацій щодо удосконалення політики просування підприємства на ринку дохідної нерухомості. Об’єктом дослідження є політика просування підприємства. Предметом дослідження є теоретичні та науково-методичні положення щодо удосконалення політики просування підприємства на ринку дохідної нерухомості. База дослідження - ТОВ «Рібас Хотелс Груп», одна з провідних українських мереж готелів. Методи дослідження. У роботі застосовано загальнонаукові та спеціальні методи, зокрема: SWOT-аналіз для оцінки внутрішнього та зовнішнього середовища компанії, порівняльний аналіз для вивчення підходів до просування на ринку нерухомості, контент-аналіз для оцінки ефективності маркетингових кампаній та економічне моделювання для об’єктивного обґрунтування запропонованих заходів. Результати роботи. Проведено комплексний аналіз існуючих інструментів просування на ринку нерухомості та маркетинговий аудит ТОВ «Рібас Хотелс Груп». На основі отриманих даних розроблено рекомендації щодо вдосконалення політики просування компанії, зокрема: - впровадження персоналізованих стратегій у соціальних мережах; - використання інструментів контент-маркетингу; - розвиток співпраці з лідерами думок у галузі гостинності; - стимулювання збуту через цифрові платформи; - підсилення позиціонування бренду через активацію зв’язків з громадськістю. Запропоновані заходи спрямовані на підвищення впізнаваності бренду, залучення нових клієнтів та забезпечення сталого прибутку компанії на ринку дохідної нерухомості.