Магістерські роботи (КПМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (КПМ) за Ключові слова "339.13"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Маркетингова стратегія виведення нового товару на ринок мобільних ігор України(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-12) Шевлюга, Анастасія Геннадіївна; Зозульов, Олександр ВікторовичДокумент Відкритий доступ Формування стратегії зростання компанії на національному ринку(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Денисенко, Денис Сергійович; Зозульов, Олександр ВікторовичУ даній роботі було розглянуто діяльність компанії ТОВ «ТД «Вікнарьов» на ринку світлопрозорих конструкцій України. Поточне дослідження мало на меті визначення напряму стратегії зростання для компанії-виробника. Дисертація складається із трьох розділів. У першому розділі визначено теоретико- методологічні засади формування стратегії зростання на ринку, визначено роль маркетингу у процесі розвитку стратегій росту. На основі даного аналізу побудовано структурно-логічну схему, яка стала базою до процесу створення маркетингової стратегії зростання для ТОВ «ТД «Вікнарьов» на національному ринку світлопрозорих конструкцій України. У другому розділі роботи проведено ситуаційний аналіз, який включав діагностику внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства, тобто був описаний поточний стан та тенденції розвитку вітчизняного ринку світлопрозорих конструкцій, що стало передумовами до визначення напрямку стратегії зростання та проаналізовано маркетингову діяльність ТОВ «ТД «Вікнарьов» на даному ринку, внаслідок чого визначений внутрішній потенціал компанії та можливості у плані росту. Наступним кроком проведено маркетингове дослідження , у процесі якого було визначено можливі та найбільш оптимальні шляхи для масштабування підприємства на національному ринку, описано потенційні регіони виходу компанії, обґрунтовано процес просування та збуту. У третьому розділі отримана попередньо первинна та вторинна інформація була узагальнена, внаслідок чого сформована стратегія зростання компанії ТОВ «ТД «Вікнарьов» на ринку світлопрозорих конструкцій України. Розроблено план впровадження стратегії ринкової експансії, визначено регіони планової співпраці з дилерами та деталізовано процес взаємодії з посередниками. Також розроблено рекомендації щодо процесу просування та створено медіаплан. У кінці дослідження, провели економічне обґрунтування впровадження даної стратегії зростання для компанії ТОВ «ТД «Вікнарьов» на ринку світлопрозорих конструкцій України.Документ Відкритий доступ Штучний інтелект в управлінні маркетинговою діяльності компанії(КПІ ім. Ігоря Сікорського., 2024) Пархоменко, Ростислав Олександрович; Зозульов, Олександр ВікторовичМагістерська дисертація на тему «Штучний інтелект в управлінні маркетинговою діяльності компанії» присвячена діяльності ТОВ «Diogenes» на світовому ринку послуг просування на електронних торговельних майданчиках. Робота складається з вступу, переліку основних позначень, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Дисертація складається з 124 сторінок, 25 рисунків і 19 таблиць. Мета роботи – Метою роботи є вдосконалення теоретико-методичних засад управління маркетинговою діяльністю підприємства на світовому ринку послуг просування на електронних майданчиках на основі штучного інтелекту. Об’єкт дослідження – управління маркетинговою діяльністю ТОВ «Diogenes». Предмет дослідження – теоретико-методичні положення та науково- практичні рекомендації щодо формування маркетингової стратегії з використанням штучного інтелекту ТОВ «Diogenes» на світовому ринку послуг просування на електронних торговельних платформах. В ході роботи було проаналізовано роль та місце штучного інтелекту в управлінні маркетинговою діяльністю, сформовано стратегію підприємства з використанням штучного інтелекту. Також було проаналізовано ринок послуг просування на електронних торговельних майданчиках та маркетингову діяльність ТОВ «Diogenes» зокрема. Результатом роботи стало розроблення рекомендацій щодо вдосконалення діджитал стратегії досліджуваного підприємства за допомогою використання алгоритмів штучного інтелекту, розроблення конкретних інструментів, а також оцінка економічної доцільності їх використиання.