Магістерські роботи (КПМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (КПМ) за Ключові слова "339.13.024: 331.58"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Розроблення концепції розвитку бренду роботодавця(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Подолян, Олександр Олегович; Писаренко, Наталія ЛеонідівнаМагістерська дисертація на тему: «Розроблення концепції розвитку бренду роботодавця» містить 115 сторінок основної роботи, 44 таблиці та 25 рисунків. Метою даного дослідження є дослідити підходи до формування бренда роботодавця, ситуацію на ІТ-ринку праці, дослідити маркетингу діяльність компанії, як роботодавця, й оцінити ефективність просування на аудиторії для розроблення концепції бренду роботодавця та маркетингових рекомендацій. Об’єктом дослідження є процес управління брендом роботодавця на ринку праці. Предметом дослідження є теоретико-методичні положення та практичні рекомендації щодо побудови бренду роботодавця на ринку праці. Метою даного дослідження є дослідити підходи до формування бренда роботодавця, ситуацію на ІТ-ринку праці, дослідити маркетингу діяльність компанії, як роботодавця, й оцінити ефективність просування на аудиторії для розроблення концепції бренду роботодавця та маркетингових рекомендацій. Методами дослідження в роботі були загальнонаукові підходи до визначення, систематизації й узагальнення; аналітичні методи та синтез для дослідження; матричні методи для здійснення SWOT-аналізу; метод генерації ідей для розробки рекомендацій; емпіричні методи для оцінки ефективності. Новизна результатів полягає в уточненні понять «бренд» та «бренд роботодавця» на основі системного маркетингового погляду з ознаками психології; розробці моделі концепції; в класифікації показників бренду роботодавця з розподілом на зовнішні та внутрішні; в процесі формування ціннісної пропозиції роботодавця. Результати роботи можуть бути використанні для управління й побудови бренду роботодавця в практичному застосуванні та для впровадження системи рекомендацій щодо просування оновленого бренду роботодавця на зовнішню та внутрішню аудиторію. Можливим напрямом подальшого дослідження може бути аналіз впливу кризових ситуацій на представлену модель розвитку бренду роботодавця з можливою її модифікацією.