Магістерські роботи (КПМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (КПМ) за Ключові слова "339.138:005.21:339.9](045)"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Формування політики просування товару на міжнародному ринку(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Романовська, Валерія Валеріївна; Жигалкевич, Жанна МихайлівнаОсновна частина магістерської дисертації виконана на 119 сторінках, містить 19 таблиць та 35 рисунків. Метою поданого дослідження є вивчення, дослідження теоретико-практичних засад та розробка політики просування компанії ТОВ «ЕС-ВІ-ДЖЕЙ БЬЮТІ ЕКВІПМЕНТ» на міжнародному ринку виробництва обладнання для манікюру. У ході роботи були виявлені основні інструменти та етапи політики просування, розглянуто етапи впровадження політики просування на міжнародному ринку та проаналізовано специфіку просування для B2B та B2C компаній. Після проведеного аналізу зовнішнього та внутрішнього маркетингового середовища компанії, було виявлено маркетингову управлінську проблему що полягає в формуванні політики просування компанії на ринку Іспанії. Обʼєкт дослідження – політика просування компанії. Предмет дослідження – науково-практичні підходи щодо формування політики просування компанії на міжнародному ринку. Для вирішення виявленої МУП було проведено ряд досліджень, а саме: кабінетні дослідження, анкетування та фокус групи. Під час аналізу отриманих результатів було застосовано якісну та кількісну оцінку даних. Результатами дослідження є стратегічна розробка політики просування компанії ТОВ «ЕС-ВІ-ДЖЕЙ БЬЮТІ ЕКВІПМЕНТ» на ринку виробництва обладнання для манікюру в Іспанії, формування рекомендацій до впровадження окремих елементів політики просування та економічне обґрунтування доцільності впровадження даних заходів.