Магістерські роботи (КПМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (КПМ) за Ключові слова "339.138:330.341.1"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Бренд-аудит торговельної марки на споживчому ринку(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Глоба, Марія Сергіївна; Зозульов, Олександр ВікторовичПредставлена магістерська дисертація складається із вступу, трьох розділів, загальних висновків, списку використаних джерел із 70 найменувань та додатків. Загальний обсяг роботи – 168 сторінок, у тому числі: 149 сторінок основного тексту, 6 сторінок списку використаних джерел, 8 сторінок додатків. В першому розділі представлено 6 таблиць та 12 рисунків. В другому розділі представлено 14 таблиць та 18 рисунки. Третій розділ містить 11 таблиць та 7 рисунків. Метою написання роботи є подальший розвиток та удосконалення теоретико- методологічних, методичних і практичних питань проведення бренд-аудиту компаній-виробників на споживчому ринку на прикладі ТОВ «Орімі Україна», що веде діяльність на кавовому ринку України. Об’єктом дослідження є процес бренд- аудиту на підприємствах споживчого ринку. Предметом дослідження є теоретико- методичні положення та практичні рекомендації щодо проведення бренд-аудиту підприємствами на споживчому ринку. В основу методології дослідження були покладені загальнонаукові підходи до управління брендом та спеціальні методи: монографічний, методи теоретичного узагальнення, методи логічного узагальнення, структурно-генетичного аналізу та синтезу, статистичні методи, матричні методи. Науковою новизною роботи є удосконалення композиції підходів до визначення поняття «бренд» та «бренд-аудит», обґрунтування зон проведення бренд-аудиту, типологізація бренд-аудиту за чотирма критеріями, класифікація предмету проведення бренд-аудиту у відповідності з підходом. Визначені науково- методологічні засади проведення бренд-аудиту для компанії на споживчому ринку. Результати роботи можуть бути застосовані підприємствами під час проведення бренд-аудиту та з метою відслідковування показників ефективності бренду.