Кафедра теорії, практики та перекладу англійської мови (КТППАМ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра теорії, практики та перекладу англійської мови (КТППАМ) за Ключові слова "81'255.4"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Лінгвостилістичні засоби вираження експресивності в англомовних текстах комерційної реклами та їх перекладах українською мовою(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Мищишен, Євгеній Миколайович; Поличева, Ю. В.Мищишен Є.М. Тема роботи: «Лінгвостилістичні засоби вираження експресивності в англомовних текстах комерційної реклами та їх перекладах українською мовою» Дисертація на здобуття ступеня магістра зі спеціальності 035 «Філологія». КПІ ім. Ігоря Сікорського, Київ, 2023. Магістерська дисертація складається зі вступу, двох розділів, висновків до кожного з них, загальних висновків, списку використаної літератури та додатків. Загальний обсяг роботи становить 88 сторінок, обсяг основного тексту – 56 сторінок. У кваліфікаційні роботі розглянуто явище експресивності в рекламних текстах питомоукраїнської комерційної реклами та перекладній англомовній рекламі. В роботі проаналізовано більше 150 перекладених рекламних слоганів та виокремлено способи завдяки яким був виконаний переклад. Метою даної дипломної роботи є спроба окреслити та проаналізувати засоби вираження експресивності та їх вплив на емоційність споживача у питомих та перекладних рекламних текстах українською мовою. Актуальність обраної теми роботи визначається тим, що експресивний аспект мови надзвичайно важливий у рекламній сфері, тому все більше привертає увагу в лінгвістичних дослідженнях. Проблема експресивності стоїть у центрі активного пошуку сучасних філологів, редакторів, маркетологів, журналістів. Завданнями роботи є: 1.Визначити емоційно-експресивні художні засоби у рекламі. 2. Проаналізувати методи перекладу англомовних рекламних текстів українською мовою. 3. Визначити шляхи реалізації виразності в телевізійній та інтернет-рекламі. 4. Порівняти художні засоби та засоби виразності в питомо українській рекламі та рекламі іноземних компаній, адаптованої українською мовою. Об’єктом дослідження є реклама питомо українських, а також міжнародних компаній, та художні засоби вияву експресивності в ній. У роботі проаналізовані приклади з багатьох різних сфер реклами, зокрема: реклама харчової продукції, реклама супермаркетів та магазинів одягу, реклама елітних алкогольних напоїв, реклама всесвітньо відомих брендів, рекламні тексти автомобільної тематики, реклама засобів особистої гігієни та косметичних засобів, реклама ювелірних прикрас та магазинів коштовностей. Предметом дослідження в науковій роботі було визначено лінгвостилістичні засоби виразності в англомовній рекламі та способи їх передачі українською мовою. Матеріалом для дослідження стали рекламні тексти відомих зарубіжних та українських брендів, дібрані з їхніх сайтів, телевізору та інтернету, які містять художні тропи.