Кафедра теорії, практики та перекладу англійської мови (КТППАМ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра теорії, практики та перекладу англійської мови (КТППАМ) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 193
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Англійське ділове мовлення (англ. мовою)(Державний економіко-технологічний університет транспорту, 2008) Тараненко, Лариса Іванівна; Калита, Алла АндріївнаДокумент Обмежений Історія англійської мови(2009) Романенко, Світлана Олексіївна; Лiнгвiстики; НТУУ «КПІ»Документ Обмежений Латинська мова(2010) Борбенчук, Ірина Миколаївна; Лінгвістики; НТУУ «КПІ»Метою вивчення латинської мови є збагачення культурологічного світорозуміння, що досягається шляхом читання (та перекладу) оригінальних античних та пізніших літературних творів, адаптованих текстів міфологічного та історичного змісту. У цілому курс латинської мови має дати студентам знання, які допоможуть практичній та науковій діяльності.Документ Обмежений Педагогіка та психологія вищої школи(2011) Коломієць, Світлана Семенівна; Гулецька, Яна Гаврилівна; Факультет лінгвістики; НТУУ «КПІ»У навчально-методичному посібнику висвітлено теоретичні засади та практичні рекомендації щодо організації самостійної, проектної та науково-дослідної роботи студентів в курсі дисципліни «Педагогіка та психологія вищої школи». Посібник укладено згідно робочої навчальної програми дисципліни, чотири модулі містять завдання для аудиторної та позааудиторної самостійної роботи студентів, структурно-логічні схеми, фрагменти лекцій, презентації, запитання та завдання для самоперевірки, тести, термінологічний словник, список рекомендованої літератури та методичні поради. Для викладачів, студентів вищих технічних навчальних закладів, які навчаються за ОКР «Спеціаліст» та «Магістр», аспірантів та усіх, хто цікавиться питаннями педагогіки і психології.Документ Обмежений Методологія та основи наукових досліджень(2011) Захарова, Людмила Миколаївна; Факультет лінгвістики; НТУУ «КПІ»У навчально-методичному посібнику розкриваються особливості науково-дослідної роботи як головного джерела набуття, примноження, оновлення людських знань, що суттєво впливає на формування майбутнього фахівця. Висвітлено найважливіші підходи до формування особистості вченого, оптимальної організації його праці, психологічні риси діяльності та особливості розумової праці. Програмний лекційний матеріал містить завдання для аудиторної та позааудиторної роботи студентів, структурно-логічні схеми, фрагменти лекцій, запитання та завдання для самоперевірки та список рекомендованої літератури. Для викладачів, студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за рівнем напрямів підготовки спеціаліст, магістр та аспірантів.Документ Відкритий доступ Система целей и средств суггестивного воздействия в коммуникации(Київський національний лінгвістичний університет, 2012) Калита, Алла Андріївна; Тараненко, Лариса ІванівнаДокумент Відкритий доступ Речевая манипуляция: определение, функция, механизм реализации(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2012) Тараненко, Лариса Іванівна; Калита, Алла АндріївнаДокумент Відкритий доступ Историко-логическая ретроспекция генезиса фольклорных произведений(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2013) Тараненко, Лариса Іванівна; Калита, Алла АндріївнаДокумент Відкритий доступ Стратификация пространства результатов исследований мифов(Научно-инновационный центр, 2013) Тараненко, Лариса ІванівнаДокумент Відкритий доступ Алгоритмічно-фабульна побудова сюжетів англійських народних казок(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2013) Тараненко, Лариса ІванівнаДокумент Відкритий доступ Generalized Model of the Genesis of Literary Genres(Humanities and Social Sciences Review, 2013) Taranenko, Larisa; Kalyta, AllaДокумент Відкритий доступ Історія зарубіжної літератури(НТУУ «КПІ», 2014) Глінка, Н. В.; Прокойченко, А. В.Документ Відкритий доступ Актуалізація англійських прозових фольклорних текстів малої форми(Кафедра, 2014) Тараненко, Лариса ІванівнаДокумент Обмежений Ecology(НТУУ «КПІ», 2014) Усик, Галина Миколаївна; Волощук, Ірина ПетрівнаДокумент Обмежений Understanding the Americans(НТУУ «КПІ», 2014) Демиденко, Ольга ПавлівнаДокумент Відкритий доступ Просодичні особливості актуалізації структурно-фабульних елементів текстів англомовних притч(Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2015) Тараненко, Лариса ІванівнаДокумент Відкритий доступ Система просодических средств актуализации структурных элементов английских фольклорных текстов малой формы(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2015) Тараненко, Лариса ІванівнаДокумент Обмежений Методичні рекомендації щодо організації наукових досліджень студентів кафедри теорії, практики та перекладу англійської мови для студентів 3,4 курсів ОКР «Бакалавр» напряму підготовки 6.0200303 «Філологія», студентів ОКР «Спеціаліст» спеціальності 7.0203304 «Переклад», та студентів ОКР «Магістр» спеціальності 8.02030304 «Переклад»(НТУУ «КПІ», 2015) Волощук, І. П.; Демиденко, О. П.; Коломієць, С. С.Документ Відкритий доступ Psycho-Energetic Mechanism of the Fairy Tale’s Subliminal Influence on a Child(2015) Taranenko, LarysaДокумент Відкритий доступ Analytical Outlines (Основи системної аналітики)(Кафедра, 2015) Корнєва, Зоя Михайлівна; Павловська, Юлія ВікторівнаНавчальний посібник покликаний розвивати професійно орієнтовану англомовну комунікативну компетентність через запропонований у ньому студентоцентрований підхід до навчання іноземної мови, який становить основу методики індивідуалізації викладання іноземних мов. Автори пропонують принципово нову структуру посібника, у якому кожен урок побудовано за принципом урахування індивідуальних особливостей студентів. Для студентів напряму підготовки «Системний аналіз» та суміжних спеціальностей, викладачів іноземної мови у вищих технічних навчальних закладах, та всіх, хто цікавиться проблемами викладання професійно орієнтованої англійської мови.