Статті (КАМТС2)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено матеріали, що опубліковані або готуються до публікації в наукових журналах та збірниках.
Переглянути
Перегляд Статті (КАМТС2) за Ключові слова "378.14"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ New trends in vocational training of future specialists in applied mechanics(2019) Feshchuk, A. M.The analysis of the new trends in vocational training of future specialists in applied mechanics has been presented in the paper. A special attention has been paid to the exploration of the competence-based approach. The significance of the competence-based approach implementation into educational process of National Technical University of Ukraine “Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute” has been substantiated.Документ Відкритий доступ Професійна підготовка майбутніх фахівців з прикладної механіки(2019) Фещук, Алла МихайлівнаУ статті розглянуто сучасні вимоги до модернізації системи вищої інженерної освіти, зокрема до професійної підготовки майбутніх фахівців з прикладної механіки. Проаналізовано основні тенденції, характерні для професійної підготовки майбутніх фахівців з прикладної механіки. Зазначено основні пріоритети у системі вищої освіти (інтеграція освіти, досліджень та інновацій), оскільки вища освіта має базуватися на дослідженнях і таким чином сприяти розвитку інновацій у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців. Обґрунтовано тенденцію до оновлення змісту освіти й освітніх технологій та узгодження їх із сучасними потребами, інтеграції до світового освітнього простору шляхом орієнтації фахової підготовки майбутніх фахівців з прикладної механіки на компетентнісний підхід та створення ефективних механізмів його запровадження. Охарактеризовано компетентності, які має набути майбутній фахівець з прикладної механіки відповідно до стандарту вищої освіти за спеціальністю 131 «Прикладна механіка» галузі знань «Механічна інженерія» для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (інтегральні, загальні та спеціальні (фахові)). Відзначено критерії, наявність яких сприяє набуттю зазначених компетентностей майбутніми фахівцями з прикладної механіки (високий рівень мотивації, цілеспрямованість і системність в оволодінні новими знаннями, визначені цілі та стратегії навчання, особистісні якості, що сприяють активізації пізнавальної діяльності, самоосвітня діяльність). Проаналізовано стан інноваційної діяльності та відображено позицію України у світових рейтингах. Уточнено шляхи активізації зв’язку інноваційного сектору з підготовкою майбутніх фахівців з прикладної механіки (покращити якість освіти, стимулювати підприємства до наукових досліджень і науково-технічних розробок та інноваційної діяльності, розробити механізм стимулювання науковців до проведення актуальних наукових досліджень, забезпечити створення навчальних матеріалів із підприємництва та інновацій, розробити методичні матеріали щодо залучення до виконання спільних інноваційних проектів студентів різних спеціальностей та закладів вищої освіти).Документ Відкритий доступ Сервіси Google у процесі професійно орієнтованої іншомовної підготовки майбутніх фахівців з прикладної механіки(2019) Фещук, Алла МихайлівнаУ статті розглянуто роль та вплив сервісів Google на процес професійно орієнтованої іншомовної підготовки майбутніх фахівців з прикладної механіки. Засобом, що сприяє ефективній реалізації процесу професійно орієнтованої іншомовної підготовки визначено змішану форму навчання. Проанаізовано основні принципи змішаного навчання. Обґрунтовано переваги використання сервісів Google у процесі професійно орієнтованої іншомовної підготовки майбутніх фахівців з прикладної механіки. Відзначено сервіси Google, які мають безпосередній вплив на активізацію та інтенсифікацію процесу професійно орієнтованої іншомовної підготовки (Google Classroom, Google Calendar, Google Форми, Google Таблиці, Google Документи, Google Презентації).Документ Відкритий доступ Іншомовна освіта майбутніх фахівців з прикладної механіки(2019) Фещук, Алла МихайлівнаУ статті охарактеризовано основні вимоги до професійних і особистісних компетентностей майбутніх фахівців з прикладної механіки відповідно до нормативних документів. Висвітлено питання місця та ролі іншомовної підготовки у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців з прикладної механіки як складової професійної підготовки, що сприяє формуванню загальних (особистісних) компетентностей. Запропоновано визначення терміну «професійно орієнтована іншомовна підготовка майбутніх фахівців з прикладної механіки». Узагальнено компоненти реалізації процесу професійно орієнтованої іншомовної підготовки (навчально-змістовий, цільовий, процесуально-діяльнісний, результативний). Проаналізовано основні етапи реалізації процесу іншомовної підготовки та їх вплив на професійну підготовку майбутніх фахівців з прикладної механіки.