Статті (КАМТС2)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено матеріали, що опубліковані або готуються до публікації в наукових журналах та збірниках.
Переглянути
Перегляд Статті (КАМТС2) за Ключові слова "378.147"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Ефективність застосування заохочувальних балів для підвищення мотивації у процесі професійно орієнтованої іншомовної підготовки майбутніх фахівців з прикладної механіки(Наукові перспективи, 2024) Фещук, Алла Михайлівна; Галацин, Катерина ОлександрівнаВ статті обговорюється нагальна необхідність швидкої адаптації до сучасних тенденцій технічної освіти, зокрема в галузі інженерії, спеціальності «Прикладна механіка». Підкреслюється важливість оновлення іншомовної підготовки майбутніх фахівців з прикладної механіки, наголошується на інтеграції інтерактивних методів навчання для підвищення ефективності навчання, мотивації та набуття іншомовної компетентності. Спираючись на останні дослідження як вітчизняних, так і зарубіжних вчених, проаналізовано теоретичні основи мотивації студентів до вивчення іноземної мови, підкреслюючи важливу роль володіння мовою в професійній діяльності та міжкультурному діалозі. У статті наведено приклад проблеми мотивації у вивченні іноземної мови, такої як страх невдачі та важливість андрагогічних підходів у підвищенні мотивації. Метою статті є аналіз методів підвищення мотивації майбутніх фахівців прикладної механіки до вивчення іноземної мови. За допомогою методів аналітики та синтезу досліджено вплив заохочувальних балів на мотивацію студентів на основі аналізу заходів, які проводяться на базі Національного технічного університету України «Київський політехнічний університет імені Ігоря Сікорського». Проаналізовано різні ініціативи, зокрема участь у конференціях, конкурсах, міжнародних проєктах, як засоби підвищення мотивації та розвитку іншомовної комунікативної компетентності. Аналіз показує позитивну кореляцію між залученням студентів до заходів університетського, всеукраїнського та міжнародного рівнів і підвищеною мотивацією, підтверджуючи багатогранні переваги таких ініціатив у сприянні не лише володінню мовою, але й науковим дослідженням та міждисциплінарним зв’язкам.Документ Відкритий доступ Ефективність застосування заохочувальних балів для підвищення мотивації у процесі професійно орієнтованої іншомовної підготовки майбутніх фахівців з прикладної механіки(Наукові перспективи, 2024) Фещук, Алла Михайлівна; Галацин, Катерина ОлександрівнаВ статті обговорюється нагальна необхідність швидкої адаптації до сучасних тенденцій технічної освіти, зокрема в галузі інженерії, спеціальності «Прикладна механіка». Підкреслюється важливість оновлення іншомовної підготовки майбутніх фахівців з прикладної механіки, наголошується на інтеграції інтерактивних методів навчання для підвищення ефективності навчання, мотивації та набуття іншомовної компетентності. Спираючись на останні дослідження як вітчизняних, так і зарубіжних вчених, проаналізовано теоретичні основи мотивації студентів до вивчення іноземної мови, підкреслюючи важливу роль володіння мовою в професійній діяльності та міжкультурному діалозі. У статті наведено приклад проблеми мотивації у вивченні іноземної мови, такої як страх невдачі та важливість андрагогічних підходів у підвищенні мотивації. Метою статті є аналіз методів підвищення мотивації майбутніх фахівців прикладної механіки до вивчення іноземної мови. За допомогою методів аналітики та синтезу досліджено вплив заохочувальних балів на мотивацію студентів на основі аналізу заходів, які проводяться на базі Національного технічного університету України «Київський політехнічний університет імені Ігоря Сікорського». Проаналізовано різні ініціативи, зокрема участь у конфе- ренціях, конкурсах, міжнародних проєктах, як засоби підвищення мотивації та розвитку іншомовної комунікативної компетентності.Документ Відкритий доступ Особливості застосування інтерактивних ігор в умовах дистанційного навчання(Видавничий дім «Гельветика», 2021) Ставицька, І. В.; Куценок, Н. М.; Корбут, О. Г.; Свиридова, Л. Г.Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у закладах вищої освіти стало невіддільною частиною сучасного освітнього процесу. Дистанційне навчання під час пандемії стало справжнім викликом для усіх учасників освітнього процесу. В умовах дистанційного навчання викладачі та студенти потребують нових методів та засобів навчання, що сприятимуть інтенсифікації навчання. Викладачі КПІ ім. Ігоря Сікорського провели експериментальне дослідження та запропонували методику застосовування інтерактивних ігор для навчання англійській мові під час онлайн-занять. Під час експерименту студенти контрольних груп навчалися за програмою дистанційно з використанням сучасних ІКТ. Навчання студентів експериментальних груп здійснювалося відповідно до затвердженої робочої навчальної програми, але з використанням інтерактивних ігор. Було апробовано багато інтерактивних ігор, студенти брали участь у проєктах, застосування ігор відбувалося під час занять та під час виконання індивідуальних завдань у позаурочний час. Власне, процес інтегрування інтерактивної гри можливо поділити на такі складові частини, як підготовча робота, вступна частина, власне проведення, підсумовування. Досить цікавими для навчання англійській мові є такі інтерактивні ігри, як Kahoot, The Grammar of Doom, ESL Crossword Puzzles, Hot Potatoes, JeopardyLabs, платформа Quizizz, платформа Moodle. Університет має власну платформу Sikorsky Distance, на якій викладачі розміщують дистанційні курси в системі Moodle та курси в Google Classsroom. Система Moodle дає змогу інтегрувати деякі інтерактивні ігри (наприклад, Hot Potatoes), завдяки чому студенти поєднують виконання звичайних завдань курсу, прослуховування відеолекцій з виконанням завдань інтерактивних ігор. Результати експерименту засвідчили, що застосування інтерактивних ігор сприяє зацікавленості до навчання, підвищенню мотивації до вивчення іноземної мови, розвитку навичок та вмінь володіння іноземною мовою. Використання інтерактивних ігор спонукає як студента, так і викладача до творчості, дає можливість для розвитку різних умінь та навичок у студентів та застосування новітніх підходів до навчання, розкриває унікальні здібності студентів, створює психологічно комфортні умови для розуміння особливостей мислення студентів під час освітнього процесу.Документ Відкритий доступ Інформаційні технології як засіб мотивації студентів до формування професійної англомовної компетентності(2020) Галацин, Катерина Олександрівна; Фещук, Алла МихайлівнаУ статті розкривається роль і значення використання інформаційних технологій на заняттях з англійської мови в закладах технічної вищої освіти. Мета статті полягає в характеристиці можливостей використання інформаційних технологій як засобу мотивації майбутніх інженерів у формуванні англомовною професійною компетентністю. Реалізація мети потребує виконання таких завдань: 1) визначити сутність англомовної професійної компетентності та інформаційних технологій навчання; 2) змоделювати варіанти використання інформаційних технологій для мотивації здобувачів вищої освіти у сформованості англомовної професійної компетентності як особистісної цінності; 3) обґрунтувати умови, за яких використання інформаційних технологій сприятимете вмотивованості студентів у формуванні англомовної професійної компетентності. Наведено приклади використання інформаційних технологій як засобу мотивації студентів у ході вивчення дисципліни «Практикум з англомовного професійного спілкування» в закладах вищої технічної освіти. Підкреслено ефективність використання мультимедійних програм і презентацій, Наведено приклади використання інформаційних технологій як засобу мотивації студентів у ході вивчення дисципліни «Практикум з англомовного професійного спілкування» в закладах вищої технічної освіти. Підкреслено ефективність використання мультимедійних програм і презентацій, англомовних online-словників, підручників, ігор, кросвордів, чайнвордів з професійними термінами, on-line тестів різної складності, on-line автентичних матеріалів, on-line версій газет, журналів та фахових статей, використання мережі Інтернет для участі в англомовних форумах, вебінарах та онлайн-конференціях за фахом, робота з матеріалами на професійно-орієнтованих сайтах (Academia.edu, SciPeople та ін. ) та пошукових системах (Metasearch Search Engine, Yahoo та RefSeek), участь в E-mail-проєктах тощо). Визначено вимоги до використання інформаційних технологій на заняттях англійської мови: відповідність інформаційних технологій темі, меті й змісту освітнього матеріалу: чітке визначення етапу заняття й кількості часу для використання інформаційних технологій навчання; зрозуміле формулювання завдань, конкретних вказівок щодо виконання ІТ; добору матеріалу відповідно до потреб англомовної комунікації та компетенції студентів.