Статті (КАМТС2)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено матеріали, що опубліковані або готуються до публікації в наукових журналах та збірниках.
Переглянути
Перегляд Статті (КАМТС2) за Ключові слова "378.147:811"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Formation of future engineers’ English language communicative competence(2021) Feshchuk, A.; Halatsyn, K.The present paper addresses the issue of future engineers’ English language communicative competence formation. One of the urgent demands for universities is training of highly qualified professionals capable of organizing various business contacts with representatives of different countries. In our article we aim to reveal the pedagogical conditions under which the effective formation of future engineers’ English language communicative competence is possible. To achieve this goal, it is necessary to solve the following tasks: 1) to determine the essence and structure of future engineers’ English language communicative competence; 2) identify and justify the pedagogical conditions for the effective formation of future engineers’ English language communicative competence. As shown by the results of our survey, future engineers’ English language communicative competence is an ability of technical specialists to interact with other specialists (native speakers) to set and solve professional problems using verbal and nonverbal means of communication. The structure of English language communicative competence comprises language, linguistic, linguistic and socio-cultural, educational and strategic and professional competences, which are based on the complex interaction of relevant knowledge, skills, abilities and personal qualities. The following pedagogical conditions for effective formation of future engineers’ English language communicative competence have been revealed: the students’ motivation to develop English language communicative competence and its recognition as a personal value; the use of authentic texts at English classes; interactivity of English language classes; students’ self-education in the process of formation of English language communicative competence.Документ Відкритий доступ Педагогічні умови ефективного формування англомовної комунікативної компетентності майбутніх інженерів(Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2021) Галацин, Катерина Олександрівна; Фещук, Алла Михайлівна; Ярошенко, Ольга ЛеонідівнаАктуальність проблеми формування англомовної комунікативної компетентності у майбутніх інженерів обумовлена тим, що на сучасному етапі розвитку українського суспільства, важливою є міжнародна співпраця, яку можуть реалізовувати висококваліфіковані фахівці, здатні до організації різнобічних ділових контактів з представниками різних держав. З огляду на це, стаття розкриває педагогічні умови, за яких можливе ефективне формування в майбутніх інженерів англомовної комунікативної компетентності. Мета статті полягає у визначенні та обґрунтуванні педагогічних умов ефективного формування англомовної комунікативної компетентності майбутніх інженерів. Для реалізації мети необхідним є вирішення таких завдань: 1) визначити сутність англомовної комунікативної компетентності майбутніх інженерів та її структуру; 2) виявити й обґрунтувати педагогічні умови ефективного формування англомовної комунікативної компетентності майбутніх інженерів. У процесі дослідження встановлено, що англомовна комунікативна компетентність майбутніх інженерів – це здатність фахівців технічної сфери успішно взаємодіяти з іншими суб’єктами професійної діяльності – носіями іноземної мови задля постановки та вирішення професійних завдань з використанням вербальних та невербальних засобів комунікації. Структуру англомовної комунікативної компетентності складають мовна, мовленнєва, лінгво-соціокультурна, навчально-стратегічна та професійна компетенції, кожна з яких базується на комплексній взаємодії відповідних знань, навичок, умінь та особистісних якостей. Виявлено педагогічні умови ефективного формування англомовної комунікативної компетентності майбутніх інженерів: мотивація студентів до оволодіння англомовною комунікативною компетентністю й визнання її як особистісної цінності, без якої успішна взаємодія в процесі професійної діяльності неможлива; використання на заняттях з англійської мови автентичних текстів; інтерактивність проведення занять з англійської мови; самоосвіта студентів в процесі формування англомовної комунікативної компетентності. Проаналізовано досвід проведення занять з англійської мови в закладах вищої технічної освіти з використання завдань, спрямованих на формування в студентів англомовної комунікативної компетентності за реалізації виявлених та обґрунтованих педагогічних умов.