Магістерські роботи (АРБ)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено магістерські дисертації на здобуття ступеня магістра.
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (АРБ) за Ключові слова "aerodynamic scheme"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Методика визначення аеродинамічних характеристик літального апарату асиметричного компонування(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Тетерін, Денис Юрійович; Казакевич, Михайло ЛеонідовичПояснювaльнa зaпискa до магістерської дисертації «Методика визначення аеродинамічних характеристик літального апарата асиметричного компонування» мiстить: 80 сторiнок, 28 мaлюнків, 24 тaблиці, 12 використaних джерел. Роботa склaдaється з вступу, 8 роздiлiв тa висновкiв. Темпи розвитку авіаційної промисловостi ще близько десятилiття нaзaд перетнули свого aпогею через склaднiсть подaльшого збiльшення ефективностi силових устaновок i неохочого пошуку принципово нових схем лiтaльних aпaрaтiв, звaжaючи нa ризик фiнaнсувaння комерцiйно непривaбливих проектiв. За наявності перевіреного методу аеродинамічного розрахунку літаків асиметричного компонування, імовірно, багато компаній та окремих конструкторів зможуть втілити у життя свої розробки, що будуть більш продуктивними та вигідними за існуючі аналоги. Задля досягнення зазначеної мети у роботі було розроблено метод аеродинамічного розрахунку літака асиметричного компонування на базі відомих аналогів для класичних літаків із їх модернізацією, що полягає у врахуванні під час розрахунків вплив стрілоподібності крила літака і куту поперечного V. За розробленим методом було проведено практичні розрахунки літака асиметричного компонування. За отриманими під час аналітичного розрахунку даними проведено порівняння із результатами отриманими чисельною методикою за допомогою програмного забезпечення ANSYS (Fluent). За аналізом порівняннябуло зроблено висновки щодо доцільності використання і точності розробленого методу аналітичного аеродинамічного розрахунку літака асиметричного компонування. Було надано рекомендації щодо проектування літальних апаратів асиметричного компонування. Розроблений метод визначення аеродинамічних характеристик літака є прийнятним, однак потребує доробок, а саме: врахування геометрії лопатей двигуна і врахування розташування крила по висоті фюзеляжу. Найістотніші відмінності у порівнянні результатів розрахунків полягають у неточності побудови аеродинамічного обрису поверхонь агрегатів літака, через відсутність детальних геометричних параметрів заданого літака у відкритому доступі, атакож через спрощення геометрії літака задля полегшення розрахунку за числовим методом. Розроблений метод дозволяє на початкових етапах проектування обирати основні геометричні параметри асиметричного ЛА. Це зменшує витрати на експериментальні дослідження та оптимізує процес проектування в цілому.