Навчально-методичні матеріали (КІТВП)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено підручники, навчальні посібники, практикуми, матеріали до курсів лекцій, програми дисциплін, авторами або укладачами яких є науково-педагогічні працівники кафедри.
Переглянути
Перегляд Навчально-методичні матеріали (КІТВП) за Ключові слова "004.5"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ SCADA-системи. Практикум. Частина 1(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Лісовець, Сергій Миколайович; Здоренко, Валерій ГеоргійовичВ 1-й частині практикуму розглядаються питання, присвячені дослідженню: основних властивостей, мнемосхем і бази даних приладів SCADA-системи Smart ReView version 1.0, основних властивостей, мнемосхем і Редактора FBD-програм АЛЬФА version 2.0 SCADA-системи Visual Intellect version 2.0, основних властивостей Редактора візуалізації CoDeSys version 2.3 і його елементів візуалізації, зокрема, елемента візуалізації Прямокутник (Rectangle). Практикум призначений для здобувачів ступеня бакалавра за освітньо-професійною програмою «Комп’ютерно-інтегровані системи та технології в приладобудуванні» спеціальності 174 Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робототехніка (151 Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології), а також всім, хто цікавиться SCADA-системами.Документ Відкритий доступ SCADA-системи. Практикум. Частина 2(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Здоренко, Валерій Георгійович; Лісовець, Сергій МиколайовичВ 2-й частині практикуму розглядаються питання, присвячені дослідженню: основних властивостей Редактора візуалізації CoDeSys Version 3.5, а також перемикання між візуаліза-ціями, діалогових вікон, фреймів, анімації, багатомовних візуалізацій, керування доступом до елементів візуалізації, Менеджера рецептів і перетворення значень змінних в Редакторі ві-зуалізації CoDeSys Version 3.5. Практикум призначений для здобувачів ступеня бакалавра за освітньо-професійною програмою «Комп’ютерно-інтегровані системи та технології в прила-добудуванні» спеціальності 174 Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робо-тотехніка (151 Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології) і освітньо-професійною програмою «Інформаційні вимірювальні технології» спеціальності 175 Інфор-маційно-вимірювальні технології (152 Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка), а також всім, хто цікавиться SCADA-системами.