Магістерські роботи (ДММОМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (ДММОМ) за Ключові слова "539.3"
Зараз показуємо 1 - 20 з 21
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Аналіз довговічності та тріщиностійкості рядового шпангоута вузькофюзеляжного літака(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Сібрятко, Ярослав Дмитрович; Бабенко, Андрій ЄлисейовичДана магістерська дисертація за обсягом роботи складає 51 сторінки, 34 ілюстрацій, 5 таблиць та містить 10 джерел. Об’єктом дослідження є нециліндричний рядовоий шпангоут широкофюзеляжного пасажирського літака Головна ціль даної дисертації – спроектувати шпангоут за урахуванням міцності, довговічності та тріщиностійкості . Дослідження виконано з використанням напівемпіричних методів. Всі розрахунки виконані в програмному комплексі Microsoft Excel та Patran\Nastran. В результаті цієї роботи була спроектована конструкція рядового шпангоута вузькофюзеляжного пасажирського літака і переверена довговічність та тріщиностійкість отриманой конструкції.Документ Відкритий доступ Аналіз стійкості і характеру деформування швелера при різних параметрах фланця(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Калієнко, Ігор Леонідович; Бабенко, Андрій ЄлисейовичДана магістерська дисертація за обсягом роботи складає 54 сторінок, 23 ілюстрації, 10 таблиць та містить 6 літературних джерела. Об’єктом дослідження є кронштейн зьєднання який працює на розтягуюче навантаження, а саме конструкція, матеріали, що використовуються, методи та технології для виробництва таких кронштейнів. Метою даної дипломної роботи є дослідження впливу геометричних параметрів фланця швелерного кронштейна на значення руйнівної сили і на характер його руйнування при статичному навантаженні. В результаті проведеної роботи було розглянуто два варіанти кронштейна за формою швеллера з різними геометричними параметрами фланців. Під час розрахунків використовувався програмний пакет NASTRAN – PATRAN для створення 3D моделі кронштейну.Документ Відкритий доступ Аналітична модель для розрахунку на міцність балки з близьким розташуванням проміжних опор(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Осипенко, Андрій Дмитрович; Онищенко, Євген ЄвгеновичДана магістерська дисертація за обсягом роботи складає 69сторінок, 34 ілюстрацій, 2 таблиці та містить 12 літературних джерел. У даній роботі досліджувалась двопрогінна балка з близьким розташуванням опори. На основі відомих теоретичних даних побудована аналітична модель для заданої статично невизначуваної балки з близьким розташуванням проміжної опори, яка дає більш точні результати у порівнянні з моделлю, побудованою на основі елементарної теорії Ейлера-Бернулі. Встановлено що, похибка для розрахунку консольної балки прямокутного поперечного перерізу навантаженої зосередженою силою на вільному кінці при застосуванні створеної моделі у порівнянні з розрахунками за точними формулами, отриманими методами теорії пружності не перевищує 5%, якщо відношення довжини балки до висоти поперечного перерізу більше 1,8. Розбіжність результатів розрахунку двопрогінної статично невизначуваної балки двотаврового поперечного перерізу при дії рівномірно розподіленого по її довжині навантаження при застосуванні створеної моделі у порівнянні з чисельними розрахунками методом скінчених елементів не перевищує 5%, якщо відношення відстані між її близько розташованими опорами до висоти поперечного перерізу більше за 1,9. Зроблено важливий для практичного застосування висновок про те, що у випадку коли відношення відстані між її близько розташованими опорами до висоти поперечного перерізу не перевищує 1,6 запропонована аналітична модель, може бути використана для оціночних розрахунків на міцність і жорсткість на етапі вибору конструктивних рішень при проектуванні балки крила літака.Документ Відкритий доступ Вибір оптимального конструктивного виконання вуглепластикової стінки нервюри крила літака з умов міцності, жорсткості та стійкості(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Богачов, Віктор Євгенійович; Онищенко, Євген ЄвгеновичДана магістерська дисертація за обсягом роботи складає 88 сторінок, 49 ілюстрацій, 14 таблиць та містить посилання на 10 літературних джерел. У даній роботі досліджена задача вибору оптимального конструкційного виконання вуглепластикової стінки нервюри крила літака з точки зору міцності, жорсткості та втрати стійкості. За результатами виконаних аналітичних розрахунків відповідних характеристик для стінок нервюр з підкріплюючими ребрами, гофрованих стінок нервюр і тришарових стінок встановлено, що найбільш ефективною стінкою нервюри з точки зору жорсткості та стійкості є синусоїдальна стінка з кутами укладення 0° та 30°, а найбільш ефективною стінкою нервюри з точки зору міцності є стінка з поперечними ребрами . Розроблено алгоритм, який дає можливість визначати оптимальне конструкційне виконання вуглепластикової стінки нервюри з точки зору міцності, жорсткості та втрати стійкості. Сформульовані рекомендації для вибору оптимального варіанту конструктивного виконання стінки нервюри. Найбільш ефективну нервюру після додаткових досліджень та стендових випробувань можна використовувати в конструкції крила та оперення. Що в свою чергу дає можливість зменшення маси літака, а отже збільшення паливної ефективності літака та кращі конкурентні якості літака на міжнародному ринку.Документ Відкритий доступ Визначення напружено-деформованого стану конструкції центра контролю пасажирського відеообладнання літака(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Малаховська, Ганна Сергіївна; Бабенко, Андрій ЄлисейовичДана магістерська дисертація за обсягом роботи складає 7 сторінок, 55 ілюстрацію, 23 таблицю та містить 12 літературних джерел. Об’єктом дослідження є центр контролю відеобладнання пасажирського літака. Головна ціль даної дисертації – детальний аналіз центра контролю відеобладнання пасажирського літака згідно з вимогами безпеки. Актуальність: Інженерні композитні споруди, що мають складну геометрію та навантаження дуже важкі для аналізу або не мають теоретичного рішення. Актуальність полягає у вирішенні цієї проблеми за допомогою методу скінченних елементів та програмних комплексів MSC Patran та MSC Nastran. Аналіз виконується методом скінченних елементів (МСЕ) за допомогою програмних комплексів MSC Patran, MSC Nastran, та Microsoft Excel. В результаті даної роботи було доведено, що центр контролю відеобладнання витримує всі задані перевантаження без пошкоджень та вимоги безпеки виконуються.Документ Відкритий доступ Дослідження впливу геометричних характеристик сендвіч панелей літака на розподіл внутрішніх зусиль в панелі, індукованих їх включенням у сумісну взаємодію з несучою конструкцією літака(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Міщенко, Дмитро Євгенович; Крищук, Микола ГеоргійовичАктуальність даної роботи полягає в тому, що за допомогою комп’ютерної моделі та за допомогою аналітичного розрахунку можна дізнатись розподіл внутрішніх навантажень в листах панелі від прикладеної сили. Що дає розуміння в подальшому проектуванні панелей. Метою дипломної роботи є визначення залежності зміни геометричних характеристик на розподіл внутрішніх зусиль. Об’єктом дослідження є комп’ютерна модель панелі крила та аналітичний розрахунок розподілу внутрішніх зусиль. Для вирішення задачі було визначено розподіл навантажень двома методами, показано залежність зміни геометричних характеристик на розподіл зусиль та порівняно результати методів.Документ Відкритий доступ Дослідження впливу положення отворів в стінці балки на її несучу спроможність при комплексному навантаженні(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Новосельський, Олександр Іванович; Боронко, Олег ОлександровичДана магістерська дисертація за обсягом роботи складає 78 сторінок, 33 ілюстрацій, 20 таблиць та містить 22 літературні джерела. Балки з отворами в стінці широко використовуються в проектуванні авіа-суден, морських суден, мостів а також у промислових будівництвах. Відомо, що їх конструкція значною мірою регулюється стійкість стінки балки через його велике відношення висоти до товщини. Таким чином, при проектуванні стінок балок потрібно точно оцінити її несучу спроможність під дією різних видів навантаження таких як зсув, згин, втрату стійкості тощо . Аналіз цих структур також стає більш складним, якщо в стінці що містить вирізи, вирізи зміщені від її нейтральної осі. Ці вирізи часто надаються для перевірки, обслуговування. Розмір та розміщення цих вирізів можуть бути різними. В даний час у більшості специфікацій напружень обчислюються при консервативному припущенні, що стінки балки просто підтримуються в місці з'єднання поясу і стінки. Однак, залежно від геометрії та властивостей балки, пружно закріплені опори стінки на поясах можуть поводитися досить близько до вбудованої опори. Це дослідження спрямоване на визначення несущої спроможності в стінці балки, що піддаються комбінованим навантаженням, що містять вирізи в стінці, припускаючи, що граничні умови вздовж місця з'єднання стінки з поясом є жорсткими. Інші граничні умови вздовж положення вертикальних ребер жорсткості вважаються просто підтримуваними через відносно невелику жорсткість ребер. З огляду на важливість отримання зручної процедури проектування для проектування стінки балки з вирізами, представлено багато розрахунків, щоб отримати максимальне теоретичне навантаження на зсув для таких стінок.Документ Відкритий доступ Дослідження ефективності використання кріплення пасажирських крісел з урахуванням виготовлення та ремонтопридатності(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Лаврухін, Єгор Валерійович; Боронко, Олег ОлександровичДана магістерська дисертація за обсягом роботи складає 38 сторінок, 24 ілюстрації, 18 таблиць та містить 7 літературних джерел. Актуальність даної роботи полягає в тому, що за допомогою комп’ютерної моделі та за допомогою аналітичного розрахунку можна дізнатись розподіл внутрішніх навантажень в рейці кріплень пасажирских крісел від прикладеної сили. Що дає розуміння в подальшому проектуванні рейок. Об’єкт дослідження – компьютерна модель рейки кріплень пасажирських крісел до полу та аналітичний розрахунок внутрішніх зусиль. Мета дослідження – дослідження ефективності використання кріплення пасажирських крісел з урахуванням ремонтопридатності.Документ Відкритий доступ Дослідження просторових переміщень переломів кісток, фіксованих стержневими апаратами, під дією зовнішніх навантажень(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Шлінчак, Юрій Олександрович; Шидловський, Микола СергійовичДипломна робота містить 123 сторінки, 47 таблиць, 58 рисунків, список використаної літератури з 22 найменувань. Актуальність роботи полягає в тому, що існує необхідність у визначеності зміщення переломів систем остеосинтезу при дії різних видів та режимів навантаження. Метою дипломної роботи є деформування та розвиток зміщень у переломах під дією короткочасних та довготривалих циклічних навантажень. Як об’єкт випробувань була великогомілкова кістка, закріплена стержневим апаратом зовнішньої фіксації. Для вирішення задачі проведено натурні випробування системи «кістковий перелом – стержневий апарат зовнішньої фіксації» при різних видах навантаження. За результатами експериментальних досліджень було визначено допустимі навантаження на великогомілкову кістку зі стержневим апаратом зовнішньої фіксації та розроблені відповідні рекомендації щодо них. Результати включених до дисертації досліджень оприлюднені на 1-й конференції.Документ Відкритий доступ Дослідження характеристик жорсткості фіксації переломів трубчастих кісток з врахуванням регенерації кісткової тканини(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Лисаченко, Юрій Андрійович; Шидловський, Микола СергійовичДипломна робота містить 90 сторінок, 44 таблиці, 50 рисунків, список використаної літератури з 21 найменуванням. Актуальність роботи полягає в тому, що існує необхідність у визначеності як кістковий регенерат впливає на взаємні переміщення систем остеосинтезу. Метою дипломної роботи є впровадження методу розрахунку допустимих навантажень на систему остеосинтезу для різних стадій реабілітації людини з переломом кінцівки. Як об’єкт випробувань була великогомілкова кістка з модельованим кістковим регенератом, закріплена блокованою медіальною пластиною остеосинтезу зовнішньої фіксації. Для вирішення задачі проведено натурні випробування системи «кістковий перелом – модельований кістковий регенерат – засіб фіксації» при різних модулях пружності модельованого кісткового регенерату. За результатами експериментальних досліджень, за допомогою запропонованої моделі розрахунку, знайдено допустимі переміщення для різних стадії реабілітації.Документ Відкритий доступ Конструювання однозрізного з'єднання композит-композит з максимальною масовою ефективністю(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Бойко, Микита Iллiч; Пискунов, Сергій ОлеговичПроект складається з вступу, п’яти розділів, висновків і списку використаних джерел. Робота містить 77 сторінок, 29 таблиць, 39малюнків Актуальність роботи полягає в тому, що конструкції з типом з'єднань композит – композит і композит – алюміній досліджені тільки для стандартних схем армування (0, ±45, 90) градусів, натомість намотування виробів з використанням вуглепластику у вигляді джгутів, стрічок і в перспективі вуглетканини широко використовується під час розробки нових дизайнів фюзеляжів, оперення літаків, ракет, при цьому пакет композиційного матеріалу має в своєму складі шари армування (0, ±15, ±30, ±45, ±60, ±75, 90) що і підлягає дослідженню в моїй роботі. Мета роботи – дослідити роботу з'єднань метал – композит, при армуванні шарів композиту (0, ±15, ±30, ±45, ±60, ±75, 90) градусів відповідно. Завдання роботи: - Визначити матриці жорсткості для пакету монослоїв - Дослідити вплив різних параметрів (діаметр болтів, пружні характеристики, товщина пакету) на розподілення навантаження між елементами кріплення. - Оптимізація однозрізного з’єднання метал – композит для рівномірного розподілення зусиль в елементах кріплення Розрахунок виконаний за допомогою напівемпіричних методів. Всі розрахунки проводяться в Excel і NX Patran. Оскільки розрахунок проводиться за іноземними методиками, всі обчислення проводяться в американській системі одиниць.Документ Відкритий доступ Міцність композитної конструкції шафи салону пасажирського літака(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Кирпа, Олексій Володимирович; Онищенко, Євген ЄвгеновичДана магістерська дисертація за обсягом роботи складає 100 сторінок, 59 ілюстрацію, 42 таблицю та містить 5 літературних джерел. У роботі досліджена міцність конструкції з композитного матеріалу шафи салону пасажирьского літака. Побудована скінчено елементна модель шафи із застосуванням програмних комплексів MSC Patran, MSC Nastran. Детально описаний процес вибору типів скінчених елементів,методів розрахунку, випадків навантажень. Наведено результати розрахунку напружено-деформованого стану шафи і елементів її кріплення до підлоги і стелі салону літака при навантаженнях, які можуть виникати при критичних випадках в експлуатації літака. Визначені коефіцієнти запасу міцності усіх елементів шафи і кріплень. Встановлено, що усі елементи конструкції корпусу мають достатній запас міцності, їх коефіцієнти запасу міцності знаходяться в діапазоні від 0,1 до 5. Виявлено, що елементи кріплення шафи до підлоги і стелі кабіни літака потребують посилення, оскільки їх коефіцієнти запасу міцності не перевищують 0.2. Сформульована практично важлива рекомендація щодо необхідності посилення елементів кріплення.Документ Відкритий доступ Напружено-деформований стан конструкції фільтроелементу при ультразвуковому кавітаційному фільтруванні рідини(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Волинець, Олександр Михайлович; Крищук, Микола ГеоргійовичДипломна робота містить: 84 сторінки, 15 таблиць, 43 рисунка, список використаної літератури з 18 найменувань. Актуальність роботи полягає в необхідності модернізації існуючих філтрувальних систем шляхом збільшення довговічності та надійності конструкції. За допомогою комп’ютерної моделі можна провести необхідні обчислення і дослідження та отримати задовільний результат за менших ресурсів роботи, часу та фінансів. Отриманий результат можна підкріпити натурним експериментом та зробити висновки про роботу. Об’єктом дослідження в даній роботі вибрано конструкції з фільтрувальним елементом для ультразвукових процесів очищення забруднених рідин різної в’язкості, що супроводжуються кавітаційними явищами. За мету роботи покладено визначення напружено-деформованого стану конструкції фільтроелементу з покращеними характеристиками ресурсу працездатності матеріалів в існуючих системах ультразвукової очистки забруднених рідин. Задачами даної роботи є: – встановлення закономірностей зміни гідромеханічних параметрів вязкої рідини для ультразвукових процесів збурення її коливань та кавітації; – визначення параметрів гідромеханічного навантаження фільтроелементу в умовах ультразвукових процесів очищення забруднених рідин різної в’язкості; – розробка математичної моделі для визначення напружено-деформованого стану (НДС) конструкції фільтроелементу для технологічних режимів експлуатації; – чисельне моделювання НДС фільтроелементів з різними типами конструкційних матеріалів в умовах їх пошкоджень від кавітаційної корозії та ультразвукового поля за допомогою CAD / CAE систем та інформаційних технологій. – розробка рекомендацій по вибору матеріалів для виготовлення конструкцій фільтроелементів, що мають фізико-механічні характеристики із забезпеченням заданих показників надійності.Документ Відкритий доступ Обґрунтування вибору конструктивного виконання вуглепластикової панелі крила з умов міцності, жорсткості та стійкості(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Динник, Євген Вячеславович; Сидоренко, Юрій МихайловичДана магістерська дисертація за обсягом роботи складає 79 сторінок, 42 ілюстрації, 33 таблиці та містить 10 літературних джерел. Об’єктом дослідження є набор вуглепластикових панелей крила. Головна ціль даної дисертації – вибір оптимальної конфігурації вуглепластикової панелі крила. Актуальність: Деталі з композиційних матеріалів мають складні методи аналізу. Разом з тим, велика кількість деталей конструкції сучасного літака виконано з композиційних матеріалів, тому важливо вибрати оптимальну конфігурацію деталі, виготовленої з композиційних матеріалів. Актуальним є вирішення цієї проблеми за допомогою аналітичного методу в Microsoft Excel. Панелі з вуглецевого волокна аналізуються за допомогою Microsoft Excel. В результаті цієї роботи було розраховано властивості жорсткості та критичне навантаження для великої кількості панелей та порівняно ці результати. Також був проведений аналіз міцності композитної панелі.Документ Відкритий доступ Оцінка ресурсу роботи барботажного баку при перевірці налаштування імпульсних клапанів атомних реакторів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Терещенко, Станіслав Сергійович; Крищук, Микола ГеоргійовичАктуальність даної роботи полягає в тому, що за допомогою комп’ютерної моделі та за допомогою аналітичного розрахунку можна дізнатись розподіл внутрішніх навантажень в барботажному баці. Що дає розуміння в подальшому оцінювати ресурсу барботажного баку . Метою дипломної роботи є оцінка і розрахунки ресурсів барботажного баку комплексу для перевірки налаштувань імпульсних клапанів атомних реакторів. Об’єктом дослідження є барботажний бак комплексу для перевірки налаштування імпульсних клапанів атомних реакторів. Для вирішення задачі було використано розрахунково-теоретичні методи, на основі застосування проекційно-сіткових методів в формі застосування фізико-механічних характеристик, допустимих напружень.Розробка імітаційної моделі НДС барботажного баку під дією термосилових навантажень, зумовлених змінами температури та тиску.Документ Відкритий доступ Оцінювання довговічності металевих конструкцій в умовах малоциклового багатовісного непропорційного навантажування(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Саймбетов, Руслан Дальжанович; Шукаєв, Сергій МиколайовичРобота складається з вступу, чотирьох розділів, списку літератури, який містить 12 найменувань. Загальний обсяг дипломної роботи складає 88 сторінок друкованого тексту, 29 малюнків, 21 таблиць. Робота присвячена розробці методів оцінювання граничного стану металевих сплавів за пропорційного та непропорційного циклічного навантажування. Головною метою роботи є аналіз придатності моделі критичної площини Фатемі-Сосі для оцінювання довговічності елементів конструкцій в умовах пропорційного і непропорційного циклічного навантажування. Оцінювання даної моделі проводилось шляхом порівняння результатів розрахунків з дослідними даними, отриманими на тонкостінних трубчатих зразках з конструкційної сталі 45 і титанових сплавів ВТ1-0 та ВТ9 за їх одночасного навантажування осьовою силою та крутним моментом з контролем за деформаціями. Представлено детальний опис і методику розрахунку основних компонентів даної моделі для таких типів траєкторій навантаження, як розтягання-стискання, знакозмінне кручення, пропорційне і непропорційне навантаження. Результатом розрахунку є графічне представлення кривих довговічності у подвійних логорифмічних координатах для досліджуваних сплавів, а також графіки залежності між результатами експерименту і розрахунку.Документ Відкритий доступ Проектування та аналіз міцності конструкції підвісної стелі пасажирського літака для встановлення антени(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Сонько, Антон Андрійович; Боронко, Олег ОлександровичДана магістерська дисертація за обсягом роботи складає 72 сторінки, 45 ілюстрацій, 27 таблиць та містить 14 літературних джерел. Підвісні стелі дуже широко використовуються для встановлення антен зв’язку із супутником. Це дозволяє літаку не втрачати своє положення, а також показує положення інших літаючих об’єктів на радарах. До встановлення антен пред’являються дуже великі вимоги стосовно конструкції місця її розташування, зовнішньої конструкції, а також конструкції підвісної стелі, на яку вона встановлюється. Саме тому елементи конструкції підвісної стелі мають бути чітко підібрані з урахуванням вимоги щодо ваги та навантаження, яке може бути сприйнято під час польоту. Ця магістерська робота направлена на врахування вимог зазначених вище при проектуванні й аналізу основних елементів підвісної стіни літака, виходячи з умов міцності при перерозподілу максимально спричинених навантажень. Під час проектування застосувалося два виді проектування: чисельний, за допомогою програм MSC Patran, Nastran та аналітичний.Документ Відкритий доступ Проектування та аналіз міцності рейок сидінь (seat track) та балок підлоги в зоні центроплана пасажирського літака(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Сосновський, Ілля Вікторович; Сидоренко, Юрій МихайловичВисока конкуренція на ринку пасажирських авіалайнерів вимагає від виробників постійно підвищувати комфорт пасажирів, дотримуючись усіх вимог безпеки. Підвищення комфорту для пасажирів бізнес-класу досягається за рахунок встановлення додаткової фурнітури (перегородки, підставки для ніг, що складаються висококомфортні сидіння). Всі ці зміни призводять до збільшення маси конструкції, у зв'язку з чим виникає потреба в вдосконаленні конструкції кріплення арматури до балок перекриття, а також у виборі оптимальних конфігурацій розташування сидінь для більш рівномірне перенесення навантаження на балки перекриття. Ця стаття буде присвячена проектуванню пасажирської сидіння з використанням стандартних аналітичних методів та методів моделювання FE для проектування оптимальних місць кріплення сидінь для задоволення FAA / EASA / внутрішніх вимог. Для досягнення поставлених цілей необхідно було вирішити такі проблеми: 1. Отримати всі необхідні для аналізу властивості колії сидіння; 2. Побудувати адекватну FE-модель із застосуванням заданих навантажень та обмежень та знайти критичні місця для аналізу; 3. Визначити критичні місця структури для подальшого аналізу; 4. Виконайте розрахунки напружень, використовуючи для визначення відповідних значень границь безпеки колії сидіння; 5. Узагальнити отримані результати аналізу.Документ Відкритий доступ Підбір оптимального матеріалу для елементу паливної системи літака, виходячи з розрахунку на міцність(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Ковтуненко, Олександр Миколайович; Цибенко, Олександр СергійовичПояснювальна записка до ДР: 100 с., 46 рис., 11 табл., 33 джерел. Як об'єкт дослідження було використано модельне представлення елементу тонкостінної конструкції. Мета даної роботи – підбір матеріалу для виготовлення елементу паливної системи літака. Побудована СЕ модель ділянки конструкції, проведено розрахунок розподілу напружень і деформацій. Методики дослідження - розбиття на СЕ сітку методом multizone, гідродинамічний і статичний аналізи. Розробка програмного коду в системі інженерного моделювання ANSYS, який реалізує гідродинамічний та статистичний аналізи тиску i напружень для тонкостінної конструкції із заданою геометрією. Отримані результати можуть бути використані при проектуванні реальних конструкцій.Документ Відкритий доступ Статична міцність композитних піддонів заднього і переднього багажно-вантажних відсіків літака АН-158(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Дерев’янко, Сергій Олександрович; Рудаков, Костянтин МиколайовичУ даній магістерській дисертації представлений розрахунок напружено-деформованого стану піддонів заднього і переднього багажно - вантажних відсіків (ЗБВВ і ПБВВ) літака АН-158 в умовах перевантаження. Експериментальним шляхом отримані фізичні параметри для заповнювача ПСП1. Спецчастина присвячена розрахунку напружено-деформованого стану піддонів заднього і переднього багажно-вантажних відсіків літака АН-158. Розрахунок виконаний з використанням сучасного скінченно-елементного розрахункового комплексу MSC Nastran. На піддон ЗБВВ прийняте навантаження від багажу в польотних випадках виходячи з умов перевантаження 5,1g. На піддон ПБВВ прийняте навантаження від багажу виходячи з умов перевантаження 5,2g. На підставі отриманих розрахунків виконаний аналіз навантаженості конструкції, елементи якої виготовлені з багатошарових панелей виконаних з алюмінієвого сплаву Д 16 з заповнювачем ПСП1 (внутрішні бічні і нижня частини піддонів), склотканини і заповнювач ПСП1 (передня опорна стінка); і деформацій елементів піддонів. В процесі виконання роботи були створені скінченно-елементні розрахункові моделі піддонів на основі вихідної тривимірної геометричної моделі. Вирішуються питання, пов'язані з нанесенням скінченно-елементної сітки на геометричні моделі піддонів, вибором типу скінченних елементів, методу розбиття, та управління місцевої дискретністю скінченно-елементної моделі.