Бакалаврські роботи (ВСР)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (ВСР) за Ключові слова "account"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Просування українського бренда OLATAME у соціальних мережах(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-06) Цюпа, Христина Володимирівна; Киричок, Андрій ПетровичОб’єктом дослідження є український модний бренд OLATAME. Предметом дослідження є концепція просування в соціальних мережах. Метою дослідження є розробити та реалізувати концепцію просування бренда OLATAME у соціальних мережах. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаної літератури. У першому розділі висвітлено теоретичні аспекти просування бренда OLATAME у соціальних мережах. Проаналізовано особливості просування в соціальних мережах та переваги і недоліки просування брендів в інтернеті. У другому розділі описані дослідження основних складників просування бренда OLATAME в інтернеті. Проаналізовано закордонний та український досвід просування брендів в мережі інтернет. У третьому розділі описано вибір нових підходів та інструментів для підвищення лояльності та впізнаваності бренда, розробку та реалізацію концепції просування бренда OLATAME. За результатами дослідження зроблено висновок, що SMM-маркетинг один з найефективніших способів просування для брендів у соціальних мережах.