Бакалаврські роботи (ВСР)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (ВСР) за Ключові слова "advertising"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Просування Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» з урахуванням регіональних особливостей(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Снісар, Дмитро Валерійович; Магда, Євген ВалерійовичМетою проекту є розробка рекламної кампанії для Київського Політехнічного Інституту імені Ігоря Сікорського в регіонах України. У роботі було розглянуто регіональну специфіку просування в кожній області України, визначено головні особливості та акценти в рекламі українських міст, здійснено комплексний аналіз особливостей діяльності КПІ ім. Ігоря Сікорського, розроблено концепцію зовнішньої реклами для університету з урахуванням регіональних особливостей. До того ж, було здійснено аналіз конкурентного середовища, проведено SWOT-аналіз для виявлення переваг і недоліків, можливостей та загроз подальшого розвитку. Результатом роботи стала розроблена рекламна кампанія для КПІ ім. Ігоря Сікорського в регіонах України. Концепція рекламної кампанії, що міститься в проекті, може бути реалізована Національним технічним університетом України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» задля підвищення репутації, заохочення абітурієнтів до вступу, підвищення обізнаності українців про університет.Документ Відкритий доступ Створення брендбуку для Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Ігнатенко, Альбіна Володимирівна; Гусак, Ольвія ОлександрівнаОб’єктом дослідження є брендбук, як необхідний ресурс бренду університету для відображення елементів фірмового стилю. Мета проекту – розробити власний варіант фірмового стилю для Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» та відобразити його у брендбуці. Практичне значення отриманих результатів полягає у подальшому їх використанні для вивчення брендингу університетів фахівцями з рекламної діяльності, інформаційно-рекламними підрозділами вузів та у читанні навчальних курсів в галузі реклами та зв’язків з громадськістю. Результатом роботи є аналіз дефініції поняття «брендбук»; визначення головних атрибутів ідентифікації університетів; дослідження наявного фірмового стилю університету та його цільової аудиторії; систематизація досвіду зі створення фірмової ідентифікації українськими та зарубіжними технічними навчальними закладами; створення власного проекту – брендбуку для Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського».