Бакалаврські роботи (ВСР)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (ВСР) за Ключові слова "advertising"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Просування бренду єВізитка в соціальних мережах(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Насібулліна, Емілія Рустамівна; Янішевський, Олександр ОлександровичМета дослідження — скласти актуальну стратегію просування в соціальних мережах для українського бренду NFC-візиток з урахуванням тенденцій інтернет-брендування і споживчих запитів. Досліджено поняття «бренд» та його складові. Встановлено тенденції і протиріччя у просуванні бренду в соціальних мережах, розглянуто соцмережі як повноцінне джерело просування продукту. Проаналізовано, які споживчі запити здатен задовільнити бренд NFC-візиток на українському ринку. Класифіковано бренд єВізитка за методикою Лінн Апшоу про 6 типів брендів. Складено портрет цільової аудиторії і визначено сильні та слабкі сторони конкурентного середовища за допомогою SWOT-аналізу, методики 5W і маркетинг-міксу (4P). Послідовно викладено засади створення маркетингової стратегії бренду єВізитка в мережі й обрано найефективніші соцмережі для його просування. Розроблено та опубліковано трендовий контент для просування бренду NFC-візиток єВізитка. Проаналізовано результати просування бренду єВізитка в соціальних мережах.Документ Відкритий доступ Просування Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» з урахуванням регіональних особливостей(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Снісар, Дмитро Валерійович; Магда, Євген ВалерійовичМетою проекту є розробка рекламної кампанії для Київського Політехнічного Інституту імені Ігоря Сікорського в регіонах України. У роботі було розглянуто регіональну специфіку просування в кожній області України, визначено головні особливості та акценти в рекламі українських міст, здійснено комплексний аналіз особливостей діяльності КПІ ім. Ігоря Сікорського, розроблено концепцію зовнішньої реклами для університету з урахуванням регіональних особливостей. До того ж, було здійснено аналіз конкурентного середовища, проведено SWOT-аналіз для виявлення переваг і недоліків, можливостей та загроз подальшого розвитку. Результатом роботи стала розроблена рекламна кампанія для КПІ ім. Ігоря Сікорського в регіонах України. Концепція рекламної кампанії, що міститься в проекті, може бути реалізована Національним технічним університетом України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» задля підвищення репутації, заохочення абітурієнтів до вступу, підвищення обізнаності українців про університет.Документ Відкритий доступ Створення брендбуку для Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Ігнатенко, Альбіна Володимирівна; Гусак, Ольвія ОлександрівнаОб’єктом дослідження є брендбук, як необхідний ресурс бренду університету для відображення елементів фірмового стилю. Мета проекту – розробити власний варіант фірмового стилю для Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» та відобразити його у брендбуці. Практичне значення отриманих результатів полягає у подальшому їх використанні для вивчення брендингу університетів фахівцями з рекламної діяльності, інформаційно-рекламними підрозділами вузів та у читанні навчальних курсів в галузі реклами та зв’язків з громадськістю. Результатом роботи є аналіз дефініції поняття «брендбук»; визначення головних атрибутів ідентифікації університетів; дослідження наявного фірмового стилю університету та його цільової аудиторії; систематизація досвіду зі створення фірмової ідентифікації українськими та зарубіжними технічними навчальними закладами; створення власного проекту – брендбуку для Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського».Документ Відкритий доступ Створення онлайн-медіа про українську літературу в еміграції(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Добривечір, Анна Юріївна; Тріщук, Ольга ВолодимирівнаДобривечір А. Ю. Створення онлайн-медіа про українську літературу в еміграції. Науковий керівник — Тріщук Ольга. Дипломний проєкт — Кафедра видавничої справи та редагування Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Київ, 2025. Створення онлайн-медіа про українську літературу в еміграції «Література в дорозі». Мета роботи — створення концепції та просування онлайн-медіа для поширення феномена української літератури в еміграції. Об’єктом дослідження є онлайн-медіа «Література в дорозі». Проаналізовано феномен української літератури в еміграції та її культурне значення, а також розглянуто теоретичні засади створення онлайн-медіа. Проведено аналіз конкурентного середовища та успішних стратегій популяризації літературної спадщини, визначено цільову аудиторію проєкту та її потреби. Розроблено та представлено концепцію онлайн-медіа «Література в дорозі», включаючи його цілі, завдання, етапи реалізації, структуру, наповнення та стратегію просування, а також методи оцінки ефективності.Документ Відкритий доступ Створення режисерського тритменту для бренду McDonalds’s x Coke(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Блищік, Вікторія Володимирівна; Литвин, Аеліта ВасилівнаДипломний проєкт виконаний за темою: «Створення режисерського тритменту для бренду McDonalds’s x Coke». Виконала студентка: Блищік Вікторія Володимирівна. Рік виконання дипломної роботи — 2024. Науковий керівник — Литвин Аеліта Василівна. Мета проєкту полягає у розробці режисерського тритменту для рекламного відеоролика колаборації брендів McDonald’s x Coke. Для розкриття мети дипломного проєкту нами вирішені наступні задачі: визначено особливості відеореклами, розглянуто класифікацію рекламних відеороликів; проаналізовано рекламні відеоролики закладів HoReCa. В ході аналізу нами було відібрано відеоролики ключових конкурентів та проаналізовано їх рекламні кампанії за допомогою п’яти методів для пояснення теорії реклами Д. Огілві. Створено та опубліковано режисерський тритмент для реклами брендів McDonald’s x Coke, який було використано креативною командою та режисером для безпосередньо зйомок відеоролика. Визначено перспективи використання технологій штучного інтелекту для сфери реклами та режисерських тритментів. Робота складається з 46 листів друкованого тексту, 8 рисунків і налічує 25 джерел використаної літератури.