Бакалаврські роботи (ВСР)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (ВСР) за Ключові слова "advertising campaign"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Кампанія популяризації книги в Україні(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-06) Іващенко, Марія Анатоліївна; Смола, Лідія ЄвстахіївнаОб’єктом дослідження є популяризація книг. Метою дослідження є розробка та реалізація кампанії популяризації книги в Україні. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі висвітлено сутність понять «популяризація» та «рекламна кампанія», а також окреслений її вплив на інформаційний простір. Проаналізовано особливості популяризації книги. У другому розділі описано інструменти популяризації книг та проаналізовано вітчизняний на закордонний досвід популяризації книг. Запропоновано власну категорізацію підходів до популяризації книг. У третьому розділі описано розробку та реалізацію рекламної кампанії книги в Україні, проведено анкетування та експертне опитування. Практичне значення роботи, вона може застосовуватися державними інститутами, громадськими організаціями.Документ Відкритий доступ Просування Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» з урахуванням регіональних особливостей(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Снісар, Дмитро Валерійович; Магда, Євген ВалерійовичМетою проекту є розробка рекламної кампанії для Київського Політехнічного Інституту імені Ігоря Сікорського в регіонах України. У роботі було розглянуто регіональну специфіку просування в кожній області України, визначено головні особливості та акценти в рекламі українських міст, здійснено комплексний аналіз особливостей діяльності КПІ ім. Ігоря Сікорського, розроблено концепцію зовнішньої реклами для університету з урахуванням регіональних особливостей. До того ж, було здійснено аналіз конкурентного середовища, проведено SWOT-аналіз для виявлення переваг і недоліків, можливостей та загроз подальшого розвитку. Результатом роботи стала розроблена рекламна кампанія для КПІ ім. Ігоря Сікорського в регіонах України. Концепція рекламної кампанії, що міститься в проекті, може бути реалізована Національним технічним університетом України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» задля підвищення репутації, заохочення абітурієнтів до вступу, підвищення обізнаності українців про університет.Документ Відкритий доступ Сучасні технології дизайну в рекламі (на прикладі українського бренда Figlimon)(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-06) Авраменко, Марія Євгенівна; Литвин, Аеліта ВасилівнаОб’єктом дослідження є технології дизайну в рекламі. Мета дослідження – з’ясувати особливості розробки візуалізації дизайну рекламної кампанії з застосуванням сучасних технологій. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі досліджено поняття «дизайн» та його різновиди, проаналізовано особливості дизайну в рекламі та основні його принципи, а також досліджено технології дизайну та їх застосування в рекламній діяльності. У другому розділі висвітлено особливості використання технологій дизайну закордонними рекламними агенціями та українськими, окрім цього досліджено тенденції дизайну реклами для жіночої аудиторії. У третьому розділі проаналізовано діяльність бренда «Figlimon» та підготовлено візуалізацію дизайну рекламної кампанії бренда «Figlimon». За результатами дослідження було зроблено висновок, що дослідження та практичне застосування нових технологій дизайну в рекламній практиці має позитивний вплив та підвищує ефективність рекламної діяльності.