Бакалаврські роботи (ВСР)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (ВСР) за Ключові слова "artificial intelligence"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Створення режисерського тритменту для бренду McDonalds’s x Coke(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Блищік, Вікторія Володимирівна; Литвин, Аеліта ВасилівнаДипломний проєкт виконаний за темою: «Створення режисерського тритменту для бренду McDonalds’s x Coke». Виконала студентка: Блищік Вікторія Володимирівна. Рік виконання дипломної роботи — 2024. Науковий керівник — Литвин Аеліта Василівна. Мета проєкту полягає у розробці режисерського тритменту для рекламного відеоролика колаборації брендів McDonald’s x Coke. Для розкриття мети дипломного проєкту нами вирішені наступні задачі: визначено особливості відеореклами, розглянуто класифікацію рекламних відеороликів; проаналізовано рекламні відеоролики закладів HoReCa. В ході аналізу нами було відібрано відеоролики ключових конкурентів та проаналізовано їх рекламні кампанії за допомогою п’яти методів для пояснення теорії реклами Д. Огілві. Створено та опубліковано режисерський тритмент для реклами брендів McDonald’s x Coke, який було використано креативною командою та режисером для безпосередньо зйомок відеоролика. Визначено перспективи використання технологій штучного інтелекту для сфери реклами та режисерських тритментів. Робота складається з 46 листів друкованого тексту, 8 рисунків і налічує 25 джерел використаної літератури.