Бакалаврські роботи (ВСР)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (ВСР) за Ключові слова "audience"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Розроблення друкованого мерчу для проєкту "Колайдер"(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Мишкоріз, Аліна Сергіївна; Фіялка, Світлана БорисівнаМетою проєкту є розроблення та виготовлення екологічного мерчу, який базується на внутрішній айдентиці та потребах проєкту «Колайдер», транслює ідею свідомого використання ресурсів, має цікавий дизайн із гумористичними елементами, відповідає запитам підліткової аудиторії, рекламує контент проєкту «Колайдер». Структура роботи: пояснювальна записка до дипломного проєкту складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку літератури, додатків. У першому розділі описано значення друкованого мерчу для проєкту «Колайдер», його мету, проаналізовано цільову аудиторію за методами сегментації ринку та 5W, досліджено ринок і виявлено потенційних конкурентів, проведено SWOT-аналіз, охарактеризовано концептуальну підготовку й окреслено формати майбутнього використання продукції. У другому розділі описано процес реалізації плану друкованого мерчу, підготовки дизайну, вибір матеріалів, командну взаємодію, схарактеризовано етапи роботи, проаналізовано результати та створено повідомлення, які інтегрують мерч у контент проєкту. У висновках підсумовано результати проведених досліджень та практичної реалізації проєкту.Документ Відкритий доступ Створення політичного подкасту(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Брицька, Марія Романівна; Магда, Євген ВалерійовичОб’єктом дослідження є політичні подкасти та їх просування у медіапросторі. Метою дослідження є проведення поточного аналізу подкасту «Довга війна» та розробка оновленої стратегії його просування. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі висвітлено поняття та роль політичного подкасту в сучасних медіа, стратегії їх просування, проаналізовано наявні методи просування політичних подкастів. У другому розділі описано аналіз подкасту «Довга війна», історію його створення, конкурентне середовище, а також розроблено пропозиції щодо оновленої стратегії просування подкасту. За результатами дослідження зроблено висновок, що використання ефективної стратегії просування політичного подкасту сприяє збільшенню аудиторії та підвищенню рівня впізнаваності бренду.Документ Відкритий доступ Створення інтерактивного жіночого журналу(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Садовнікова, Тетяна Олексіївна; Масімова, Лариса ГагіківнаДаний дипломний проєкт складається з 29 сторінок, має 5 ілюстрацій, 1 таблицю. Мета дипломного проєкту - створити інтерактивний жіночий журнал (масовий, гендерно маркований, суспільно-політичний журнал). Журнал «Емілі» - несе відповідальну місію підвищення обізнаності щодо багатьох питань серед жінок, наша мета - зробити все можливе, щоб жінки розуміли себе, свою психологію, фізіологію та свої безмежні можливості. Ми вважаємо поєднання серйозних статей з розважальним контентом дуже вдалим, адже будь-яка жінка може знайти користь в журналі для себе. Інтерактивність нашого жіночого журналу: форум [1] для комунікації з читачем, соціальні мережі [21], інтерактивний зміст у випусках. Наша аудиторія - це дівчата та жінки 14-55 років, адже у випусках теми різноманітні. В кожному випуску будуть рубрики: жінка, жіноча фізіологія, жіноча психологія, розвиток.