Бакалаврські роботи (ВСР)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (ВСР) за Ключові слова "audience reach"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Комунікація брендів у соціальних мережах в умовах пандемії Covid-19(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-06) Ткаченко, Юлія Сергіївна; Побідаш, Ірина ЛеонідівнаОб’єктом дослідження є комунікаційна кампанія. Метою дослідження є розробка та реалізація комунікаційної кампанії для бренда TDT Lingerie з урахуванням змін засад комунікації в умовах пандемії Covid-19. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі висвітлено сутність поняття «комунікаційна кампанія», а також описано вплив пандемії Covid-19 на споживчу поведінку та формування бізнес-стратегій комунікації. Проаналізовано особливості комунікації в соціальних мережах. У другому розділі описано принципи зміни комунікації закордонних та українських брендів у соціальних мережах в умовах пандемії Covid-19. У третьому розділі описано розробку та реалізацію комунікаційної кампанії для бренда TDT Lingerie. За результатами дослідження зроблено висновок, що комунікація в соціальних мережах в умовах пандемії Covid-19 може забезпечити збереження та розвиток бізнесу.