Статті (КТОС)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті (КТОС) за Ключові слова "354:328.185"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Вплив сучасних технологічних засобів на стан здоров’я молоді та способи уникнення глобальної залежності в майбутньому(Видавнича група «Наукові перспективи», 2025) Чиченьова, Оксана Миколаївна; Лукачина, Анатолій Васильович; Новікова, Ірина ВасилівнаВ роботі розглянуті питання по визначенню ролі діджиталізації у освітньому процесі в закладах вищої освіти України та наслідки впливу технічного прогресу на розумовий, фізичний, психологічний стан здоров’я здобувачів вищої освіти. Домінування технічного прогресу в житті молоді беззаперечне. Досягнення людства набули таких інновацій, що попередньому поколінню здавалося б фантастичною вигадкою. Очевидно, що відбувається сучасна невідворотна трансформація суспільства, яка відображається у більшості випадків в навчанні та роботі з переходу формату офф-лайн до он-лайн. Про актуальність теми діджиталізації (цифровізації) керівництвом країни та відповідними міністерствами наділяється пильна увага, яка проявлена в низці нормативно-правових актів - це закони, накази, рекомендації та інші установчі документи. Одним з головних завдань науковців, викладачів, вчителів є означення ролі діджиталізації у виховному і навчальному процесах, визначення багатьох позитивних сторін, але також наголошення і на негативних аспектах. Щоб більше зацікавити учнів даною сучасною проблемою, можливо залучити різні статистичні звіти багатьох наукових видань, досліджень, де цифрові показники надають відповідну інформацію щодо ролі у на житті учасників освітнього процесу залежність від гаджетів та Інтернету. Потрібно наголошувати та пояснювати молоді, що рухова активність щодня, захоплення фізичною культурою і спортом є основною запорукою по запобіганню розвитку хвороб ХХІ сторіччя такі, як гіпокінезія, гіподинамія, надлишкова вага, тощо. Моніторинг стану здоров’я здобувачів освіти та наслідки впливу малорухомого способу життя на організм, на самопочуття, на фізичну працездатність молоді під час вимушеного дистанційного навчання має постійно спостерігатися, аналізуватися, а визначення впливових способів, рекомендацій, порад по вирішенню проблем є основними умовами і засобами в боротьбі. Наголошення про важливість і актуальність дотримання здорового способу життя, де головну роль відіграє фізична культура є найважливішим обов’язком педагогічних працівників, батьків, суспільства, керівництва навчальних осередків, керівництва країни в роботі зі здобувачами різного рівня освіти.Документ Відкритий доступ Моніторинг оцінки стану здоров'я здобувачів вищої освіти у системі навчального простору та їх показників фізичної працездатності в умовах сьогодення(ВГ «Наукові перспективи», 2023) Чиченьова, Оксана Миколаївна; Лукачина, Анатолій Васильович; Новікова, Ірина ВасилівнаВ роботі розглянуті питання по визначенню ролі фізичної культури, фізичного виховання у системі навчального простору для здобувачів освіти будь-якого рівня. Протиріччя, що виникають між державними, регулювальними цю сферу діяльності (наказами, постановами, рекомендаціями, концепціями, стратегіями) документами, які затверджені Кабінетом Міністрів України, Верховною Радою України, Міністерством освіти і науки України та існування фізичного виховання на практиці, в закладах вищої освіти, здебільшого розрізняються і не мають спільного погляду у навчальному процесі. Багато в чому, кожен освітній заклад є певним заручником обставин (наприклад, заклад не має спортивні споруди, приміщення, спортивного реманенту), або ставлення керівництва вищої школи до активного способу життя молоді не завжди вітається і сприймається, як особисті досягнення студента, а інші позитивні впливи (спілкування, спортивні досягнення, які додатково надають популярності, престижу закладу) вважаються не важливими і не заслуговують особливої уваги. Іноді, заклади вищої освіти в нашій країні, які мають однакові направлення, майже однакові назви, що залежать від місця їх розташування, але вони мають кардинально різні погляди, види, форми, засоби навчання з фізичного виховання і відрізняються між собою в рази. Чи можливо навести відповідний порядок, послідовність, систематичність, єдність систем фізичного виховання, визначення статусу дисципліни (обов’язкова, вибіркова, факультативна, секційна, практична, теоретична) для навчальних закладів будь-якого направлення, в умовах сьогодення і на майбутнє? В статті надані звіти по проведенню контрольних іспитів з фізичної підготовки здобувачів вищої освіти. Наведені результати, які отримали англійські вчені про вплив рухової активності на академічну успішність у навчанні школярів. Надані до розгляду і порівняння показники з фізичної культури і спорту у різних країнах Європи та України. Можливо, в зв’язку з сьогоднішніми обставинами (війна, пандемія), зараз не на часі інформувати суспільство про незадовільний стан здоров’я, фізичної підготовленості молоді, однак ми маємо заздалегідь передбачати, прогнозувати і намагатися по мірі можливості виправляти дані ситуації, обговорювати кожен крок, який направлений на покращення здоров’я людини, її гармонійного розвитку, її адаптованість до фізичної працездатності, збільшення мотивації до ведення здорового, активного способу життя.