Статті (КТОС)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті (КТОС) за Ключові слова "37.091+378.046.4"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Фасилітативний підхід у процесі неперервного професійного зростання вчителів(НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка, 2022) Сагач, Оксана Михайлівна; Гришко, Юрій Юрійович; Гришко, Лариса ГригорівнаЕтапами неперервного професійного зростання вчителя фізичної культури є: етап професійного самовизначення та розвитку під час навчання у закладі вищої освіти; етап професійного вдосконалення та професійного зростання під час післядипломної підготовки у ході підвищення кваліфікації. Успішність процесу підготовки майбутнього вчителя фізичної культури переважно залежить від характеру професійно-педагогічної взаємодії. Успішність процесу підготовки майбутнього вчителя фізичної культури не в останню чергу залежить від її характеру. Взаємодія між викладачем та вчителем фізичної культури у процесі підвищення кваліфікації останнього створює ситуацію партнерства, взаємного доступу до педагогічного ресурсу, формує основу для професійного зростання усіх її учасників. Для професійного розвитку педагога важливими є взаємодія, яка зародилась у процесі діалогового спілкування між членами групи вчителів-слухачів. Лектор виступає одразу в кількох ролях, зокрема, фасилітатора та консультанта, у кожній із яких він організовує взаємодію учасників процесу підвищення кваліфікації.