Статті (КТОС)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті (КТОС) за Ключові слова "373.3.016:797.2]:796"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Застосування ігрового методу при початковому навчанні дітей плаванню в умовах поглибленого басейну(Кам'янець Подільський національниий університет імені Івана Огієнка, 2020) Зубко, Валентина Володимирівна; Парахонько, Вадим Миколайович; Смірнов, Констянтин МиколайовичОдними з найважливіших чинників, що забезпечують успішність навчання плаванню, визначено вікові особливості дітей молодшого шкільного віку, провідний вид діяльності (ігрова) і початок формування довільних механізмів вольової̈ сфери особистості, коли молодший школяр практично не в змозі змусити себе виконувати цілеспрямовані дії̈ тривалий час. У зв’язку з цим, навчання плаванню повинно будуватися в грі й через гру. Визначено стан розробленості проблеми застосування ігрового методу в початковому навчанні дітей плаванню в умовах поглибленого басейну. Зважаючи на специфіку роботи з дітьми молодшого шкільного віку, необхідно враховувати педагогам те, що в них переважає мимовільна увага, а в центрі ї̈ ї̈хньої̈ уваги є все яскраве, незвичайне, нове й цікаве. Ці особливості слід враховувати, використовувати гру як форму навчальної̈ діяльності, яка викликає прямийінтерес. Під час організації̈ігор і розваг потрібно зважати на умови ї̈хнього проведення (глибина, температура води, наявність інвентарю тощо), кількість учасників, вік, загальну і спеціальну підготовленість, а також чітко знати умови гри, правила, передбачуваний результат і продумувати зміст. Встановлено, що ігри для навчання плаванню і використання ігрових прийомів на глибині поділяються на групи: ігри на увагу, прості, з використанням гумових іграшок (проводяться з новачками на перших уроках плавання), які спрямовані на подолання опору води, з зануренням під воду, пірнанням, стрибками у воду, з ковзанням і плаванням; ігри сюжетного характеру, які є основним навчальним матеріалом на заняттях, їх вводять після освоєння дітьми води, навчилися пересуватися і впевнено почувати себе в новому середовищі; командні ігри, де гравці об’єднуються в рівні за силою команди, вимагають прояв самостійності, значних вольових зусиль, уміння керувати собою, особливо під час вирішенні ігрових конфліктів. З’ясовано, що застосування ігор і розваг у навчально-тренувальних заняттях із молодшими школярами сприяє підвищенню емоційності та зменшенню монотонності; вихованню морально-вольових якостей (активність, самостійність, ініціативність), зміцненню колективу та вихованню почуття товариства, вмінню застосовувати набуті навички в різних умовах.