Статті (КТОС)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті (КТОС) за Ключові слова "378.091.8:796.011.3"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Вплив фізкультурно-оздоровчої діяльності на спосіб життя студентів(НПУ імені М.П. Драгоманова, 2023) Мохунько, Олександр Дмитрович; Гаврилова, Наталія Євгенівна; Сабіров, Олександр СергійовичМета роботи: дослідити вплив фізкультурно-оздоровчої діяльності на спосіб життя студентів та визначити шляхи її оптимізації. Методологія: було використано теоретичні методи дослідження, зокрема, аналіз і узагальнення методологічної, психолого-педагогічної та навчально-методичної літератури, що дали можливість розкрити вплив фізкультурно- оздоровчої діяльності на спосіб життя студентів, анкетування для визначення стану здоров’я та способу життя респондентів. Наукова новизна: рекомендовано відмовитися від примусового змісту фізичного виховання і звернутися до особистості студента, його інтересів і потреб у сфері фізичного і духовного виховання. Адже, відомо, що свідома активність рухова та участь у фізкультурно-оздоровчій діяльності – необхідна умова гармонійного розвитку студентської молоді, що набуває якості цілеспрямованого впливу на конкретну людину згідно її потреб, встановлено, що основною спрямованістю подальшого вдосконалення програми фізичного виховання у закладах вищої освіти повинна стати інтенсифікація освітнього процесу шляхом проведення занять зі фізкультурно-оздоровчою діяльністю. Висновки: таким чином аналіз літературних джерел та результати анкетування дозволяють зробити наступні висновки: фізкультурно-оздоровча діяльність має позитивний вплив на формування способу життя студентів закладів вищої освіти, проте її організація не відповідає сучасним реформам в галузі фізичного виховання і потребу суттєвих змін та запровадження нових шляхів оптимізації, сутність яких повинна зводитися до формування фізичної культури особистості та здорового способу життя. Мотивації студентів закладів вищої освіти до фізкультурно-оздоровчої діяльності сприяє взаємопов’язана система академічних занять та позааудиторних форм діяльності, а саме: ранкова гігієнічна гімнастика, фізкультхвилинки під час самостійних занять, прогулянки, заняття у групах загальної фізичної підготовки, секційні заняття з різних видів спорту, спортивні змагання, туризм, самостійна робота з розвитку фізичних якостей, тощо.