Статті (КТОС)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті (КТОС) за Ключові слова "378.172"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Інноваційні оздоровчі технології у фізичному вихованні студентів спеціальних медичних груп(Видавничий дім «Гельветика», 2023) Демиденко, Марина Олегівна; Захарова, Ірина Юріївна; Карпюк, Ірина ЮріївнаУ цій статті проведено аналіз сучасних інноваційних технологій у сфері фізичного виховання та їх впровадження в освітній процес. Теорія та практика фізичної культури впритул пов'язані з інноваційною діяльністю. Це розробка нової концепції фізичного виховання професійних спортсменів, створення оновленої системи підготовки, перехід від архаїчних методик до передових методів супроводу діяльності спортсменів всіх етапах. Застосування інноваційних технологій характерне не лише професійного спорту. Нові технології та методики тренування застосовуються при фізичній підготовці студентів у вузах. Завдяки цьому досягається грамотний розвиток фізичних здібностей та пробудження інтересу у студентів до занять фізкультурою. Наголошується, що інноваційна освітня діяльність підкріплена нормативними документами. Підкреслюється, що фізичне виховання впливає не тільки на рухову активність особистості, а й на духовний і соціальний розвиток особистості. Досліджено, що сучасні інноваційні технології орієнтовані на вдосконалення навчального процесу, використання нових методів навчання для творчої, активної співпраці вчителя та учня. Питання впровадження нових технологій у професійну освіту вивчаються тривалий час, але пандемія корона вірусу та військові дії на території України з 24 лютого 2022 року послужила поштовхом до при- скорення впровадження інтернет-ресурсів в освітню практику. Педагогам з фізичного виховання необхідно було в найкоротші терміни організувати практичні заняття у дистанційній формі. Авторами були запропоно- вані різні способи вирішення цього завдання. Встановлено, що розвиток інформаційно- комунікаційних технологій сприяв появі сучасних мобільних додатків, які підвищують мотивацію студентів до бережливого ставлення до свого здоров’я, покращують працездатність та мобільність, допомагають контролювати стан свого здоров’я. Досліджено переваги вправ, змодельованих у віртуальній реальності, оскільки вони оптимізують рухові навички, залучають мотиваційні, когнітивні, сенсорні процеси до динамічної діяльності.