Кафедра автоматизації електротехнічних та мехатронних комплексів (АЕМК)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра автоматизації електротехнічних та мехатронних комплексів (АЕМК) за Ключові слова "62-83:621.867.2"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Адаптивне керування електромеханічною системою транспортування сипких вантажів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Зелінський, Владислав Вадимович; Торопов, Антон ВалерійовичДисертація присвячена розробці і дослідженні адаптивного керування системою транспортування сипких вантажів, підвищенню надійності електромеханічної системи. Було розглянуто принцип роботи та розраховано параметри стрічкового конвеєру і його елементів. Проаналізовано фактори впливу на формування діаграми навантаження установки та запропоновані рішення щодо підвищення продуктивності на надійності устаткування в цілому. Також в роботі здійснено вибір силових компонентів електроустаткування, перетворювача частоти, програмованого логічного контролера. Здійснено вибір способу керування асинхронним двигуном та запропоновано закон Костенка із пропорційною зміною напруги і частоти. Отримані механічні та електромеханічні характеристики асинхронного електроприводу. В роботі запропонований алгоритм адаптивного керування завантаженням конвеєра, отримані параметри системи керування технологічним процесом. Проведене дослідження режими роботів стрічкових конвеєрів з адаптивним регулятором з стабілізацією погонного навантаження при різних значеннях продуктивності.Документ Відкритий доступ Синтез адаптивної системи керування для асинхронного частотно-регульованого електроприводу(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Кобзар, Олександр Васильович; Данілін, Олександр ВалерійовичДисертація присвячена темі подальшого розвитку скалярних систем керування частотно-регульованим асинхронним приводом. Традиційні рішення при проектуванні систем керування тяговим приводом, що характеризується широким діапазоном моменту навантаження, забезпечують регулювальні характеристики з забезпеченням заданого значення швидкості. Питання енергозбереженні і підвищення енергоефективності електротранспортних систем є досить актуальним в умова розвитку інфраструктури України. Застосування екстремальних законів скалярного керування приводом дозволяють досягти цілей поставленої комплексної оптимізаційної задачі і максимізують критерій оцінки енергоефективності – відношення момент навантаження до споживаного значення струму. Проте, щоб повністю використати потенціал екстремальних законів управління, зробити їх простими та зручними в налаштуванні, надійними в експлуатації необхідно: застосування векторних СУ; початкова ідентифікація параметрів АД; адаптація параметрів двигуна, що змінюються у процесі його нагрівання; обчислення швидкості обертання ротора двигуна, при розімкнутому управлінні за швидкістю.