Кафедра англійської мови технічного спрямування №2 (КАМТС2)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра англійської мови технічного спрямування №2 (КАМТС2) за Ключові слова "37.03:378.18"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Аналіз методичного аспекту формування комунікативної культури майбутніх інженерів вищих технічних навчальних закладів у процесі позааудиторної роботи(Видавничий дім «Гельветика», 2019) Галацин, Катерина ОлександрівнаНа сучасному етапі побудови української держави проблема формування комунікативної культури майбутніх інженерів у процесі позааудиторної роботи є актуальною, тому метою статті є аналіз методичного аспекту процесу формування комунікативної культури студентів вищої технічної школи у позааудиторній роботі. Досягається мета через реалізацію завдань: розкриття сутності комунікативної культури студентів ВТНЗ у позааудиторній роботі; визначення змісту, форм і методів формування комунікативної культури у майбутніх інженерів у процесі позааудиторної роботи шляхом реалізації авторської програми «Формування комунікативної культури майбутніх інженерів». Розкрито суперечності, між соціальними вимогами до формування комунікативної культури студентів ВТНЗ та їх недооцінкою в сучасній системі вищої технічної освіти; між необхідністю підготовки комунікативної особистості майбутнього фахівця та недосконалістю організації навчально-виховного процесу в цілому й позааудиторної роботи зокрема у вищій технічній школі; між потребою формувати комунікативну культуру майбутнього інженера та недостатньою розробленістю модифікованих змісту, форм і методів успішної реалізації цього процесу. У статті подано аналіз змісту авторської програми, її етапів; охарактеризовані методи формування комунікативної культури студентів-майбутніх інженерів, застосовні на кожному етапі реалізації програми; актуалізовано положення про те, що виховна робота зі студентами має бути плановою, системною, базуватись на суб’єкт-суб’єктній взаємодії викладача і студентів на основі міжособистісного діалогу та гуманного характеру їхніх взаємин. У висновках зроблено узагальнення щодо недостатнього використання можливостей авторської програми задля формування комунікативної культури студентів вищих технічних навчальних закладів. Для її вирішення необхідний пошук нових змісту форм і методів формування комунікативної культури у майбутніх інженерів.