Магістерські роботи (ЕМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (ЕМ) за Ключові слова "621.313"
Зараз показуємо 1 - 20 з 31
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Аналіз високочастотних процесів в шихтованих магнітних осердях(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018) Вівчаренко, Олег Олегович; Коваленко, Михайло АнатолійовичМетодика аналізу високочастотних процесів у шихтованих магнітних осердях є актуальною проблемою, оскільки жоден з існуючих методів не є досить точним та реалістичним щоб показати швидкоплинні процеси у листах сталі на мікро-рівні. Робота складалась із декількох етапів: розробка моделі, математичне моделювання та експериментальні дослідження які повністю відповідають математичному моделюванню. Результати моделювання дозволяють більш обґрунтовано аналізувати складні швидкоплинні електромагнітні процеси в шихтованих осердях. Результати моделювання дозволяють обґрунтовано у тривимірному просторі отримати картину електромагнітного поля при впливі змінного струму.Документ Відкритий доступ Апаратні засоби діагностування шихтованих магнітних осердів електричних машин(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018-12) Низкогуз, Поліна Володимирівна; Коваленко, Михайло АнатолійовичВ даній дисертації було створено експериментальні установки для діагностування якості магнітних осердів електричної машини та проведено досліди згідно з розробленими методичним вказівками. Отримані результати підтверджують можливість використання лабораторної установки в процесі виготовлення та ремонту електричних машин.Документ Відкритий доступ Визначення енергетичних характеристик асинхронного двигуна при регулюванні напруги живлення(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Тишкун, Михайло Юрійович; Шиманська, Анна АнатоліївнаАктуальність теми дослідження. Асинхронні машини набули найбільш широкого використання як електродвигуни і є найважливішими перетворювачами електричної енергії в механічну. Це пояснюється простотою конструкції, надійністю і високим ККД цих електричних машин. В даний час асинхронні двигуни споживають близько половини виробленої в світі електроенергії і широко використовуються, як електропривод більшості механізмів. Тому питання енергозберігаючих режимів роботи асинхронних двигунів має велике значення з економічної точки зору. Мета і завдання дослідження. Метою роботи є розрахунок асинхронного двигуна АИ132S6У3 потужністю 5,5 кВт при різних напругах живлення та дослідження енергозберігаючих режимів його роботи при різних навантаженнях. Для досягнення мети роботи слід виконати завдання: провести аналіз сучасного стану проблеми визначення та оцінки енергетичних характеристик асинхронного двигуна при регулюванні напруги живлення; здійснити електромагнітний розрахунок асинхронного двигуна типу АИ132S6У3; провести оптимізацію режимів керування роботою асинхронного двигуна; зробити висновки по роботі. Об’єктом дослідження є асинхронний двигун з короткозамкненим ротором типу АІ132С6У3 номінальною потужністю Рн = 5,5 кВт. Предмет дослідження становлять електромагнітний розрахунок, розрахунок робочих характеристик для різних значень напруги живлення, оптимізація величин напруги живлення за критерієм максимуму ККД та коефіцієнта потужності, енергетичні показники при зміні навантаження. Наукова новизна полягає у розрахунку робочих характеристик для різних значень напруги живлення, оптимізації величин напруги живлення за критерієм максимуму ККД та коефіцієнта потужності та розрахунку енергетичних показників при зміні навантаження.Документ Відкритий доступ Генетична систематика гібридних видів функціональних класів електромеханічних об’єктів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018-12) Павловська, Катерина Владиславівна; Шиманська, Анна АнатоліївнаЗа напрямом створення систематики класів електромеханічних об’єктів в межах структурно-системних досліджень вперше здійснено: обґрунтовано таксономічну категорію гібридного виду та показано, що, незважаючи на більш високий порядок генетичної складності породжувальних хромосом, гібридні види у структурі систематики мають той самий ранг, що і базові види; показано, що рівноцінність підходів до побудови систематики базових видів за шляхом впорядкування видів по геометричним родам або по гомологічним рядам є справедливою і у випадку систематики гібридних видів; запропоновано ієрархічну структуру систематики основних та допоміжних таксономічних одиниць класів гібридних електромеханічних об’єктів; здійснено аналіз раніше визначеної генетичної програми класу індукторних модулів для мотор-шпинделів з точки зору того, що вона становить системну основу для побудови систематики досліджуваного класу.Документ Відкритий доступ Динамічні режими роботи асинхронного двигуна приводу транспортного засобу при використанні в системі живлення суперконденсаторів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018-12) Бєлкін, Сергій Володимирович; Реуцький, Микола ОлександровичВ магістерській дисертації розглянуті питання можливості збільшення ресурсу акумуляторної батареї живлення автономної транспортної установки та покращення динамічних режимів роботи транспортного засобу «TaiLG Trike-14» в складі тягового елемента якого використаний асинхронний двигун фірми ABB серії М2АА080С2 IM1001 потужністю 1,1 кВт., за рахунок використання в системі живлення додаткового елемента – суперконденсатора.Документ Відкритий доступ Дослідження автомобільного генератора за допомогою мобільного вимірювального комплексу(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Шумський, Микола Віталійович; Цивінський, Сергій СтаніславовичВ магістерській дисертації розглянуто будову, принцип дії та характеристики сучасних автомобільних генераторів, викладено процедуру технічного обслуговування, діагностики та ремонту автомобільних генераторів, проведено огляд існуючого обладнання та приладів для технічного обслуговування і ремонту автомобільних генераторів, створено стенд для дослідження, діагностики та технічного обслуговування автомобільних генераторів змінного струму, проведено дослідження та зняття характеристик автомобільних генераторів BOSСH та 3701.Документ Відкритий доступ Дослідження електромагнітного редуктора для автономної вітроустановки(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Чаруковський, Владислав Олександрович; Коваленко, Михайло АнатолійовичВітроустановки (ВЕУ) є одним із напрямків відновлю ваних джерел енергії, що швидко розвиваються. Вітроенергетична галузь низки країн останні десятиліття успішно конкурує з традиційними електричними стан ціями. Така область застосування електричних машин як вітроенергетика характе ризується вкрай низькими частотами обертання, що є лише на рівні десятків обер тів на хвилину. У цих випадках пряме з'єднання валу електричної машини з нава нтаженням стає економічно невигідним, а часто й просто неможливим. Існуюча тенденція до збільшення потужності одиничної установки у вітроенергетиці за жадала відмови від прямого приводу електрогенератора вітряної турбіни через зростання масогабаритних показників генератора до значень, що ускладнюють транспортування та монтаж такої електричної машини.Документ Відкритий доступ Дослідження та покращення експлуатаційних характеристик вибухобезпечного асинхронного двигуна, що працює від перетворювача частоти(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) П'ятаков, Костянтин Романович; Цивінський, Сергій СтаніславовичВибухобезпечні двигуни в основному застосовуються у вугільній шахті, нафті та природному газі, нафтохімічній та хімічній промисловості. Крім того, у текстильній, металургійній, міській газ, транспортуванні, переробці зерна та олії, виробництві паперу, медицині та інших галузях також широко використовується. Вибухобезпечний двигун як основне енергетичне обладнання, зазвичай використовується для приводу насосів, вентиляторів, компресорів та інших приводних машин.Документ Відкритий доступ Дослідження уніполярної машини для імпульсних силових установок(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Осмолов, Сергій Сергійович; Цивінський, Сергій СтаніславовичРозглянуто уніполярні машини різних конструкцій. Розглянуто їх конструкції та сфери застосування. Розроблено та реалізовано математичну модель уніполярної машини.Документ Відкритий доступ Діагностика асинхронних двигунів швидкоплинними напругами(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Ігнатьєв, Владислав Олександрович; Чумак, Вадим ВолодимировичСтруктура і обсяг роботи. Магістерська дисертація складається зі вступу, 5 розділів включно зі стартап-проектом, висновків, переліку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи складає 129 сторінки основного тексту, в тому числі 33 рисунки, 22 таблиці та 31 бібліографічне найменування за переліком посилань. В даній магістерській дисертації проведений аналіз пошкоджень електричних машин та методів їх діагностики. Проведений опис і вибір конструкції асинхронного двигуна з короткозамкненим ротором серії 4А. Проведено розрахунок асинхронного двигуна з короткозамкненим ротором, обмотка якого виготовлена з алюмінію та міді та подвійної білячої клітки виготовленої з алюмінію. Створено програмний модуль для обчислення імпульсних процесів в ізоляції обмоток за допомогою ланкових схем заміщення. Модульовано імпульсні процеси в обмотках асинхронних двигунів обмотка яких виготовлена з різних матеріалів. Проведено порівняльний аналіз розрахунку впливових процесів з метою визначення дефектів ізоляції різного ступеню. Зроблено висновки по завершеній роботі. Актуальність теми. У електродвигунів після ремонту з розбиранням та заміною деталей надійність роботи часто знижується. Під час ремонту проблематично виявити приховані дефекти, такі, як дефекти стрижнів короткозамкненого ротора або порушення ізоляції обмотки статора. Вибір стратегії та методів діагностування асинхронних двигунів визначається низкою факторів. Першорядне значення має кінцева мета діагностування, яка залежить від того, на якому етапі життєвого циклу визначається технічний стан двигуна: на етапі виробництва, експлуатації чи ремонту. В даний час існує потреба діагностики стану асинхронних електродвигунів у процесі їх роботи. Своєчасно виявлене пошкодження дозволить уникнути подальшого розвитку процесу, зменшити час відновлення, скоротити витрати на обслуговування, уникнути простоїв обладнання, підвищити ефективність роботи двигунів та виробничих механізмів. Тому діагностика асинхронних двигунів є дуже важливим науково-практичним завданням [4]. Метою магістерської дисертації є дослідження процесів в обмотках електричних машин, що впливають на надійність та відмово стійкість роботи електричних машин. Об’єктом дослідження є асинхронні двигуни з короткозамкненим ротором серії 4А потужністю 30 кВт, обмотка яких виготовлена з різних матеріалів, які безпосередньо впливають на перехідні процеси в обмотках. Предметом дослідження є комутаційні процеси в обмотках асинхронних двигунів. Методологія досліджень в магістерській дисертації засновується на використанні програмно системного модулю MATLAB Simulink для вирішення фізичних задач ланкових схем заміщення обмоток електричних машин, з моделюванням дефектів повздовжньої та поперечної ізоляції. Наукова новизна отриманих результатів: 1) Вперше отримано математичну модель комутаційних процесів в обмотках електричних машин на основі багатоланкової схеми заміщення. 2) Розроблена математична модель в програмному модулі MATLAB з розширенням Simulink дозволяє моделювати різні види дефектів в ізоляції обмоток і оцінювати ступінь їх складності.Документ Відкритий доступ Діагностика ізоляції електричних двигунів рухомого складу імпульсним методом(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018) Цемеринов, Олександр Дмитрович; Чумак, Вадим ВолодимировичУ даній магістерській дисертації були проведені дослідження електромагнітних перехідних процесів при імпульсних впливах в обмотках тягових двигунів постійного струму рухомого складу. Проаналізовано низку методів випробувань ізоляції обмоток тягових двигунів постійного струму і визначено найбільш ефективний спосіб діагностики і контролю на основі імпульсних методів з підвищеною чутливістю до виявлення місць дефектів. Проведено аналіз хвильових процесів при імпульсних впливах в якорних обмотках тягових двигунів постійного струму. Визначено розподіл градієнтів потенціалів на окремих ділянках обмотки, розроблено методику виявлення пошкоджень в якорних обмотках зі зрівнювальними з’єднаннями. Розроблено функціональну та експерементальну схему випробувальної установки для діагностування дефектів ізоляції обмоток, проведені випробування в умовах ремонтного підприємства на реальних зразках. Розроблено математичну модель розрахунку імпульсних процесів в якорних обмотак в системноиу пакеті MatLab Simulink, проведено порівняння експерементальних та розрахункових результатів.Документ Відкритий доступ Електродвигун мотор-колеса для приводу гіроборда(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-12) Бурлаков, Анатолій Сергійович; Коваленко, Михайло АнатолійовичРозроблено математичну модель в середовищі Mathlab-Simulink для аналізу режимів роботи електродвигуна типу мотор-колесо в системі гіроборду. Результати моделювання довільного режиму руху показали, що ефект від рекуперації в такій системі складає 5 – 10%. Тобто, є доцільність використовувати систему рекуперації в таких системах; Поставлені вимоги та розроблено експериментальний стенд для дослідження електродвигуна типу мотор-колесо. Підібрано відповідні компоненти стенду та проведено монтаж експериментального стенду для аналізу режимів роботиДокумент Відкритий доступ Електромашинний підсилювач поперечного поля потужністю 1,7 кВт(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018-12) Котомов, Геннадій Олександрович; Реуцький, Микола ОлександровичЕлектромашинний підсилювач ЕМП-5ПМБУ призначений для роботи спільно з електродвигуном постійного струму в системах автоматизованого електороприводу механізмів горизонтального повороту. До складу підсилювача входять електромагнітний підсилювач поперечного поля (генератор) і приводний електродвигун постійного струмуДокумент Відкритий доступ Лабораторний електромеханічний комплес для енергозберігаючих випробувань асинхронних машин з поверненням енергії в мережу(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018-12) Нечай, Володимир Олександрович; Реуцький, Микола ОлександровичВиготовлено електромеханічний випробувальний комплекс для асинхронних двигунів. Розроблено технічний опис комплексу для проведення випробувань асинхронних двигунів. Наведена методика по моделюванню комплесу на ПК в програмі SolidWorks та створення комплексу в наглядному екземплярі за допомогою сучасного обладнання. Стенд виконано з метою спрощення проведення випробувань електричних машин та економії енергії ( з поверненням енергії в мережу).Документ Відкритий доступ Лінійний асинхронний двигун для сепарації лому кольорових металів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Ткачук, Ігор Валерійович; Чумак, Вадим ВолодимировичМагістерська робота присвячена дослідженню лінійного асинхронного трифазного двигуна, який використовується у системі сепарації лому кольорових металів. Для досягнення цієї мети розроблено математичну коло-польову модель лінійного асинхронного двигуна, що в повній мірі враховує режими роботи та дозволяє розрахувати струми і напруги в обмотках, розподіл електромагнітного поля та зусиль для визначення величини електромагнітного моменту.Документ Відкритий доступ Міждисциплінарний аналіз генетичної еволюції електромеханічних систем типу «Мотор-шпиндель»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-12) Любарець, Андрій Павлович; Шинкаренко, Василь ФедоровичВизначено макрогенетичну програму структуроутворення функціонального класу, розроблено генетичний банк даних і каталог провідних виробників мотор-шпинделів. Експериментально підтверджено достовірність принципів генетичної організації і еволюції М-Ш. Визначено інноваційний потенціал функціонального класу, а також напрями і тенденції технічного удосконалення мотор-шпинделів. Здійснено передбачення напрямів структуроутворення з врахуванням неявних Видів, ще не задіяних на даному етапі технічної еволюції класу. За результатами досліджень розроблено стартап – проєктДокумент Відкритий доступ Мікрогідро-електромеханічний комплекс. Комплексна робота. Частина 2. Моделювання системи(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Тітов, Єгор Олександрович; Коваленко, Михайло АнатолійовичМетою магістерської дисертації є розробка математичних моделей для дослідження параметрів та характеристик синхронного трифазного мікрогенератора із постійними магнітами та мікродвигуна постійного струму із постійними магнітами для приводу мкрогідроелектростанціїДокумент Відкритий доступ Порівняння експлуатаційних показників двох варіантів виконання обмотки тягового двигуна ТН-81(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-12) Рибалко, Андрій Андрійович; Шиманська, Анна АнатоліївнаБезперервно зростаюча інтенсивність руху на міських магістралях відзначається високими уповільненнями при гальмуванні і прискореннями при пуску автотранспортних засобів. В цих умовах зростає вимога до технічного стану рухомого складу, перш за все до систем, що впливають на безпеку руху і електробезпечність. Важливу роль у вирішенні названих проблем грає конструкція рухомого складу, її подальшого вдосконалення.Документ Відкритий доступ Порівняння параметрів і способів регулювання частоти обертання асинхронного двигуна з фазним ротором(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Федоренко, Владислав Вячеславович; Шиманська, Анна АнатоліївнаАктуальність теми дослідження. Асинхронні двигуни з фазним ротором є ключовим компонентом електротехнічних систем, що знаходять широке застосування в різних галузях індустрії та побутового використання. Їх висока надійність та ефективність зумовлюють широке використання, але одночасно виникає потреба в розробці та вдосконаленні методів регулювання частоти обертання, щоб вони відповідали вимогам сучасних технологічних виробництв. Ця тема стає особливо актуальною в контексті стрімкого зростання інтересу до оптимізації енергоефективності та точного керування промисловими процесами. Важливість регулювання частоти обертання асинхронного двигуна полягає в можливості підтримувати стабільність роботи системи, економію електроенергії та забезпеченні оптимальної продуктивності. Мета і завдання дослідження. Метою роботи є порівняння параметрів і способів регулювання частоти обертання асинхронного двигуна з фазним ротором потужністю 15 кВт. Для досягнення мети роботи слід виконати завдання: здійснити аналіз галузей застосування, переваг та недоліків асинхронних двигунів з фазним ротором, конструктивних особливостей ротора; розрахувати головні розміри асинхронного двигуна, зубцеву зону та обмотку статора; розрахувати повітряний проміжок, ротор та магнітне коло АД з фазним ротором; здійснити розрахунок параметрів робочого режиму, робочих та пускових характеристик; здійснити тепловий розрахунок та розрахунок природної механічної характеристики; проаналізувати особливості способів регулювання частоти обертання АД з фазним ротором; розрахувати та проаналізувати штучні механічні характеристики при: зменшенні напруги джерела живлення; введенні в коло обмотки ротора додаткового опору; зміні частоти струму джерела живлення при U1 / f1 = const; зробити висновки по роботі. Об’єктом дослідження є асинхронний двигун з фазним ротором потужністю 15 кВт. Предмет дослідження становлять головні розміри асинхронного двигуна, зубцева зона та обмотка статор, повітряний проміжок, розрахунок ротора, магнітне коло, параметри робочого режиму, розрахунок робочих та пускових характеристик, тепловий розрахунок, розрахунок природної механічної характеристики, штучні механічні характеристики при зменшенні напруги джерела живлення, при введенні в коло обмотки ротора додаткового опору, при зміні частоти струму джерела живлення при U1 / f1 = const. Наукова новизна полягає у розрахунку та порівняльному аналізі параметрів і способів регулювання частоти обертання асинхронного двигуна з фазним ротором потужністю 15 кВт. Апробація результатів дисертації. Результати роботи магістерської дисертації були оприлюднені на Науково-технічній конференція студентів, аспірантів та молодих вчених «Сучасні проблеми електроенерготехніки та автоматики» (Київ, 2022 р. та 2023 р.).Документ Відкритий доступ Просторово адаптивна модульна електромеханічна система для автоматизованого технологічного комплексу(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Місан, Назар Андрійович; Шинкаренко, Василь ФедоровичДосліджено і розроблено модульні електромеханічні об’єкти зі змінною просторовою структурою і геометрією активної зони і здійснено їх адаптацію до функціонування у складі автоматизованого технологічного комплексу обробки сталевих труб і сталевого прокату.