Кафедра динаміки і міцності машин та опору матеріалів (ДММОМ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра динаміки і міцності машин та опору матеріалів (ДММОМ) за Ключові слова "539.3"
Зараз показуємо 1 - 20 з 40
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Creative methods of finding innovative project ideas for high-tech engineering(Barca Academy Publishing, 2024-09-11) Kryvova, Svitlana Georgievna; Trubachev, Serhii IvanovichHigh-tech engineering is one of the key areas of modern industry, where innovative ideas can have a significant impact on the development of technologies, increase production efficiency, and create new products. In this context, creative methods of finding innovative ideas are becoming an important tool for project activities. The purpose of this paper is to analyze and evaluate the practical feasibility of using creative methods of searching for innovative ideas in the field of high-tech engineering.Документ Відкритий доступ Defining the strategy for the professional development of a mechanical engineer(MDPC Publishing, 2024) Kryvova, Svitlana Georgievna; Trubachev, Serhii IvanovichIn the modern dynamic world, defining a professional development strategy becomes a key element of a successful career for a mechanical engineer. The rapid advancement of technologies and the emergence of new approaches require the mechanical engineer to continuously deepen and update their knowledge for successful competitiveness in the job market. The aim of the work is to create a systematic strategy for the professional development of a mechanical engineer, considering the individual characteristics of the engineer and the requirements of the modern job market.Документ Відкритий доступ Numerical Calculation of the Stress-Strain State of an Aircraft Nacelle Attachment Element(Cognum Publishing House, 2025-03-08) Pyskunov, Serhii Olehovych; Trubachev, Serhii Ivanovych; Prykhodko, Mykhailo VitaliiovychThis paper presents the results of numerical modeling of the stress-strain state of the strut of a transport aircraft nacelle using the finite element method (FEM). The objective is to construct a computational model and analyze the stress-strain state (SSS) of the nacelle attachment element under combined loads occurring during aircraft operation.Документ Відкритий доступ Numerical simulation of the stress-strain state of pipeline elements(SSPG Publish, 2025-01-28) Trubachev, Serhii Ivanovich; Kryvova, Svitlana GeorgievnaPipelines are widely used in various industries. At the present stage, steel and polymer pipes are widely used for pipelines. Polymer pipes have very good characteristics, such as low weight and low cost. Based on the above, due to the wide variety of pipelines, their strength calculation when designing them with due regard to actual operating conditions is an urgent problem. Due to the fact that the calculation of pipeline elements, as the calculation of rod systems, does not always accurately give reliable results, it is necessary to use three-dimensional calculation models, especially taking into account bends or stress concentratorsДокумент Відкритий доступ Problem of optimisation of the transport aircraft nacelle damper assembly(CPN Publishing Group, 2024-11-03) Trubachev, Serhii Ivanovich; Kryvova, Svitlana GeorgievnaIn connection with the development of aircraft construction, the problem of calculating the stress-strain state and solving the problem of weight optimisation of nacelle fasteners for single-engine transport aircraft is relevant. Today, various models, including computer models, are widely used in strength calculations. A computer model of a complex system should reflect as fully as possible all the main factors and interrelationships that characterise real loads. Today, computer modelling of mechanical systems is widely used in mechanical engineering, so it is advisable to use computer modelling methods to calculate the strength and reliability of important structural elements of an aircraft.Документ Відкритий доступ Аналіз довговічності та тріщиностійкості рядового шпангоута вузькофюзеляжного літака(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Сібрятко, Ярослав Дмитрович; Бабенко, Андрій ЄлисейовичДана магістерська дисертація за обсягом роботи складає 51 сторінки, 34 ілюстрацій, 5 таблиць та містить 10 джерел. Об’єктом дослідження є нециліндричний рядовоий шпангоут широкофюзеляжного пасажирського літака Головна ціль даної дисертації – спроектувати шпангоут за урахуванням міцності, довговічності та тріщиностійкості . Дослідження виконано з використанням напівемпіричних методів. Всі розрахунки виконані в програмному комплексі Microsoft Excel та Patran\Nastran. В результаті цієї роботи була спроектована конструкція рядового шпангоута вузькофюзеляжного пасажирського літака і переверена довговічність та тріщиностійкість отриманой конструкції.Документ Відкритий доступ Аналіз стійкості і характеру деформування швелера при різних параметрах фланця(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Калієнко, Ігор Леонідович; Бабенко, Андрій ЄлисейовичДана магістерська дисертація за обсягом роботи складає 54 сторінок, 23 ілюстрації, 10 таблиць та містить 6 літературних джерела. Об’єктом дослідження є кронштейн зьєднання який працює на розтягуюче навантаження, а саме конструкція, матеріали, що використовуються, методи та технології для виробництва таких кронштейнів. Метою даної дипломної роботи є дослідження впливу геометричних параметрів фланця швелерного кронштейна на значення руйнівної сили і на характер його руйнування при статичному навантаженні. В результаті проведеної роботи було розглянуто два варіанти кронштейна за формою швеллера з різними геометричними параметрами фланців. Під час розрахунків використовувався програмний пакет NASTRAN – PATRAN для створення 3D моделі кронштейну.Документ Відкритий доступ Аналітична модель для розрахунку на міцність балки з близьким розташуванням проміжних опор(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Осипенко, Андрій Дмитрович; Онищенко, Євген ЄвгеновичДана магістерська дисертація за обсягом роботи складає 69сторінок, 34 ілюстрацій, 2 таблиці та містить 12 літературних джерел. У даній роботі досліджувалась двопрогінна балка з близьким розташуванням опори. На основі відомих теоретичних даних побудована аналітична модель для заданої статично невизначуваної балки з близьким розташуванням проміжної опори, яка дає більш точні результати у порівнянні з моделлю, побудованою на основі елементарної теорії Ейлера-Бернулі. Встановлено що, похибка для розрахунку консольної балки прямокутного поперечного перерізу навантаженої зосередженою силою на вільному кінці при застосуванні створеної моделі у порівнянні з розрахунками за точними формулами, отриманими методами теорії пружності не перевищує 5%, якщо відношення довжини балки до висоти поперечного перерізу більше 1,8. Розбіжність результатів розрахунку двопрогінної статично невизначуваної балки двотаврового поперечного перерізу при дії рівномірно розподіленого по її довжині навантаження при застосуванні створеної моделі у порівнянні з чисельними розрахунками методом скінчених елементів не перевищує 5%, якщо відношення відстані між її близько розташованими опорами до висоти поперечного перерізу більше за 1,9. Зроблено важливий для практичного застосування висновок про те, що у випадку коли відношення відстані між її близько розташованими опорами до висоти поперечного перерізу не перевищує 1,6 запропонована аналітична модель, може бути використана для оціночних розрахунків на міцність і жорсткість на етапі вибору конструктивних рішень при проектуванні балки крила літака.Документ Відкритий доступ Будівельна механіка машин(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017) Чемерис, Олексій Миколайович; Колодежний, Валерій Ананійович; Трубачев, Сергій Іванович; Динаміки і міцності машин та опору матеріалів; Боронко, Олег Олександрович; Механіко-машинобудівний інститут; Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»Документ Відкритий доступ Вибір оптимального конструктивного виконання вуглепластикової стінки нервюри крила літака з умов міцності, жорсткості та стійкості(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Богачов, Віктор Євгенійович; Онищенко, Євген ЄвгеновичДана магістерська дисертація за обсягом роботи складає 88 сторінок, 49 ілюстрацій, 14 таблиць та містить посилання на 10 літературних джерел. У даній роботі досліджена задача вибору оптимального конструкційного виконання вуглепластикової стінки нервюри крила літака з точки зору міцності, жорсткості та втрати стійкості. За результатами виконаних аналітичних розрахунків відповідних характеристик для стінок нервюр з підкріплюючими ребрами, гофрованих стінок нервюр і тришарових стінок встановлено, що найбільш ефективною стінкою нервюри з точки зору жорсткості та стійкості є синусоїдальна стінка з кутами укладення 0° та 30°, а найбільш ефективною стінкою нервюри з точки зору міцності є стінка з поперечними ребрами . Розроблено алгоритм, який дає можливість визначати оптимальне конструкційне виконання вуглепластикової стінки нервюри з точки зору міцності, жорсткості та втрати стійкості. Сформульовані рекомендації для вибору оптимального варіанту конструктивного виконання стінки нервюри. Найбільш ефективну нервюру після додаткових досліджень та стендових випробувань можна використовувати в конструкції крила та оперення. Що в свою чергу дає можливість зменшення маси літака, а отже збільшення паливної ефективності літака та кращі конкурентні якості літака на міжнародному ринку.Документ Відкритий доступ Визначення напружено-деформованого стану конструкції центра контролю пасажирського відеообладнання літака(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Малаховська, Ганна Сергіївна; Бабенко, Андрій ЄлисейовичДана магістерська дисертація за обсягом роботи складає 7 сторінок, 55 ілюстрацію, 23 таблицю та містить 12 літературних джерел. Об’єктом дослідження є центр контролю відеобладнання пасажирського літака. Головна ціль даної дисертації – детальний аналіз центра контролю відеобладнання пасажирського літака згідно з вимогами безпеки. Актуальність: Інженерні композитні споруди, що мають складну геометрію та навантаження дуже важкі для аналізу або не мають теоретичного рішення. Актуальність полягає у вирішенні цієї проблеми за допомогою методу скінченних елементів та програмних комплексів MSC Patran та MSC Nastran. Аналіз виконується методом скінченних елементів (МСЕ) за допомогою програмних комплексів MSC Patran, MSC Nastran, та Microsoft Excel. В результаті даної роботи було доведено, що центр контролю відеобладнання витримує всі задані перевантаження без пошкоджень та вимоги безпеки виконуються.Документ Відкритий доступ Динаміка та довговічність високошвидкісних прецизійних центрифуг(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017) Бобир, Микола Іванович; Бабенко, Андрій Єлісейович; Лавренко, Ярослав Іванович; Халімон, Олександр ПавловичДокумент Відкритий доступ Дослідження впливу геометричних характеристик сендвіч панелей літака на розподіл внутрішніх зусиль в панелі, індукованих їх включенням у сумісну взаємодію з несучою конструкцією літака(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Міщенко, Дмитро Євгенович; Крищук, Микола ГеоргійовичАктуальність даної роботи полягає в тому, що за допомогою комп’ютерної моделі та за допомогою аналітичного розрахунку можна дізнатись розподіл внутрішніх навантажень в листах панелі від прикладеної сили. Що дає розуміння в подальшому проектуванні панелей. Метою дипломної роботи є визначення залежності зміни геометричних характеристик на розподіл внутрішніх зусиль. Об’єктом дослідження є комп’ютерна модель панелі крила та аналітичний розрахунок розподілу внутрішніх зусиль. Для вирішення задачі було визначено розподіл навантажень двома методами, показано залежність зміни геометричних характеристик на розподіл зусиль та порівняно результати методів.Документ Відкритий доступ Дослідження впливу положення отворів в стінці балки на її несучу спроможність при комплексному навантаженні(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Новосельський, Олександр Іванович; Боронко, Олег ОлександровичДана магістерська дисертація за обсягом роботи складає 78 сторінок, 33 ілюстрацій, 20 таблиць та містить 22 літературні джерела. Балки з отворами в стінці широко використовуються в проектуванні авіа-суден, морських суден, мостів а також у промислових будівництвах. Відомо, що їх конструкція значною мірою регулюється стійкість стінки балки через його велике відношення висоти до товщини. Таким чином, при проектуванні стінок балок потрібно точно оцінити її несучу спроможність під дією різних видів навантаження таких як зсув, згин, втрату стійкості тощо . Аналіз цих структур також стає більш складним, якщо в стінці що містить вирізи, вирізи зміщені від її нейтральної осі. Ці вирізи часто надаються для перевірки, обслуговування. Розмір та розміщення цих вирізів можуть бути різними. В даний час у більшості специфікацій напружень обчислюються при консервативному припущенні, що стінки балки просто підтримуються в місці з'єднання поясу і стінки. Однак, залежно від геометрії та властивостей балки, пружно закріплені опори стінки на поясах можуть поводитися досить близько до вбудованої опори. Це дослідження спрямоване на визначення несущої спроможності в стінці балки, що піддаються комбінованим навантаженням, що містять вирізи в стінці, припускаючи, що граничні умови вздовж місця з'єднання стінки з поясом є жорсткими. Інші граничні умови вздовж положення вертикальних ребер жорсткості вважаються просто підтримуваними через відносно невелику жорсткість ребер. З огляду на важливість отримання зручної процедури проектування для проектування стінки балки з вирізами, представлено багато розрахунків, щоб отримати максимальне теоретичне навантаження на зсув для таких стінок.Документ Відкритий доступ Дослідження ефективності використання кріплення пасажирських крісел з урахуванням виготовлення та ремонтопридатності(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Лаврухін, Єгор Валерійович; Боронко, Олег ОлександровичДана магістерська дисертація за обсягом роботи складає 38 сторінок, 24 ілюстрації, 18 таблиць та містить 7 літературних джерел. Актуальність даної роботи полягає в тому, що за допомогою комп’ютерної моделі та за допомогою аналітичного розрахунку можна дізнатись розподіл внутрішніх навантажень в рейці кріплень пасажирских крісел від прикладеної сили. Що дає розуміння в подальшому проектуванні рейок. Об’єкт дослідження – компьютерна модель рейки кріплень пасажирських крісел до полу та аналітичний розрахунок внутрішніх зусиль. Мета дослідження – дослідження ефективності використання кріплення пасажирських крісел з урахуванням ремонтопридатності.Документ Відкритий доступ Дослідження просторових переміщень переломів кісток, фіксованих стержневими апаратами, під дією зовнішніх навантажень(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Шлінчак, Юрій Олександрович; Шидловський, Микола СергійовичДипломна робота містить 123 сторінки, 47 таблиць, 58 рисунків, список використаної літератури з 22 найменувань. Актуальність роботи полягає в тому, що існує необхідність у визначеності зміщення переломів систем остеосинтезу при дії різних видів та режимів навантаження. Метою дипломної роботи є деформування та розвиток зміщень у переломах під дією короткочасних та довготривалих циклічних навантажень. Як об’єкт випробувань була великогомілкова кістка, закріплена стержневим апаратом зовнішньої фіксації. Для вирішення задачі проведено натурні випробування системи «кістковий перелом – стержневий апарат зовнішньої фіксації» при різних видах навантаження. За результатами експериментальних досліджень було визначено допустимі навантаження на великогомілкову кістку зі стержневим апаратом зовнішньої фіксації та розроблені відповідні рекомендації щодо них. Результати включених до дисертації досліджень оприлюднені на 1-й конференції.Документ Відкритий доступ Дослідження характеристик жорсткості фіксації переломів трубчастих кісток з врахуванням регенерації кісткової тканини(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Лисаченко, Юрій Андрійович; Шидловський, Микола СергійовичДипломна робота містить 90 сторінок, 44 таблиці, 50 рисунків, список використаної літератури з 21 найменуванням. Актуальність роботи полягає в тому, що існує необхідність у визначеності як кістковий регенерат впливає на взаємні переміщення систем остеосинтезу. Метою дипломної роботи є впровадження методу розрахунку допустимих навантажень на систему остеосинтезу для різних стадій реабілітації людини з переломом кінцівки. Як об’єкт випробувань була великогомілкова кістка з модельованим кістковим регенератом, закріплена блокованою медіальною пластиною остеосинтезу зовнішньої фіксації. Для вирішення задачі проведено натурні випробування системи «кістковий перелом – модельований кістковий регенерат – засіб фіксації» при різних модулях пружності модельованого кісткового регенерату. За результатами експериментальних досліджень, за допомогою запропонованої моделі розрахунку, знайдено допустимі переміщення для різних стадії реабілітації.Документ Відкритий доступ Збірник конкурсних задач з опору матеріалів(2017-03-15) Заховайко, Олександр Панасович; Колодежний, Валерій Ананійович; Трубачев, Сергій ІвановичДокумент Відкритий доступ Коливання неконсервативних механічних систем(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12-15) Бабенко, Андрій Єлисейович; Боронко, Олег Олександрович; Лавренко, Ярослав Іванович; Трубачев, Сергій ІвановичДокумент Відкритий доступ Коливання стержнів, пластин та оболонок(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-06-27) Бабенко, Андрій Єлисейович; Боронко, Олег Олександрович; Лавренко, Ярослав Іванович; Трубачев, Сергій Іванович