Кафедра динаміки і міцності машин та опору матеріалів (ДММОМ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра динаміки і міцності машин та опору матеріалів (ДММОМ) за Ключові слова "539.3"
Зараз показуємо 1 - 20 з 35
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Аналіз довговічності та тріщиностійкості рядового шпангоута вузькофюзеляжного літака(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Сібрятко, Ярослав Дмитрович; Бабенко, Андрій ЄлисейовичДана магістерська дисертація за обсягом роботи складає 51 сторінки, 34 ілюстрацій, 5 таблиць та містить 10 джерел. Об’єктом дослідження є нециліндричний рядовоий шпангоут широкофюзеляжного пасажирського літака Головна ціль даної дисертації – спроектувати шпангоут за урахуванням міцності, довговічності та тріщиностійкості . Дослідження виконано з використанням напівемпіричних методів. Всі розрахунки виконані в програмному комплексі Microsoft Excel та Patran\Nastran. В результаті цієї роботи була спроектована конструкція рядового шпангоута вузькофюзеляжного пасажирського літака і переверена довговічність та тріщиностійкість отриманой конструкції.Документ Відкритий доступ Аналіз стійкості і характеру деформування швелера при різних параметрах фланця(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Калієнко, Ігор Леонідович; Бабенко, Андрій ЄлисейовичДана магістерська дисертація за обсягом роботи складає 54 сторінок, 23 ілюстрації, 10 таблиць та містить 6 літературних джерела. Об’єктом дослідження є кронштейн зьєднання який працює на розтягуюче навантаження, а саме конструкція, матеріали, що використовуються, методи та технології для виробництва таких кронштейнів. Метою даної дипломної роботи є дослідження впливу геометричних параметрів фланця швелерного кронштейна на значення руйнівної сили і на характер його руйнування при статичному навантаженні. В результаті проведеної роботи було розглянуто два варіанти кронштейна за формою швеллера з різними геометричними параметрами фланців. Під час розрахунків використовувався програмний пакет NASTRAN – PATRAN для створення 3D моделі кронштейну.Документ Відкритий доступ Аналітична модель для розрахунку на міцність балки з близьким розташуванням проміжних опор(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Осипенко, Андрій Дмитрович; Онищенко, Євген ЄвгеновичДана магістерська дисертація за обсягом роботи складає 69сторінок, 34 ілюстрацій, 2 таблиці та містить 12 літературних джерел. У даній роботі досліджувалась двопрогінна балка з близьким розташуванням опори. На основі відомих теоретичних даних побудована аналітична модель для заданої статично невизначуваної балки з близьким розташуванням проміжної опори, яка дає більш точні результати у порівнянні з моделлю, побудованою на основі елементарної теорії Ейлера-Бернулі. Встановлено що, похибка для розрахунку консольної балки прямокутного поперечного перерізу навантаженої зосередженою силою на вільному кінці при застосуванні створеної моделі у порівнянні з розрахунками за точними формулами, отриманими методами теорії пружності не перевищує 5%, якщо відношення довжини балки до висоти поперечного перерізу більше 1,8. Розбіжність результатів розрахунку двопрогінної статично невизначуваної балки двотаврового поперечного перерізу при дії рівномірно розподіленого по її довжині навантаження при застосуванні створеної моделі у порівнянні з чисельними розрахунками методом скінчених елементів не перевищує 5%, якщо відношення відстані між її близько розташованими опорами до висоти поперечного перерізу більше за 1,9. Зроблено важливий для практичного застосування висновок про те, що у випадку коли відношення відстані між її близько розташованими опорами до висоти поперечного перерізу не перевищує 1,6 запропонована аналітична модель, може бути використана для оціночних розрахунків на міцність і жорсткість на етапі вибору конструктивних рішень при проектуванні балки крила літака.Документ Відкритий доступ Будівельна механіка машин(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017) Чемерис, Олексій Миколайович; Колодежний, Валерій Ананійович; Трубачев, Сергій Іванович; Динаміки і міцності машин та опору матеріалів; Боронко, Олег Олександрович; Механіко-машинобудівний інститут; Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»Документ Відкритий доступ Вибір оптимального конструктивного виконання вуглепластикової стінки нервюри крила літака з умов міцності, жорсткості та стійкості(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Богачов, Віктор Євгенійович; Онищенко, Євген ЄвгеновичДана магістерська дисертація за обсягом роботи складає 88 сторінок, 49 ілюстрацій, 14 таблиць та містить посилання на 10 літературних джерел. У даній роботі досліджена задача вибору оптимального конструкційного виконання вуглепластикової стінки нервюри крила літака з точки зору міцності, жорсткості та втрати стійкості. За результатами виконаних аналітичних розрахунків відповідних характеристик для стінок нервюр з підкріплюючими ребрами, гофрованих стінок нервюр і тришарових стінок встановлено, що найбільш ефективною стінкою нервюри з точки зору жорсткості та стійкості є синусоїдальна стінка з кутами укладення 0° та 30°, а найбільш ефективною стінкою нервюри з точки зору міцності є стінка з поперечними ребрами . Розроблено алгоритм, який дає можливість визначати оптимальне конструкційне виконання вуглепластикової стінки нервюри з точки зору міцності, жорсткості та втрати стійкості. Сформульовані рекомендації для вибору оптимального варіанту конструктивного виконання стінки нервюри. Найбільш ефективну нервюру після додаткових досліджень та стендових випробувань можна використовувати в конструкції крила та оперення. Що в свою чергу дає можливість зменшення маси літака, а отже збільшення паливної ефективності літака та кращі конкурентні якості літака на міжнародному ринку.Документ Відкритий доступ Визначення напружено-деформованого стану конструкції центра контролю пасажирського відеообладнання літака(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Малаховська, Ганна Сергіївна; Бабенко, Андрій ЄлисейовичДана магістерська дисертація за обсягом роботи складає 7 сторінок, 55 ілюстрацію, 23 таблицю та містить 12 літературних джерел. Об’єктом дослідження є центр контролю відеобладнання пасажирського літака. Головна ціль даної дисертації – детальний аналіз центра контролю відеобладнання пасажирського літака згідно з вимогами безпеки. Актуальність: Інженерні композитні споруди, що мають складну геометрію та навантаження дуже важкі для аналізу або не мають теоретичного рішення. Актуальність полягає у вирішенні цієї проблеми за допомогою методу скінченних елементів та програмних комплексів MSC Patran та MSC Nastran. Аналіз виконується методом скінченних елементів (МСЕ) за допомогою програмних комплексів MSC Patran, MSC Nastran, та Microsoft Excel. В результаті даної роботи було доведено, що центр контролю відеобладнання витримує всі задані перевантаження без пошкоджень та вимоги безпеки виконуються.Документ Відкритий доступ Динаміка та довговічність високошвидкісних прецизійних центрифуг(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017) Бобир, Микола Іванович; Бабенко, Андрій Єлісейович; Лавренко, Ярослав Іванович; Халімон, Олександр ПавловичДокумент Відкритий доступ Дослідження впливу геометричних характеристик сендвіч панелей літака на розподіл внутрішніх зусиль в панелі, індукованих їх включенням у сумісну взаємодію з несучою конструкцією літака(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Міщенко, Дмитро Євгенович; Крищук, Микола ГеоргійовичАктуальність даної роботи полягає в тому, що за допомогою комп’ютерної моделі та за допомогою аналітичного розрахунку можна дізнатись розподіл внутрішніх навантажень в листах панелі від прикладеної сили. Що дає розуміння в подальшому проектуванні панелей. Метою дипломної роботи є визначення залежності зміни геометричних характеристик на розподіл внутрішніх зусиль. Об’єктом дослідження є комп’ютерна модель панелі крила та аналітичний розрахунок розподілу внутрішніх зусиль. Для вирішення задачі було визначено розподіл навантажень двома методами, показано залежність зміни геометричних характеристик на розподіл зусиль та порівняно результати методів.Документ Відкритий доступ Дослідження впливу положення отворів в стінці балки на її несучу спроможність при комплексному навантаженні(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Новосельський, Олександр Іванович; Боронко, Олег ОлександровичДана магістерська дисертація за обсягом роботи складає 78 сторінок, 33 ілюстрацій, 20 таблиць та містить 22 літературні джерела. Балки з отворами в стінці широко використовуються в проектуванні авіа-суден, морських суден, мостів а також у промислових будівництвах. Відомо, що їх конструкція значною мірою регулюється стійкість стінки балки через його велике відношення висоти до товщини. Таким чином, при проектуванні стінок балок потрібно точно оцінити її несучу спроможність під дією різних видів навантаження таких як зсув, згин, втрату стійкості тощо . Аналіз цих структур також стає більш складним, якщо в стінці що містить вирізи, вирізи зміщені від її нейтральної осі. Ці вирізи часто надаються для перевірки, обслуговування. Розмір та розміщення цих вирізів можуть бути різними. В даний час у більшості специфікацій напружень обчислюються при консервативному припущенні, що стінки балки просто підтримуються в місці з'єднання поясу і стінки. Однак, залежно від геометрії та властивостей балки, пружно закріплені опори стінки на поясах можуть поводитися досить близько до вбудованої опори. Це дослідження спрямоване на визначення несущої спроможності в стінці балки, що піддаються комбінованим навантаженням, що містять вирізи в стінці, припускаючи, що граничні умови вздовж місця з'єднання стінки з поясом є жорсткими. Інші граничні умови вздовж положення вертикальних ребер жорсткості вважаються просто підтримуваними через відносно невелику жорсткість ребер. З огляду на важливість отримання зручної процедури проектування для проектування стінки балки з вирізами, представлено багато розрахунків, щоб отримати максимальне теоретичне навантаження на зсув для таких стінок.Документ Відкритий доступ Дослідження ефективності використання кріплення пасажирських крісел з урахуванням виготовлення та ремонтопридатності(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Лаврухін, Єгор Валерійович; Боронко, Олег ОлександровичДана магістерська дисертація за обсягом роботи складає 38 сторінок, 24 ілюстрації, 18 таблиць та містить 7 літературних джерел. Актуальність даної роботи полягає в тому, що за допомогою комп’ютерної моделі та за допомогою аналітичного розрахунку можна дізнатись розподіл внутрішніх навантажень в рейці кріплень пасажирских крісел від прикладеної сили. Що дає розуміння в подальшому проектуванні рейок. Об’єкт дослідження – компьютерна модель рейки кріплень пасажирських крісел до полу та аналітичний розрахунок внутрішніх зусиль. Мета дослідження – дослідження ефективності використання кріплення пасажирських крісел з урахуванням ремонтопридатності.Документ Відкритий доступ Дослідження просторових переміщень переломів кісток, фіксованих стержневими апаратами, під дією зовнішніх навантажень(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Шлінчак, Юрій Олександрович; Шидловський, Микола СергійовичДипломна робота містить 123 сторінки, 47 таблиць, 58 рисунків, список використаної літератури з 22 найменувань. Актуальність роботи полягає в тому, що існує необхідність у визначеності зміщення переломів систем остеосинтезу при дії різних видів та режимів навантаження. Метою дипломної роботи є деформування та розвиток зміщень у переломах під дією короткочасних та довготривалих циклічних навантажень. Як об’єкт випробувань була великогомілкова кістка, закріплена стержневим апаратом зовнішньої фіксації. Для вирішення задачі проведено натурні випробування системи «кістковий перелом – стержневий апарат зовнішньої фіксації» при різних видах навантаження. За результатами експериментальних досліджень було визначено допустимі навантаження на великогомілкову кістку зі стержневим апаратом зовнішньої фіксації та розроблені відповідні рекомендації щодо них. Результати включених до дисертації досліджень оприлюднені на 1-й конференції.Документ Відкритий доступ Дослідження характеристик жорсткості фіксації переломів трубчастих кісток з врахуванням регенерації кісткової тканини(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Лисаченко, Юрій Андрійович; Шидловський, Микола СергійовичДипломна робота містить 90 сторінок, 44 таблиці, 50 рисунків, список використаної літератури з 21 найменуванням. Актуальність роботи полягає в тому, що існує необхідність у визначеності як кістковий регенерат впливає на взаємні переміщення систем остеосинтезу. Метою дипломної роботи є впровадження методу розрахунку допустимих навантажень на систему остеосинтезу для різних стадій реабілітації людини з переломом кінцівки. Як об’єкт випробувань була великогомілкова кістка з модельованим кістковим регенератом, закріплена блокованою медіальною пластиною остеосинтезу зовнішньої фіксації. Для вирішення задачі проведено натурні випробування системи «кістковий перелом – модельований кістковий регенерат – засіб фіксації» при різних модулях пружності модельованого кісткового регенерату. За результатами експериментальних досліджень, за допомогою запропонованої моделі розрахунку, знайдено допустимі переміщення для різних стадії реабілітації.Документ Відкритий доступ Збірник конкурсних задач з опору матеріалів(2017-03-15) Заховайко, Олександр Панасович; Колодежний, Валерій Ананійович; Трубачев, Сергій ІвановичДокумент Відкритий доступ Коливання неконсервативних механічних систем(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12-15) Бабенко, Андрій Єлисейович; Боронко, Олег Олександрович; Лавренко, Ярослав Іванович; Трубачев, Сергій ІвановичДокумент Відкритий доступ Коливання стержнів, пластин та оболонок(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-06-27) Бабенко, Андрій Єлисейович; Боронко, Олег Олександрович; Лавренко, Ярослав Іванович; Трубачев, Сергій ІвановичДокумент Відкритий доступ Конструювання однозрізного з'єднання композит-композит з максимальною масовою ефективністю(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Бойко, Микита Iллiч; Пискунов, Сергій ОлеговичПроект складається з вступу, п’яти розділів, висновків і списку використаних джерел. Робота містить 77 сторінок, 29 таблиць, 39малюнків Актуальність роботи полягає в тому, що конструкції з типом з'єднань композит – композит і композит – алюміній досліджені тільки для стандартних схем армування (0, ±45, 90) градусів, натомість намотування виробів з використанням вуглепластику у вигляді джгутів, стрічок і в перспективі вуглетканини широко використовується під час розробки нових дизайнів фюзеляжів, оперення літаків, ракет, при цьому пакет композиційного матеріалу має в своєму складі шари армування (0, ±15, ±30, ±45, ±60, ±75, 90) що і підлягає дослідженню в моїй роботі. Мета роботи – дослідити роботу з'єднань метал – композит, при армуванні шарів композиту (0, ±15, ±30, ±45, ±60, ±75, 90) градусів відповідно. Завдання роботи: - Визначити матриці жорсткості для пакету монослоїв - Дослідити вплив різних параметрів (діаметр болтів, пружні характеристики, товщина пакету) на розподілення навантаження між елементами кріплення. - Оптимізація однозрізного з’єднання метал – композит для рівномірного розподілення зусиль в елементах кріплення Розрахунок виконаний за допомогою напівемпіричних методів. Всі розрахунки проводяться в Excel і NX Patran. Оскільки розрахунок проводиться за іноземними методиками, всі обчислення проводяться в американській системі одиниць.Документ Відкритий доступ Механіка композиційних матеріалів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Шукаєв, Сергій Миколайович; Пискунов, Сергій Олегович; Мусієнко, Ольга СтаніславівнаУ посібнику викладено основи механіки композиційних матеріалів, розглянуто сучасні підходи до моделювання пружних властивостей волокнистих і шаруватих композитів, приділено увагу критеріям руйнування односпрямованого композиційного матеріалу, наведено методики випробувань композитів на розтяг, стиск і зсув. Навчальний посібник призначений для здобувачів освітнього ступеня бакалавр за спеціальністю 131 Прикладна механіка, також буде корисним для магістрантів, аспірантів, викладачів та наукових працівників.Документ Відкритий доступ Механіка матеріалів і конструкцій. Частина ІІ(2017-04-11) Бабенко, Андрій Єлісейович; Боронко, Олег Олександрович; Шукаєв, Сергій Миколайович; Заховайко, Олександр Панасович; Трубачев, Сергій Іванович; Колодежний, Валерій Ананійович; Лавренко, Ярослав Іванович; Бабак, Антон Миколайович; Бобир, Микола ІвановичДокумент Відкритий доступ Міцність композитної конструкції шафи салону пасажирського літака(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Кирпа, Олексій Володимирович; Онищенко, Євген ЄвгеновичДана магістерська дисертація за обсягом роботи складає 100 сторінок, 59 ілюстрацію, 42 таблицю та містить 5 літературних джерел. У роботі досліджена міцність конструкції з композитного матеріалу шафи салону пасажирьского літака. Побудована скінчено елементна модель шафи із застосуванням програмних комплексів MSC Patran, MSC Nastran. Детально описаний процес вибору типів скінчених елементів,методів розрахунку, випадків навантажень. Наведено результати розрахунку напружено-деформованого стану шафи і елементів її кріплення до підлоги і стелі салону літака при навантаженнях, які можуть виникати при критичних випадках в експлуатації літака. Визначені коефіцієнти запасу міцності усіх елементів шафи і кріплень. Встановлено, що усі елементи конструкції корпусу мають достатній запас міцності, їх коефіцієнти запасу міцності знаходяться в діапазоні від 0,1 до 5. Виявлено, що елементи кріплення шафи до підлоги і стелі кабіни літака потребують посилення, оскільки їх коефіцієнти запасу міцності не перевищують 0.2. Сформульована практично важлива рекомендація щодо необхідності посилення елементів кріплення.Документ Відкритий доступ Напружено-деформований стан конструкції фільтроелементу при ультразвуковому кавітаційному фільтруванні рідини(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Волинець, Олександр Михайлович; Крищук, Микола ГеоргійовичДипломна робота містить: 84 сторінки, 15 таблиць, 43 рисунка, список використаної літератури з 18 найменувань. Актуальність роботи полягає в необхідності модернізації існуючих філтрувальних систем шляхом збільшення довговічності та надійності конструкції. За допомогою комп’ютерної моделі можна провести необхідні обчислення і дослідження та отримати задовільний результат за менших ресурсів роботи, часу та фінансів. Отриманий результат можна підкріпити натурним експериментом та зробити висновки про роботу. Об’єктом дослідження в даній роботі вибрано конструкції з фільтрувальним елементом для ультразвукових процесів очищення забруднених рідин різної в’язкості, що супроводжуються кавітаційними явищами. За мету роботи покладено визначення напружено-деформованого стану конструкції фільтроелементу з покращеними характеристиками ресурсу працездатності матеріалів в існуючих системах ультразвукової очистки забруднених рідин. Задачами даної роботи є: – встановлення закономірностей зміни гідромеханічних параметрів вязкої рідини для ультразвукових процесів збурення її коливань та кавітації; – визначення параметрів гідромеханічного навантаження фільтроелементу в умовах ультразвукових процесів очищення забруднених рідин різної в’язкості; – розробка математичної моделі для визначення напружено-деформованого стану (НДС) конструкції фільтроелементу для технологічних режимів експлуатації; – чисельне моделювання НДС фільтроелементів з різними типами конструкційних матеріалів в умовах їх пошкоджень від кавітаційної корозії та ультразвукового поля за допомогою CAD / CAE систем та інформаційних технологій. – розробка рекомендацій по вибору матеріалів для виготовлення конструкцій фільтроелементів, що мають фізико-механічні характеристики із забезпеченням заданих показників надійності.