Монографії (КАМГС3)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено монографії, авторами яких є науково-педагогічні працівники кафедри.
Переглянути
Перегляд Монографії (КАМГС3) за Назва
Зараз показуємо 1 - 13 з 13
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Fostering resilience: Challenges and achievements of Ukraine’s higher education amidst adversity(Baltija Publishing, 2023) Kornytska, YuliiaДокумент Відкритий доступ The realization of the concept “the world” in English phraseological units and ways of translation into Ukrainian(Primedia eLaunch, 2022) Omelchenko, I.Документ Відкритий доступ Theoretical basis of metaphor research in methodological discourse(Baltija Publishing, 2022) Haieva, P. O.Документ Відкритий доступ Антономазія з узуальної та оказіональної перспектив (на матеріалі романів Шарлотти Бінґхем)(Baltija Publishing, 2021) Гайденко, Юлія Олексіївна; Сергеєва, Оксана ОлексіївнаДокумент Відкритий доступ «Ефект Асурбаніпала» у порівняльних дослідженнях: східний код «Лісової пісні» Лесі Українки(“Baltija Publishing”, 2024) Скорофатова, А. О.У розділі подано нове потрактування шедевру Лесі Українки драми-феєрії «Лісова пісня» через призму східної естетики (коду) у творчості поетеси, на базі системного методу дослідження, що включає такі сучасні методи літературного аналізу, як: контактна технологія, зокрема у пошуку творів, що спровокували творчий порив автора, за нашою термінологією – «ефект Асурбаніпала», у поєднанні з біографічним методом (проаналізовано епістолярій Лесі Українки про її імпульс до створення «Лісової пісні» та її звіти про книжки, які вона читала та редагувала в ті дні); паралельний метод, зокрема у вивченні літературних аналогій і контрастів у літературах різних континентів і епох («Лісова пісня» Лесі Українки та «Епос про Гільгамеша»); елементи фройдистського психоаналізу та юнгіанської теорії архетипів; герменевтичний і постструктуралістський підхід (ми підтримуємо те, що текст є мережею різних голосів, а текстовий аналіз пропонує безліч різних кодів, які водночас тісно переплетені та незавершені); інтертекстуальний підхід (ми підтримуємо переконання У. Еко, що кожен текст є слідами інших текстів, усі тексти є практично інтертекстами) та елементи феміністичної критики.Документ Відкритий доступ Компетентність при вивченні англійської мови для студентів-реабілітологів(Baltija Publishing, 2022) Компанець, Наталія МихайлівнаДокумент Відкритий доступ Метафора та її різновиди у романах Шарлотти Бінгхем(Видавничий дім «Гельветика», 2020) Гайденко, Юлія ОлексіївнаДокумент Відкритий доступ Неологізми як відображення розвитку суспільства(Karlsruhe, 2021) Волкова, Світлана Геннадіївна; Вороніна, Ганна Раїсівна; Мелешко, Інна ВікторівнаДокумент Відкритий доступ Особливості ефективної організації дистанційного онлайн заняття: допоміжні інтернет ресурси та структура(Посвіт, 2021) Шум, Ольга ВолодимирівнаДокумент Відкритий доступ Професійна підготовка майбутніх спеціалістів в технічному університеті: основні завдання(Іnternational Science Group: Prime, 2021) Чіжова, Наталія Володимирівна; Антоненко, Інна ІванівнаДокумент Відкритий доступ Розвиток навичок критичного мислення у студентів ВНЗ через інтернаціоналізацію навчальної програми ESP(Видавнича група "Наукові перспективи", 2022) Колосова, Ганна АндріївнаДокумент Відкритий доступ Стилістичний потенціал повтору в романах Шарлотти Бінґхем(Baltija Publishing, 2020) Гайденко, Юлія ОлексіївнаДокумент Відкритий доступ Транспозиція запитального речення у романах Шарлотти Бінґхем(Sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2020) Гайденко, Юлія Олексіївна