Skip navigation

Матеріали конференцій, семінарів і т.п. (КПМ) : [48] Collection home page

У зібранні розміщено матеріали, опубліковані у збірниках, що видані за результатами конференцій, семінарів, конгресів, круглих столів тощо.

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 48
Issue DateTitleAuthor(s)
2022-12Marketing activity of industrial and manufacturing enterprises in the context of fundamental changes in the marketing environmentZozulov, O.; Tsarova, T.
2022-12Elasticity of offer by priceTsarova, T.; Zozulov, O.
2021Ecological and economic effects of industrial and technological developmentIlyash, O.; Trofymenko, O.; Dzhadan, I.; Tsarova, T.
2019Competitiveness of SMEs in Terms of Industry 4.0Kukharuk, Anna; Gavrysh, Julia
2021Партнерство як інструмент забезпечення конкурентоспроможності в системі економічних відносин підприємствБояринова, К. О.; Гавриш, Ю. О.
2022Попит як чинник формування стратегії зростання підприємстваЗозульов, Олександр Вікторович; Царьова, Тетяна Олександрівна
2022Сучасний стан ринку гідроізоляційних матеріалів УкраїниКовальчук, К. А.; Зозульов, О. В.
2021Ринок кіберспорту: маркетингові аспекти формування надходжень кіберспротивної організації брендуЧайка, Євген; Зозульов, Олександр
2021Social position of the purposefull brandsYudina, Nataliya
2021Проблеми посилення конкурентних позицій вітчизняних торгових марок в умовах домінування транснаціональних корпораційГолобородько, А. М.; Зозульов, О. В.
2021Аналіз підходів до репозиціонування на прикладі бренду «Малютка premium»Голобородько, Аліна; Зозульов, Олександр
2021Вплив індустрії 4.0 на засади формування маркетингової стратегії брендуКостянчук, Кристина; Зозульов, Олександр
2017Аналіз конкурентоспроможності товару з використанням моделі товару як технологіїЗозульов, Олександр Вікторович; Царьова, Тетяна Олександрівна
2021-04Управління системою маркетингових комунікацій на підприємствіЮдіна, Наталія Володимирівна; Сіменик, В. С.
2020Growth strategies of the company on the industrial services marketSolntsev, M.; Zozul'ov, O.
2020Holistic business model as a base for marketing stress testing development for achieving economic sustainability in changing environment conditionsMenkova, Krystyna; Zozul'ov, Oleksandr
2020-11-26Система маркетингових моделей товару як інструмент комплексного аналізу його конкурентоспроможностіЗозульов, Олександр Вікторович; Царьова, Тетяна Олександрівна
2007The Technique Of Market Positioning Of The GoodsЗозульов, Олександр Вікторович
2020-10Система моделей товару в маркетингуЗозульов, Олександр Вікторович; Царьова, Тетяна Олександрівна
2020-10Маркетингове забезпечення комерціалізації науково-технічних розробокКостянчук, К. В.; Зозульов, Олександр Вікторович
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 48