Маркетингові підходи у рейтингуванні підприємств сфери послуг. Рейтинг стоматологічних клінік м. Києва

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2013

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУУ "КПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг, якість діяльності, послуги, оцінка якості, підприємства сфери послуг, рейтинг, система

Бібліографічний опис

Маркетингові підходи у рейтингуванні підприємств сфери послуг. Рейтинг стоматологічних клінік м. Києва / Т. О. Примак, Л. Гнатюк, І. Киричишин, М. Костюк // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2013. – № 10. – С. 404–412. – Бібліогр.: 12 назв.

DOI