Ребрендинг торгової марки на споживчому ринку

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУУ "КПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

ребрендинг, бренд, диференціація, позиціонування, репозиціонування, рестайлінг, ренеймінг, rebranding, brand differentiation, positioning, repositioning, restyling, renaming, дифференциация, позиционирование, репозиционирование, рестайлинг, ренейминг

Бібліографічний опис

Гнідіна О. Ю. Ребрендинг торгової марки на споживчому ринку / Гнідіна О. Ю., Зозульов О. В. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2014. – Вип. 11. – С. 390–394. – Бібліогр.: 5 назв.

DOI