Ребрендинг торгової марки на споживчому ринку
Вантажиться...
Файли
Дата
2014
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУУ "КПІ"
Анотація
Опис
Ключові слова
ребрендинг, бренд, диференціація, позиціонування, репозиціонування, рестайлінг, ренеймінг, rebranding, brand differentiation, positioning, repositioning, restyling, renaming, дифференциация, позиционирование, репозиционирование, рестайлинг, ренейминг
Бібліографічний опис
Гнідіна О. Ю. Ребрендинг торгової марки на споживчому ринку / Гнідіна О. Ю., Зозульов О. В. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2014. – Вип. 11. – С. 390–394. – Бібліогр.: 5 назв.