Застосування крауд-технологій в маркетинговій діяльності підприємств

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУУ "КПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

краудсорсинг, крауд-технології, краудмаркетинг, управління співтовариствами, сrowdsourcing, crowd-technology, crowdmarketing, communities management, крауд-технологии, управления сообществами

Бібліографічний опис

Полторак К. А. Застосування крауд-технологій в маркетинговій діяльності підприємств / Полторак К. А., Зозульов О. В. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2014. – Вип. 11. – С. 422–429. – Бібліогр.: 9 назв.

DOI