Застосування крауд-технологій в маркетинговій діяльності підприємств
Вантажиться...
Файли
Дата
2014
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУУ "КПІ"
Анотація
Опис
Ключові слова
краудсорсинг, крауд-технології, краудмаркетинг, управління співтовариствами, сrowdsourcing, crowd-technology, crowdmarketing, communities management, крауд-технологии, управления сообществами
Бібліографічний опис
Полторак К. А. Застосування крауд-технологій в маркетинговій діяльності підприємств / Полторак К. А., Зозульов О. В. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2014. – Вип. 11. – С. 422–429. – Бібліогр.: 9 назв.