Розроблення комунікаційної стратегії вітчизняних підприємств на ринку кисломолочних бактеріальних заквасок

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУУ "КПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

торгова марка, комплекс маркетингових комунікацій, комунікаційна політика, лояльність до бреду, цільова аудиторія, ринок кисломолочних заквасок, trademark, marketing communications mix, communication policy, brand loyalty, target audience, market of fermented starter cultures, торговая марка, комплекс маркетинговых коммуникаций, коммуникационная политика, лояльность к бренду, целевая аудитория, рынок кисломолочных заквасок

Бібліографічний опис

Бажеріна К. В. Розроблення комунікаційної стратегії вітчизняних підприємств на ринку кисломолочних бактеріальних заквасок / Бажеріна К. В., Стадніченко В. В., Андаліцька О. В. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2015. – Вип. 12. – С. 326–332.– Бібліогр.: 5 назв.

DOI