Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/18422
Title: Вдосконалення методів маркетингового ціноутворення машинобудівних підприємств
Other Titles: Improving market pricing methods of machine-building enterprises
Совершенствование методов маркетингового ценообразования машиностроительных предприятий
Authors: Чукурна, О. П.
Keywords: методи ціноутворення
регресія
кореляція
машинобудування
фактори ціноутворення
питома ціна
pricing methods
regression
correlation
engineering
pricing factors
the specific price
методы ценообразования
регрессия
корреляция
машиностроение
факторы ценообразования
удельная цена
Issue Date: 2016
Publisher: НТУУ «КПІ»
Citation: Чукурна О. П. Вдосконалення методів маркетингового ціноутворення машинобудівних підприємств / Чукурна О. П. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2016. – № 13. – С. 424–430. – Бібліогр.: 8 назв.
URI: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/18422
Appears in Collections:Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 13

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
63Chukurna.pdf434.66 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.