Особливості використання інструментів SMM у маркетинговій діяльності українських підприємств

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2017

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Опис

Ключові слова

SMM, соціальні медіа, соціальні мережі, маркетингові комунікації, social media, social networking, Internet marketing, marketing communications, социальные медиа, социальные сети, Интернет-маркетинг, маркетинговые коммуникации

Бібліографічний опис

Віннікова І. І. Особливості використання інструментів SMM у маркетинговій діяльності українських підприємств / Віннікова І. І., Гребньов Г. М., Пузанова Ю. О. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2017. – № 14. – С. 275–280. – Бібліогр.: 11 назв.