Стек технологій тривимірного рендерингу в середовищі Android

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2018

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Магістерська дисертація освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» на тему «Стек технологій тривимірного рендерингу в середовищі Android»: 141с., 48 рис., 22 табл., 3 додатка, 64 джерела. Об’єкт дослідження — тривимірний рендеринг. Мета роботи — покращення показників ефективності тривимірного рендерингу шляхом вибору, аналізу, конфігурації та імплементації стеку технологій останнього під управлінням операційної системи Android на базі графічного інтерфейсу OpenGL ES. Тема високоефективного тривимірного рендерингу на мобільних платформах, а особливо в частині Android, є актуальною та перспективною в області систем автоматизованого проектування і розрахунку, віртуальної реальності, наукової візуалізації та відеоігор у зв’язку з постійним розвитком даного ринку, його долі та технологій. Підмножина графічного інтерфейсу OpenGL ES (OpenGL for Embedded Systems — OpenGL для вбудованих систем) призначена для вбудованих систем — мобільних телефонів, розумних годинників, телевізорів, автомобілів, систем розумного дому, пристроїв доповненої та віртуальної реальності і т.д. Для дослідження ефективності пропріетарних та існуючих імплементацій були використані програмні пакети GAPID та Qualcomm® Snapdragon™ Profiler. Результати роботи впроваджені на комерційному базисі. Дослідження має перспективи розвитку в контексті використання альтернативних, молодих графічних інтерфейсів та пошуку і імплементації нових технік та особливостей

Опис

Ключові слова

ефективний тривимірний рендеринг, графічні інтерфейси, Java, Android, GAPID, VBO, JDK, OpenGL ES 3.0, IBO, VBO, Vertex Buffer Object, VAO, SDK, NDK, 3D, JNI, High-Performance 3D Rendering, Graphical API

Бібліографічний опис

Ашур, І. З. Стек технологій тривимірного рендерингу в середовищі Android : магістерська дис. : 151 Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології / Ашур Ілля Зін-Еддінович. – Київ, 2018. – 141 с.

DOI