Управління розвитком підприємства на засадах маркетингово-орієнтованого підходу (на прикладі ТОВ «Дана-мода»)
Вантажиться...
Дата
2018
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
розвиток підприємства, маркетингово-орієнтований підхід, управління розвитком підприємства, обмеженість ресурсів, мінімізація витрат, enterprise development, marketing-oriented approach, management of enterprise development, resource constraints, cost minimization
Бібліографічний опис
Жарук, О. В. Управління розвитком підприємства на засадах маркетингово-орієнтованого підходу (на прикладі ТОВ «Дана-мода») : магістерська дис. : 073 Менеджмент / Жарук Оксана Володимирівна. – Київ, 2018 – 122 с.