Управління розвитком підприємства на засадах маркетингово-орієнтованого підходу (на прикладі ТОВ «Дана-мода»)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2018

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

розвиток підприємства, маркетингово-орієнтований підхід, управління розвитком підприємства, обмеженість ресурсів, мінімізація витрат, enterprise development, marketing-oriented approach, management of enterprise development, resource constraints, cost minimization

Бібліографічний опис

Жарук, О. В. Управління розвитком підприємства на засадах маркетингово-орієнтованого підходу (на прикладі ТОВ «Дана-мода») : магістерська дис. : 073 Менеджмент / Жарук Оксана Володимирівна. – Київ, 2018 – 122 с.

DOI