Управління морськими вантажними перевезеннями (на прикладі ТОВ ДСВ ЛОГІСТИКА)
Вантажиться...
Дата
2018
Автори
Заєць, Ольга В’ячеславівна
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Актуальність дослідження. Морські перевезення вантажів являють собою найбільш популярний вид міжнародних транспортних послуг. Основний обсяг міжнародної торгівлі в світі обслуговується саме морським транспортом. Морські вантажоперевезення відмінно підходять для будь-яких типів товарів і дозволяють забезпечувати високу економічність. Існуючі сьогодні способи організації перевезень дають можливість транспортувати, як великі партії, так і одиночні вантажі з максимальною ефективністю.
Успішне проведення ринкових реформ та економічне зростання в Україні неможливе без розвитку та вдосконалення транспортної системи. Однією із складових частин організації та управління транспортними перевезеннями є логістика. Застосування принципів логістики та її розвиток направлені на значне підвищення ефективності експортно-імпортних операцій та інтенсифікації транспортних потоків. Логістика морських перевезень має свої особливості, викликані специфікою самого морського транспорту, правилами та традиціями морського флоту [1].
Зростання світового торгового флоту, збільшення тоннажу і швидкостей суден привели до значного підвищення інтенсивності судноплавства. Якщо оцінювати дуже приблизно це поняття числом суден, що одночасно знаходяться в морі, неважко показати, що воно зростає значно швидше чисельного складу світового флоту. Так, при збільшенні середнього експлуатаційного часу з 0,4 до 0,6 інтенсивність судноплавства підвищується майже вдвічі.
Сучасний стан морського торгового флоту України не в повному обсязі відповідає вимогам та потребам країни в перевезенні торгових та транзитних вантажів. Нерегульована лібералізація морської транспортної сфери в зовнішній торгівлі призвела до того, що морський транспортний потенціал України втратив національну квоту морських зовнішньоторгових перевезень.
Для запобігання подальшого розвитку негативних процесів в діяльності морського торгового флоту (з одного боку – втрат в конвертованій валюті в наслідок фрахтування іноземного тоннажу, з іншого – в нестабільному завантаженні торгового флоту України), планується втілити в практику роботи морської транспортної галузі механізм залучення транспортного флоту для перевезення експортно-імпортних вантажів шляхом включення в торгові угоди та контракти відповідних транспортних умов, а саме: резервування частини обсягів цих вантажів (національна квота) для перевезення суднами під прапорами України. «Укрморрічфлотом» розроблено програму поповнення флоту, виходячи з завдання досягти в 2015 році необхідної провізної здатності національного перевізника, а також підтриманні пасажирського бізнесу на Дунаї. Будування флоту для поповнення орієнтоване переважно на вітчизняні суднобудівні заводи. Фінансування будування флоту повинно здійснюватися частково за рахунок власних коштів судноплавних компаній, але, в основному, за рахунок залучених кредитних ресурсів.
Контейнерні морські перевезення збірних вантажів користуються великою популярністю у представників малого та середнього бізнесу. Це оптимальний варіант для доставки невеликих партій товарів. Головною перевагою методу є те, що оплачуєтеться тільки та частина контейнера, яка надається під вантаж. Великий досвід і велика клієнтська база «ДСВ логістика» дозволяє забезпечувати швидке формування збірних вантажів, що дає можливість здійснювати максимально оперативні контейнерні морські перевезення.
Метою магістерської роботи є визначення оптимальних шляхів морських транспортних перевезень вантажів від точки А до точки Б, розташованих на території України, в порти Середземного моря та покращення процесу плаування роботи Маріупольського порту для більш ефективного ведення бізнесу компанією.
Основними завданнями, що стоять для досягнення поставленої мети є:
1) дослідження ринку контейнерних морських перевезень в Україні;
2) організація залізничних та морських перевезень;
3) розрахунок економічних показників та аналіз ефективності морських перевезень;
4) вибір оптимальних маршрутів морських перевезень на прикладі підприємства «ДСВ логістика».
Предмет - теоретичні основи та практичні аспекти організації морських вантажних перевезень.
Об'єкт – морські вантажні перевезення.
База дослідження - логістичне підприємство «ДСВ логістика».
Структура даної роботи складається із титульного листа, змісту, вступу, трьох розділів, які складаються з підрозділів, висновку, додатків та списку використаних джерел.
Опис
Ключові слова
морські перевезення, морські вантажні перевезення
Бібліографічний опис
Заєць, О. В. Управління морськими вантажними перевезеннями (на прикладі ТОВ ДСВ ЛОГІСТИКА) : магістерська дис. : 073 Менеджмент / Заєць Ольга В’ячеславівна. – Київ, 2018. – 115 с.