Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/26202
Title: Інформаційна система формування рекламного пакету з урахуванням індивідуальних характеристик користувача
Authors: Коваленко, Андрій Олександрович
Advisors: Попенко, Володимир Дмитрович
Keywords: рекомендації
релевантність
реклама
колаборативна фільтрація
аналіз користувача
міра схожості
підбір реклами
recommendations
relevance
advertising
collaborative filtering
user analysis
similarity
advertisement selection
Issue Date: 2018
Citation: Коваленко, А. О. Інформаційна система формування рекламного пакету з урахуванням індивідуальних характеристик користувача : магістерська дис. : 126 Інформаційні системи та технології / Коваленко Андрій Олександрович. – Київ, 2018. – 74 c.
URI: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/26202
Appears in Collections:Магістерські роботи
Магістерські роботи (АСОІУ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kovalenko_magistr.pdf1.13 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Kovalenko_magistr_Діаграма_класів.pdf474.72 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Kovalenko_magistr_Діаграма_компонентів.pdf276.16 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Kovalenko_magistr_Діаграма_послідовності.pdf448.78 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Kovalenko_magistr_Діаграма_розгортання.pdf298.69 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Kovalenko_magistr_Діаграма_варіантів_використання.pdf455.09 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Kovalenko_magistr_Діаграма_діяльності.pdf459.18 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Kovalenko_magistr_ER-діаграма.pdf324.97 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.