Інформаційна система формування рекламного пакету з урахуванням індивідуальних характеристик користувача
Вантажиться...
Дата
2018
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Актуальність. На сьогоднішній день все більш стає популярною ідея створення інтернет-сервісів, які не потребують будь-якої оплати за використання. Це допомагає розширити кількість користувачів, оскільки не всі користувачі готові, або можуть оплачувати використання сервісом. Для цього все більше сервісів використовують влаштовану в них рекламу як головне джерело прибутку. Це дозволяє сервісам бути незалежними та не втрачати ідентичності.
Враховуючи це, є дуже актуальною ідея розробки системи, яка буде показувати таргетовану рекламу користувачам, які користуються даним сервісом. Це дозволить рекламодавцям менше витрачати грошей на рекламу та дозволить користувачам отримувати по-справжньому актуальну для них рекламу.
Зв'язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Робота виконувалась на кафедрі автоматизованих систем обробки інформації та управління Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського» в рамках теми «Ефективні методи колаборативної фільтрації, засновані на аналізі поведінки користувачів, відображеної в "big data"».
Мета дослідження – покращення релевантності рекомендованої реклами.
Для досягнення мети необхідно виконати наступні задачі:
- виконати огляд існуючих аналогічних систем;
- здійснити аналіз та порівняння різних методів вирішення задачі підбору рекомендацій;
- сформувати задачу підбору рекомендацій;
- створити модель відбору рекомендацій реклами;
- розробити прототип системи адміністрування рекламною кампанією;
- виконати аналіз отриманих результатів.
Об’єкт дослідження – процес формування рекламного пакету з урахуванням особистих характеристик користувача.
Предмет дослідження – методи та моделі формування рекомендованого рекламного пакету.
Методи дослідження, застосовані у даній роботі, базуються на методах колаборативної фільтрації.
Наукова новизна одержаних результатів полягає у застосуванні модифакованого методу колаборативної фільтрації, який використовує набори ключових слів замість рейтингів.
Публікації. Матеріали роботи опубліковані у рамках Всеукраїнської науково-практична конференція «Інформаційні системи та технології управління» (ІСТУ-2018).
Опис
Ключові слова
рекомендації, релевантність, реклама, колаборативна фільтрація, аналіз користувача, міра схожості, підбір реклами, recommendations, relevance, advertising, collaborative filtering, user analysis, similarity, advertisement selection
Бібліографічний опис
Коваленко, А. О. Інформаційна система формування рекламного пакету з урахуванням індивідуальних характеристик користувача : магістерська дис. : 126 Інформаційні системи та технології / Коваленко Андрій Олександрович. – Київ, 2018. – 74 c.