Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/26612
Title: The Three-Step Model of Distance Learning Courses Commercialisation in Emerging Countries
Other Titles: Три-етапна модель комерціалізації дистанційних курсів у країнах, що розвиваються
Authors: Yudina, N. V.
Keywords: marketing
commercialisation
e-learning
distance learning
technologisation
developers
маркетинг
комерціалізація
e-learning
дистанційна освіта
технологізація
розробники
Issue Date: 2018
Publisher: КПІ ім. Ігоря Сікорського
Citation: Yudina, N. V. The Three-Step Model of Distance Learning Courses Commercialisation in Emerging Countries / N. V. Yudina // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2018. – № 15. – С. 363–373. – Бібліогр.: 21 назва.
URI: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/26612
DOI: https://doi.org/10.20535/2307-5651.15.2018.132532
Appears in Collections:Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 15

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EV2018_363-373.pdf643.71 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.