Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/26625
Title: Дерево цілей у процесі формування програми маркетингових комунікацій для системи публічних державних закупівель «ProZorro»
Other Titles: Objective Tree in the Process of Forming Marketing Communication Program for the Public Procurement System «ProZorro»
Authors: Писаренко, Н. Л.
Михайлова, Є. Д.
Keywords: інтегровані маркетингові комунікації
розробка програми маркетингових комунікацій
цільова аудиторія
дерево цілей
державні закупівлі
система публічних закупівель
marketing communications
marketing communications program development
target audience
objective tree
public procurement
system of public procurements
Issue Date: 2018
Publisher: КПІ ім. Ігоря Сікорського
Citation: Писаренко, Н. Л. Дерево цілей у процесі формування програми маркетингових комунікацій для системи публічних державних закупівель «ProZorro» / Н. Л. Писаренко, Є. Д. Михайлова // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2018. – № 15. – С. 401–412. – Бібліогр.: 11 назв.
URI: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/26625
DOI: https://doi.org/10.20535/2307-5651.15.2018.133504
Appears in Collections:Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 15

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EV2018_401-412.pdf812.41 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.