Дерево цілей у процесі формування програми маркетингових комунікацій для системи публічних державних закупівель «ProZorro»
Вантажиться...
Дата
2018
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Опис
Ключові слова
інтегровані маркетингові комунікації, розробка програми маркетингових комунікацій, цільова аудиторія, дерево цілей, державні закупівлі, система публічних закупівель, marketing communications, marketing communications program development, target audience, objective tree, public procurement, system of public procurements
Бібліографічний опис
Писаренко, Н. Л. Дерево цілей у процесі формування програми маркетингових комунікацій для системи публічних державних закупівель «ProZorro» / Н. Л. Писаренко, Є. Д. Михайлова // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2018. – № 15. – С. 401–412. – Бібліогр.: 11 назв.