Вплив соціальних факторів на ігрову мотивацію користувачів онлайн-гемблінг платформ ЄС

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019-06

Автори

Слизькоух, Максим Андрійович

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Мотивацію гравців, як основний предмет вивчення гемблінгових процесів охарактеризовано такими теоріями: гра в гемблінг, як ухилення від проблем; гра в гемблінг в якості інструменту для подолання “скляної стелі” маргіналізованими групами соціуму; гра в гемблінг, як джерело азарту для зняття напруги; гра в гемблінг через брак комунікації. Було сформовано чотири відповідні соціальні групи гравців, залежно від соціальних факторів, що впливають на них: Втечі, Суєти, Самотності та Азарту. Визначено класифікацію мотивацій гравців, що включає в себе три групи мотиваційних факторів: Досягненнь, Соціальної мотивації та Залученості. Виявлено наявність залежності між соціальними факторами та ігровими мотиваціями користувачів он-лайн-гемблінг платформ ЄС.

Опис

Ключові слова

гемблінг, соціальні фактори, мотивація, азартні ігри, гемблинг оператори, скляна стеля, соціальна мотивація, gambling, social factor, motivation, passion, gambling operator, glass ceiling, social motive

Бібліографічний опис

Слизькоух, М. А. Вплив соціальних факторів на ігрову мотивацію користувачів онлайн-гемблінг платформ ЄС : дипломний проект … бакалавра : 054 Соціологія / Слизькоух Максим Андрійович. – Київ, 2019. – 72 с.

DOI