Контент-аналіз як інструмент оцінювання ефективності PR

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Політехніка

Анотація

Опис

Ключові слова

контент-аналіз, PR, моніторингові дослідження, одиниці аналізу, розрахункова одиниця аналізу, підсумкова вибірка видань, контекстний аналіз

Бібліографічний опис

Діброва Т. Г. Контент-аналіз як інструмент оцінювання ефективності PR / Т. Г. Діброва, С. О. Лебеденко, Д. В. Попов // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2012. – № 9. – С. 309–314. – Бібліогр.: 4 назв.

DOI