Підвищення екологічності п’єзоелектричного двигуна за рахунок оптимізації конструкції і режимів роботи
Ескіз недоступний
Дата
2019
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Об’єм і структура дисертації
Дисертація на тему: «Підвищення екологічності п’єзоелектричного двигуна за рахунок оптимізації конструкції і режимів роботи» складається із вступу, 4 розділів, висновків, списку використаних джерел. Магістерська дисертація, пояснювальна записка 95 стор., 21 рисунків, 23 таблиць, 41 джерело.
Актуальність теми та основні технічні рішення
В магістерській дисертації на тему «Підвищення екологічності п’єзоелектричного двигуна за рахунок оптимізації конструкції і режимів робот» розроблена методика вимірювання сил тертя в екологічно чистих направляючих. В роботі досліджувались лінійні направляючі ковзання, пари яких були виконані з матеріалу «сталь 45 – капролон» та «сталь 45 – тефлон». Були виконані вимірювання по коефіцієнтах тертя в цих направляючих (для тефлона – 0,10 та для капролона – 0,12), і була підтверджена можливість побудови направляючої для лінійного двигуна з урахуванням умов його експлуатації. Було показано, що сила тертя в такій направляючій в лінійному мікродвигуні класу LPM-6S складатиме порядку 1,2 Н, що прийнятно для двигунів цього класу з максимально розвиваємою силою порядку 4 Н. Розроблений п’єзоелектричний двигун з екологічно чистими направляючими ковзання. На відміну від існуючої конструкції направляючих, в розробленій конструкції прибраний підшипник ковзання. В результаті зменшений рівень шумового забруднення довкілля, при роботі п’єзоелектричного двигуна.
Мета дисертаційної роботи
Визначення оптимальної конструкції і режимів робот п’єзодвигуна та проведення дослідження з матеріалами для лінійних направляючих ковзання.
Задачі досліджень
- Аналіз існуючих конструкцій та особливостей п’єзоелектричних двигунів; дослідження можливостей використання тефлону та капролону;
- Дослідження коефіцієнтів тертя в направляючих ковзання п’єзоелектричного двигуна;
- Розробка методики вимірювання сил тертя в екологічно чистих направляючих;
- Розробка та тестування п’єзоелектричного двигуна з екологічно чистими направляючими ковзання.
- Узагальнення експериментальних результатів та отримання висновків.
Об’єкт дослідження
Лінійні направляючі ковзання, пари яких були виконані з матеріалу «сталь 45 – капролон» та «сталь 45 – тефлон».
Предмет дослідження
П’єзоелектричний двигун.
Наукова новизна
Вперше отримані нові результати залежності сили тертя від сили тиску для лінійних направляючих ковзання, виконаних з матеріалів «сталь 45 – тефлон» та «сталь 45 – капролон».
На відміну від існуючої конструкції направляючих, в розробленій конструкції прибраний підшипник кочення.
В результаті зменшений рівень шумового забруднення довкілля, при роботі п’єзоелектричного двигуна.
Практична цінність
Було обґрунтовано конструкцію побудови лінійних направляючих ковзання, яка дозволяє зменшити шумове забруднення довкілля.
Опис
Ключові слова
керування, п’єзокерамічних, п’єзодвигуна, control, piezoceramic, pessimotor
Бібліографічний опис
Забродська, В. М. Підвищення екологічності п’єзоелектричного двигуна за рахунок оптимізації конструкції і режимів роботи : магістерська дис. : 152 Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка / Забродська Вікторія Миколаївна. – Київ, 2019. – 95 с.