Інтернет-технології як спосіб просування сучасних брендів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019-06

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Визначені найбільш поширені інтернет-технології просування сучасних брендів через механізми створення та використання групових ідентичностей, проаналізовані сучасні концепції та досвід брендингу. Теоретичний та практичний інтерес до виявлення рівня споживання духовних благ і матеріальних об'єктів має об'єктивні передумови: споживчі взаємини, пов'язані з виробництвом, обміном та розподілом. Споживання - одна зі складових соціального відтворення, а її вплив на взаємодію між людьми є безперечним. Бренд становить основу світосприймання споживача, формуючи його життєвий простір, відображаючи знаково-символічну та споживчу культуру країни й суспільства. Брендинг дає чудову можливість для скорочення часу на прийняття рішення про купівлю товару – він створює набір унікальних, емоційних й асоціативних обіцянок цільовому споживачеві, які для нього є унікальними та очікуваними, що відповідають його потребам найкращим чином. Проаналізувавши світовий досвід створення брендів визначили, що у світовому брендингу існує місія бренда - поглиблення його соціальної значущості, своєчасне реагування на зміни суспільства.

Опис

Ключові слова

бренд, брендинг, інтернет-технології, інтернет-брендинг, споживання, споживачі, купівля, просування, реклама, brand, branding, internet technologies, internet branding, consumption, consumers, purchase, promotion, advertising

Бібліографічний опис

Скубченко, А. О. Інтернет-технології як спосіб просування сучасних брендів : дипломна робота ... бакалавра : 6.030101 Соціологія / Скубченко Аліна Олександрівна. – Київ, 2019. – 78 с.

DOI