PR як форма впливу на споживчу поведінку населення
Вантажиться...
Дата
2019-06
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Наразі однією із сучасних професій вважається професія PR спеціаліста. Ця діяльність відіграє важливу роль у сучасному світі та є провідною ланкою, яка тримає, узгоджує діяльність певних інститутів та механізмів у суспільстві. У сучасній системі маркетингу та ринкової економіки в цілому PR є неодмінним інструментом психологічного впливу на суспільство. PR, як соціальний інститут, інформує населення щодо інноваційних можливостей та розвиває економіку країни. З іншого боку PR має маніпулятивне підґрунтя, що несумісне з нормами та цінностями демократії. Через маніпулювання до певної групи товарів або бренду, що не передбачає вільний вибір індивіда, PR схиляє до обрання певного товару чи послуги. Розвиток сфери PR також впливає на визначення економічного, політичного та соціокультурного стану країни.
Формування суспільної свідомості звичайно не відкидає вже сформовані поняття, погляди та звички, але змінює їх спрямованість. Підтримуючи гармонійні зв’язки між ключовими фігурами сучасності та задаючи темп подальшому розвитку економіки країни, PR впливають на свідомість населення та споживання товарів, направляючи та корегуючи людську підсвідомість. Саме тому ця тема є актуальною для нашого суспільства. Проаналізувавши PR як інструмент впливу на людську свідомість, потрібно визначити позитивні та негативні сторони цього механізму; здійснити ректроспективний аналіз причин виникнення PR та виокремити ключові підходи вчених до даного феномену у суспільстві; дослідити та розглянути моделі на прикладі інших країн.
Соціальна значущість проблеми, недостатнє дослідження її теоретичних та практичних аспектів обумовили вибір теми «PR як форма впливу на споживчу поведінку населення».
Опис
Ключові слова
PR, реклама, імідж, консьюмеризм, споживання, споживча поведінка, комунікація, іміджева комунікація, масовість, advertising, image, consumerism, consumption, consumer behavior, communication, image communication, mass
Бібліографічний опис
Славнікова, В. С. PR як форма впливу на споживчу поведінку населення : дипломна робота ... бакалавра : 6.030101 Соціологія / Славнікова Вероніка Сергіївна. – Київ, 2019. – 65 с.